AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg skal kjøpe meg inn i huset til samboer. Vi har fått ny verdivurdering, og jeg skal kjøpe meg inn for halvparten, så vi eier 50/50. Jeg har pengene. Hvilke skjemaer og papirer er det som må fylles ut? Må det søkes om noe? Sendes inn noe sted? Setter pris på råd Anonymkode: 6b508...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Del Skrevet 4. august 2017 Banken din hjelper dere med dette. Ditt eierskap i boligen vil tinglyses (det er et tinglysingsgebyr), og navnet ditt vil fremkomme i grunnboksinformasjonen, som du kan finne på seeiendom.no . Anonymkode: 2d10b...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Del Skrevet 6. august 2017 På 4.8.2017 den 7.09, AnonymBruker skrev: Banken din hjelper dere med dette. Ditt eierskap i boligen vil tinglyses (det er et tinglysingsgebyr), og navnet ditt vil fremkomme i grunnboksinformasjonen, som du kan finne på seeiendom.no . Anonymkode: 2d10b...c67 Bankdama "vår" er på ferie, og hun som tok telefonen i banken når jeg ringte sa at hvis jeg "hadde det så travelt, så fikk jeg lete på nettet" Vet du hvilket konkret skjema som skal fylles ut? Anonymkode: 6b508...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Del Skrevet 6. august 2017 http://www.kartverket.no/eiendom/tinglyse-eierskifte/skjote/ Anonymkode: 1aeab...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 7. august 2017 #5 Del Skrevet 7. august 2017 En kontrakt mellom dere to er også juridisk bindende, og koster vesentlig mindre enn hva tinglysningsgebyr m.v. vil medføre av kostnader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå