Gå til innhold

Tråden for kvinner som er 8+ uten sminke.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I denne tråden kan kvinnene som er 8 eller over på en penhetsskala fra 1-10  poste bilder av seg selv. Man må være 8 uten sminke og det er bildene må være fra flere vinkler slik vi er sikre på at du ikke bare har en tatt bilde fra en heldig vinkel. 

Håper dette blir en populær tråd. Med tanke på hvor mange brukere det er her, så vil det vel statistisk være en god del som er pene nok til at de kan poste bilder av seg selv. 

Anonymkode: dd01b...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Hvorfor begynner du ikke med deg selv? 

Fordi jeg ikke er pen nok. 

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor mange brukere som har skrytt av hvor pene de er, så kommer nok denne tråden til å bli fylt med bilder temmelig raskt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er mann, så er jeg vel ekskludert, men la meg likevel poste et ungt bilde. Ingen kjenner meg igjen i dag uansett.

(Edit: Måtte fjerne bildet før noen siterte det. Tenk om jeg ble gjenkjent likevel. Huff! Nå vet noen av dere hvor pen jeg faktisk er/var, det får holde.)

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Horten Market skrev:

Med tanke på hvor mange brukere som har skrytt av hvor pene de er, så kommer nok denne tråden til å bli fylt med bilder temmelig raskt.

Om du ser noen brukere som skryter av hvor pene de er så er det fint om du tagger dem i denne tråden. 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

8 år..? Er ikke det litt tidlig å begynne med sminke? 

Vet ikke om jeg kan si det så mye klarere enn det jeg allerede har skrevet: 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden kan kvinnene som er 8 eller over på en penhetsskala fra 1-10  poste bilder av seg selv.

Så nei, det har ingenting med antall "år" å gjøre. Faktisk så er alder helt urelevant og har du en datter som er pen nok så kan du få poste bilde i denne tråden. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beste jeg har sett uten sminke er ei som var ei sekser. Naturlig pen er et bedrag.

Anonymkode: 87ec7...c5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg kan si det så mye klarere enn det jeg allerede har skrevet: 

Så nei, det har ingenting med antall "år" å gjøre. Faktisk så er alder helt urelevant og har du en datter som er pen nok så kan du få poste bilde i denne tråden. 

TS

Åå.. hva med oss som kanskje bare er en 3'er i utseendet men en 9er i personlighet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste jeg har sett uten sminke er ei som var ei sekser. Naturlig pen er et bedrag.

Enkelte er 8+, men klart det er få. Nettopp derfor synes jeg vi bør gjøre stas på dem her i tråden. Det synes jeg vi bør unne de som lyser opp en ellers trist hverdag. 

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Åå.. hva med oss som kanskje bare er en 3'er i utseendet men en 9er i personlighet ? 

Dere gjør rett i å ikke poste bilde av dere selv  i denne tråden. 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enkelte er 8+, men klart det er få. Nettopp derfor synes jeg vi bør gjøre stas på dem her i tråden. Det synes jeg vi bør unne de som lyser opp en ellers trist hverdag. 

Dere gjør rett i å ikke poste bilde av dere selv  i denne tråden. 

TS

:tristbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen eksempler på hvor skrekkelige damer ser ut uten sminke:

hqdefault.jpg

makyajla-adeta-bir-baska-kadina-donusen-

Celebrities_Without_Makeup_29.jpg

Jennifer+Lawrence.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen eksempler på hvor skrekkelige damer ser ut uten sminke:

Tror du bør lese åpningsinnlegget en gang til. Poenget er at de pene kvinnelige brukerne skal poste bilder av seg selv uten sminke. Det er ikke meningen at man skal poste bilder av kjendiser man mener er stygge uten sminke. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Avsporing. Men din personlighet er langt unna 9... den er i allefall lavere enn 5 desverre.

Anonymkode: 9c3a3...3d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

så vil det vel statistisk være en god del som er pene nok til at de kan poste bilder av seg selv. 

Narsissisme gir 0 i skala du. 

Anonymkode: 42c65...27d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest noe tilfeldig
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avsporing. Men din personlighet er langt unna 9... den er i allefall lavere enn 5 desverre.

Anonymkode: 9c3a3...3d8

IMG_2303.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvilken dame, vil legge ut bilde sitt her. For så og bli halshugget, for at hun er innbilsk, må ikke tro hun er så pen, og bli fortalt om alle sine feil. Hadde heller ikke spilt noen rolle, hvor pen hun faktisk var.

Anonymkode: 541a4...bfd

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en syk, syk tråd. Det er neppe noen som vil legge hodet på blokken klart til hugg så folk som deg skal kunne vurdere hvor pene de er(!) Hvem er du til å dømme.

At du i tillegg oppfordrer de med barn på 8+ å legge ut bilder av sine barn er direkte kvalmt. Æsj på deg og god helg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne skalarangeringen er det dummeste jeg vet. Skjønnhet er subjektivt. Ingen kommer til å legge ut bilder, fordi de vet at en eller annen trolljævel kommer til å skrive noe bittert gulp om at "du må faen ikke tro du er noe. 8'er."

Er folk her 13 år gamle, eller hva er galt med forumet?

Anonymkode: 7dd97...3cf

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...