Konemor--gjest Skrevet 22. august 2017 Forfatter #61 Skrevet 22. august 2017 På 4.8.2017 den 8.31, AnonymBruker skrev: Kjære deg. Det føles nok intenst og dramatisk akkurat nå, men jeg kan love deg en ting: Det kommer til å gå over! Forelskelser og forkjølelser gjør nemlig det! Og da er det tusen ganger bedre å våkne opp med faren til dine barn som du har et godt ekteskap med enn en ny fyr som du egentlig ikke kjenner og - ikke minst - tre stebarn på toppen av dine egne to, to ekser som dere sannsynligvis er i konflikt med og så videre. Noen tror visst at hvis man er godt gift så er man immun mot å falle for andre, og hvis man gjør det så må det bety at man skal gå ifra partneren til fordel for en annen. Det er det mange som har gjort og angrer intenst på! Og ja, jeg vet hva jeg snakker om, for jeg har også vært forelsket i en kollega. Til forskjell fra deg sa jeg ingenting til mannen, bare lot tiden gå og vips, en dag etter et par år så var det akkurat som om jeg våknet og jeg var SÅÅÅ glad for at jeg ikke lot meg overtale til å bryte opp. Anonymkode: 23f8f...1a3 Hei igjen, Nå har noen av følelsene for min kollega begynt å minske, alt er ikke borte og jeg tenker stadig på jobb, han og hva som har skjedd. Jeg begynner å innse at jeg kan komme over min kollega med tiden til hjelp. Det jeg er mest bekymret for nå er den manglende kjæreste-følelsen jeg har ovenfor min ektemann. Jeg er glad i han som far til mine barn, men kjærestefølelsen jeg hadde for ca 5-6 måneder siden er borte. Hadde du noen mangel på denne følelsen?
Konemor--gjest Skrevet 22. august 2017 Forfatter #62 Skrevet 22. august 2017 Hei igjen, Nå har noen av følelsene for min kollega begynt å minske, alt er ikke borte og jeg tenker stadig på jobb, han og hva som har skjedd. Jeg begynner å innse at jeg kan komme over min kollega med tiden til hjelp. Det jeg er mest bekymret for nå er den manglende kjæreste-følelsen jeg har ovenfor min ektemann. Jeg er glad i han som far til mine barn, men kjærestefølelsen jeg hadde for ca 5-6 måneder siden er borte. Kommer denne tilbake?
FrøkenC Skrevet 22. august 2017 #63 Skrevet 22. august 2017 Har ikke noe annet å si enn at du burde skamme deg som i det hele tatt våget å kysse en annen når du er gift. Fatter ikke hvorfor folk som driver sånn ikke bare kan si det til partnerene sine FØR de tar steget med å gjøre noe fysisk med andre?! "Jeg har mistet følelsene mine for deg" og blablabla er tydeligvis SJUKT vanskeligere enn å svike den man bor med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå