Gå til innhold

Vi er midt i et brudd. Tilkalle politi??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitat

Dersom du ikke har særeie er det jo like mye hans hus.

Hvorfor kommentere når du ikke har peiling? TS skriver hun hadde med seg huset inn i ekteskapet.

Anonymkode: 0b20a...b53

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved psykisk og fysisk vold osv gjelder ikke disse reglene i det hele tatt. Da er beskyttelse av liv og helse for ts (og evt barn) viktigere.

Han har sikkert en seng hos både kompiser og elskerinner hvis jeg ikke tar helt feil her, så husløs blir han nok ikke.

Anonymkode: f1e95...bbe

Det er ingenting her som tilsier det. I så fall må TS anmelde fyren og ta inn på Krisesenter frem til retten eventuelt kommer med kjennelse om at ektefelle ikke kan oppsøke boligen når TS er hjemme.

Anonymkode: b1a09...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han ikke er voldelig tror jeg ikke akkurat at politiet bruker ressurser på å få ham ut. Da har de viktigere ting å prioritere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting her som tilsier det. I så fall må TS anmelde fyren og ta inn på Krisesenter frem til retten eventuelt kommer med kjennelse om at ektefelle ikke kan oppsøke boligen når TS er hjemme.

Anonymkode: b1a09...873

Enhver skjønner vel at ts ikke er pålagt å opplyse i HI om hver minste detalj? Jeg skriver dette fordi jeg vil at ts skal vite hvilke rettigheter hun har OM så er tilfelle. 

Jeg kommer ikke til å diskutere med brukere her hva som skjer i ts sitt liv eller ikke, for detaljene  kjenner ingen av oss til. Men de av oss som har vært i lignende og kanskje samme situasjon sitter på endel viktig info. Derfor, hold deg for god til å kverulere videre.

Anonymkode: f1e95...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...