AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #21 Del Skrevet 4. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dommer i Høyesterett. Ser imidlertid ingen grunn til å identifisere meg her. Om du har noe som er av spesiell interesse for en dommer kan du imidlertid kontakte vedkommende direkte via e-post. Sannsynligvis mer effektivt. Dersom du egentlig har et rettspolitisk anliggende er nok ikke en dommer riktig adressat. Anonymkode: 6f086...9c6 Jeg er i det vesentlige og i resultatet enig med førstvoterende. Anonymkode: 7cc61...486 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #22 Del Skrevet 4. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi får se om jeg får svar. Tror nok det er mange mektige som liker å se hva vanlige folk interesserer seg for. TS Anonymkode: 36c00...bf1 Du har i grunnen rett. Mange her som leser og skriver. Mektige eller ei. Det er naivt å tro annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #23 Del Skrevet 5. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dommer i Høyesterett. Ser imidlertid ingen grunn til å identifisere meg her. Om du har noe som er av spesiell interesse for en dommer kan du imidlertid kontakte vedkommende direkte via e-post. Sannsynligvis mer effektivt. Dersom du egentlig har et rettspolitisk anliggende er nok ikke en dommer riktig adressat. Anonymkode: 6f086...9c6 Sure you are. Anonymkode: 8fc52...33b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #24 Del Skrevet 5. august 2017 Donald Trump, if you are reading this, please hit two hole-in-ones on your upcoming golfing vacation, dedicating the first one to the lost dignity of America and the second to the Boss of the Harbour. Anonymkode: c5d12...1c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #25 Del Skrevet 5. august 2017 Du har ingenting med å kreve id fra brukerne her inne. Tråden din er rapportert Anonymkode: 84230...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #26 Del Skrevet 5. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dommer i Høyesterett. Ser imidlertid ingen grunn til å identifisere meg her. Om du har noe som er av spesiell interesse for en dommer kan du imidlertid kontakte vedkommende direkte via e-post. Sannsynligvis mer effektivt. Dersom du egentlig har et rettspolitisk anliggende er nok ikke en dommer riktig adressat. Anonymkode: 6f086...9c6 Å utgi seg selv for å være Høyesterettsdommer, er like alvorlig som å utgi seg for å være helsepersonell. I tilfelle må jeg si at du har glimret med ditt fravær når juridiske problemstillinger har vært tatt opp av KG-brukere. Anonymkode: d4dbd...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #27 Del Skrevet 5. august 2017 På 3.8.2017 den 23.58, Anonym Bruker skrev: De har vel annet å gjøre en surfe på KG Nei. Også de surfer på KG, akkurat som kongelige og finanskjendiser. Men de utleverer seg jo ikke med sin logo og de vil nok ikke jobbe gratis fordi du ba om hjelp Anonymkode: 8b012...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #28 Del Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å utgi seg selv for å være Høyesterettsdommer, er like alvorlig som å utgi seg for å være helsepersonell. I tilfelle må jeg si at du har glimret med ditt fravær når juridiske problemstillinger har vært tatt opp av KG-brukere. Anonymkode: d4dbd...6e3 Alle har liv til å bruke KG som et surfe fristed. Det er rimelig frekt av deg å tro at folk vil jobbe gratis på KG! Anonymkode: 8b012...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #29 Del Skrevet 5. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sure you are. Anonymkode: 8fc52...33b Hvorfor skulle jeg ikke være det? Anonymkode: 6f086...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #30 Del Skrevet 5. august 2017 På 04/08/2017 den 15.17, amativeReflection skrev: Jeg har lyst til å kjøpe flere ting enn jeg har råd til. Halp please? Ikke kjøp! 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dommer i Høyesterett. Ser imidlertid ingen grunn til å identifisere meg her. Om du har noe som er av spesiell interesse for en dommer kan du imidlertid kontakte vedkommende direkte via e-post. Sannsynligvis mer effektivt. Dersom du egentlig har et rettspolitisk anliggende er nok ikke en dommer riktig adressat. Anonymkode: 6f086...9c6 Takk for svar! Tror du Breivik kommer til å bli en fri mann? Anonymkode: 36c00...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #31 Del Skrevet 6. august 2017 På 5.8.2017 den 13.29, AnonymBruker skrev: Alle har liv til å bruke KG som et surfe fristed. Det er rimelig frekt av deg å tro at folk vil jobbe gratis på KG! Anonymkode: 8b012...127 Jeg synes ikke det er frekt i det hele tatt å være behjelpelig, og ta sitt samfunnsansvar på alvor. Det gjør jeg selv hele tiden!! Fant din bruk av utropstegn å være tåpelig, så understreket det bare, i tilfelle du skulle bli forvirret. Misbruk av beskyttede titler er heller ikke lovlig. Anonymkode: d4dbd...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #32 Del Skrevet 6. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke kjøp! Takk for svar! Tror du Breivik kommer til å bli en fri mann? Anonymkode: 36c00...bf1 Det er det psykiatrene som skal bedømme Anonymkode: 84230...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 7. august 2017 #33 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg jobbet en periode som utreder i Høyesterett, hvis det er til noe hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå