AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg har 2 kolleagaer som stadig "tagger" hverandre i bilder / filmer på FB hvor det typisk står "Jeg bærsjer alltid på jobb, da får jeg betalt for det" eller bilde der en danser på dolokket og det står "når du gjemmer deg på do for å slippe å jobbe" ... and it goes on. Disse er unge folk, som sikkert hater jobben sin, men de får stadig fordeler over andre (spesielt utenlandske) som er innmari flinke og jobber hardt. 1. Bør man si ifra til dem hvor usmakelig det er? Det finnes folk som ville kappet armen av seg for en jobb... 2. Bør jeg ta opp hvor ekstremt trynefaktor det er på den avdelingen? Eller bare gi blaffen?... Anonymkode: b9d43...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Del Skrevet 3. august 2017 Så hva tenker du? At de skal få sparken for å ha dårlig humor på Facebook? Anonymkode: 56558...119 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Del Skrevet 3. august 2017 Nei, er ikke humoren i det. Dette er unge folk. I mine øyne handler det om arbeidsmoral. Hvorfor åpenlyst legge ut at du gjør det du kan for å slippe å utføre jobben din? Anonymkode: b9d43...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Del Skrevet 3. august 2017 😂 Anonymkode: 56558...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 3. august 2017 #5 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg har knallgod arbeidsmoral, rekker ofte ikke lunsj engang, men legger fortsatt ut slike morsomme poster om skulk på facebook. Det er bare humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Del Skrevet 3. august 2017 Dårlig humor eller ikke, de skjønner i hvertfall humor. Anonymkode: 56558...119 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #7 Del Skrevet 3. august 2017 Da er det jeg som er følsom. Greit å høre andres mening, takk for svar! Anonymkode: b9d43...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #8 Del Skrevet 3. august 2017 Personlig synes jeg ikke at sånn humor er morsom, men jeg klarer jo å se at det bare er humoristiske innslag i arbeidshverdagen. Det har ingenting med arbeidsmoral å gjøre. Anonymkode: ce1bf...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #9 Del Skrevet 3. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det jeg som er følsom. Greit å høre andres mening, takk for svar! Anonymkode: b9d43...19b Hvis du/andre merker at de sluntrer unna så synes jeg du/dere kan tipse sjefen om det de legger ut på FB. Anonymkode: c0da0...44e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #10 Del Skrevet 3. august 2017 Jobbrelatert innhold på FB skal man være aktsom med. De stiller ikke sin arbeidsgiver i et godt lys, ved å gi et pubertalt inntrykk av at det her handler om å yte minst mulig. Er dette et seriøst selskap, bør leder få beskjed. Anonymkode: b5388...9be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #11 Del Skrevet 3. august 2017 "alle" liker jo og kommenterer slike på facebook/intsa, har ingenting med arbeidsmoral og gjøre - det er humor. Om du syntes den er bra eller dårlig, - eller ikke skjønner den er ditt problem. Er du som overreagerer kraftig og er overfølsom her ja, dette er så uskyldig og normalt som man får det. Anonymkode: b0793...ac4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #12 Del Skrevet 6. august 2017 Dette er da bare humor 😂 Anonymkode: 3b69b...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. august 2017 #13 Del Skrevet 6. august 2017 På 3.8.2017 den 17.40, AnonymBruker skrev: Jeg har 2 kolleagaer som stadig "tagger" hverandre i bilder / filmer på FB hvor det typisk står "Jeg bærsjer alltid på jobb, da får jeg betalt for det" eller bilde der en danser på dolokket og det står "når du gjemmer deg på do for å slippe å jobbe" ... and it goes on. Disse er unge folk, som sikkert hater jobben sin, men de får stadig fordeler over andre (spesielt utenlandske) som er innmari flinke og jobber hardt. 1. Bør man si ifra til dem hvor usmakelig det er? Det finnes folk som ville kappet armen av seg for en jobb... 2. Bør jeg ta opp hvor ekstremt trynefaktor det er på den avdelingen? Eller bare gi blaffen?... Anonymkode: b9d43...19b De er pinlige og barnslige, det der hadde jeg begynt å holde på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #14 Del Skrevet 6. august 2017 Vi har en internside for ansatte, der vi ofte deler tulleting relatert til jobb, selv leder. Tror dere må ha seriøst dårlig arbeidsmiljø. Anonymkode: 0ad1a...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. august 2017 #15 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) På 3.8.2017 den 17.51, Sugemerke skrev: Jeg har knallgod arbeidsmoral, rekker ofte ikke lunsj engang, men legger fortsatt ut slike morsomme poster om skulk på facebook. Det er bare humor. Me 2 Endret 6. august 2017 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #16 Del Skrevet 6. august 2017 HAHA KØDDER DU? vi jobber som besatt på jobben min, men kan love deg vi kødder med sånt . Du må ha det dårlig med deg selv om du virkelig ikke ser humoren i det her. Anonymkode: c6e78...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå