Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #41 Del Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt av poenget Det hadde blitt færre stygge kommentarer. Anonymkode: 3cb49...741 Ser for meg at det skjer og ts er ikke klar over det og klarer å poste innlegget og alle ser det. Så flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 4. august 2017 #42 Del Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Det er gjengs oppfatning på KG at kvinner egentlig er heslige og stygge og at vi alle må ha sminke for å vise oss offentlig. Ingen kvinneforakt her nei.... Er det mulig... Jeg har alltid gått uten sminke med unntak av en periode som 14-15 åring og aldri en gang tenkt noe spesielt over det før jeg ble medlem her. Mye stygge tråder med kvinneforakt her ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 4. august 2017 #43 Del Skrevet 4. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen eksempler på hvor skrekkelige damer ser ut uten sminke: Anonymkode: 87ec7...c5d Alle disse er jo nydelige uten sminke! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #44 Del Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev: Alle disse er jo nydelige uten sminke! Så enig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #45 Del Skrevet 4. august 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde ikke denne være under sosial prat sånn som alle de andre trådene hvor det blir oppfordret til å legge ut bilder av seg selv? Anonymkode: 3cb49...741 Nei, den burde ikke det. Jeg la tråden bevisst her slik at de som ikke ønsker å få bildene knyttet til sitt brukernavn skal få slippe det. Så slipper de både kåte menn og sjalue damer. 31 minutter siden, Horten Market skrev: Så det er ingen tvil om at mange vakre mennesker våger å la seg bli vurdert. Enig, dessuten så er ikke jeg en smålig person. Om en som er 7+ legger ut bilde av seg selv så kommer ikke jeg til å kommentere det negativt. Jeg er også villig til å vise ekstra skjønn for den første personen som legger ut bilde av seg selv. Men klart det er en forutsetning at man er pen uten sminke for å poste bilde av seg selv. Det kan ikke vike for det er jo formålet med tråden. Anonymkode: dd01b...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #46 Del Skrevet 4. august 2017 Skulle forsovet ønske menn gikk mer med sminke også. Mye usynlige øyebryn/øyevipper samt hudproblemer ute og går. Er ikke rart det er mange stygge menn. Anonymkode: 0e60e...044 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 4. august 2017 #47 Del Skrevet 4. august 2017 Menn generelt er såpass søte og naive at de ikke ser om noen har sminket seg eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #48 Del Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, den burde ikke det. Jeg la tråden bevisst her slik at de som ikke ønsker å få bildene knyttet til sitt brukernavn skal få slippe det. Så slipper de både kåte menn og sjalue damer. Enig, dessuten så er ikke jeg en smålig person. Om en som er 7+ legger ut bilde av seg selv så kommer ikke jeg til å kommentere det negativt. Jeg er også villig til å vise ekstra skjønn for den første personen som legger ut bilde av seg selv. Men klart det er en forutsetning at man er pen uten sminke for å poste bilde av seg selv. Det kan ikke vike for det er jo formålet med tråden. Anonymkode: dd01b...d2b Hvem bestemmer om personen er pen nok? Er det valgt en jury? Skjønnhet er subjektivt. Anonymkode: 3cb49...741 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #49 Del Skrevet 4. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen eksempler på hvor skrekkelige damer ser ut uten sminke: Anonymkode: 87ec7...c5d Bare jeg som syns de var mye vakrere uten sminke?? Syns den oversminkede looken er veldig stygg, og syns sminke er penest om det ikke syns noe særlig på en måte. Anonymkode: d8292...323 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #50 Del Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev: Menn generelt er såpass søte og naive at de ikke ser om noen har sminket seg eller ikke. Haha! Har man ikke glittrende, gullfarge øyenlokk, skylange vipper og knallrøde lepper har man ikke sminket seg Anonymkode: 3cb49...741 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 4. august 2017 #51 Del Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare jeg som syns de var mye vakrere uten sminke?? Syns den oversminkede looken er veldig stygg, og syns sminke er penest om det ikke syns noe særlig på en måte. Anonymkode: d8292...323 Husk at flere av før bildene er meget uheldige også, mens på etter bildene er alt riktig ift til lyssetting etc. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 4. august 2017 #52 Del Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare jeg som syns de var mye vakrere uten sminke?? Syns den oversminkede looken er veldig stygg, og syns sminke er penest om det ikke syns noe særlig på en måte. Anonymkode: d8292...323 Jeg er helt enig! Den eneste som hadde fin sminke var JLo, men hun hadde nok vært som vakrest med naturlig sminke og lett gloss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #53 Del Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare jeg som syns de var mye vakrere uten sminke?? Syns den oversminkede looken er veldig stygg, og syns sminke er penest om det ikke syns noe særlig på en måte. Anonymkode: d8292...323 Synes de var pene både sminket og usminket. Det er jo ikke akkurat en hverdagslook de har gått for med sminken. Det skal være litt ekstra glam på den røde løperen Anonymkode: 3cb49...741 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 4. august 2017 #54 Del Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha! Har man ikke glittrende, gullfarge øyenlokk, skylange vipper og knallrøde lepper har man ikke sminket seg Anonymkode: 3cb49...741 Det er sant! Test det ut på kompiser! Når jeg var nitten kom en fyr inn på badet på en hyttetur fordi han ville se oss uten sminke. Men INGEN av jentene hadde brukt NOE sminke på hele turen! Altså... ja, han var jo ung, men selv kompiser i 40-årene sliter med å se det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 4. august 2017 #55 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Har man ikke glittrende, gullfarge øyenlokk, skylange vipper og knallrøde lepper har man ikke sminket seg Anonymkode: 3cb49...741 Mange er så tilbakestående at de ikke ser at jeg ikke har sminket meg, men det er jo svært lett å se at jeg ikke har på foundation/maskara etc etc... Endret 4. august 2017 av BlackCloud 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 4. august 2017 #56 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg er en 10/10 uten sminke, men har ikke behov for å bli hyllet i en tråd på KG. Selvtillit får man innenfra, ikke av en gjeng duster her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #57 Del Skrevet 4. august 2017 Til dere som er pene og nøler. Tråden min har særdeles mye respons så vi er mange som har lyst til å se dere. Husk i livet gjelder det ofte å være først eller best. Lettere å få heder om man er den første som poster enn om man er en 8-er etter at en rekke 10-ere har postet. TS Anonymkode: dd01b...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #58 Del Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Sugemerke skrev: Jeg er en 10/10 uten sminke, men har ikke behov for å bli hyllet i en tråd på KG. Selvtillit får man innenfra, ikke av en gjeng duster her inne. Hvem kaller du duster? Anonymkode: f950c...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #59 Del Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Til dere som er pene og nøler. Tråden min har særdeles mye respons så vi er mange som har lyst til å se dere. Husk i livet gjelder det ofte å være først eller best. Lettere å få heder om man er den første som poster enn om man er en 8-er etter at en rekke 10-ere har postet. TS Anonymkode: dd01b...d2b Kan ikke du poste da? Kanskje det bedømmes at du er godkjent Anonymkode: 3cb49...741 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker54321 Skrevet 4. august 2017 #60 Del Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem kaller du duster? Anonymkode: f950c...4fa Sikkert de som ikke kan se konteksten på det de leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå