Gå til innhold

I kveld: Frustrerte Fruer


magolia

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg synes denne ble litt for amerikansk for meg, så jeg kommer kanskje bare til å se den de gangene jeg plutselig husker på den.

Jeg liker best engelske serier for de har litt flere mennesketyper, og som det er lettere å kjenne seg igjen i. I amerikanske serier er alle husmødre fotomodeller uten ett ekstra gram på kroppen uansett hvor mange barn de har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Synes den var annerledes, men likevel fengende. Kommer nok til å de neste episode også.

Syns ikke den var i nærheten av satc, heldigvis, for da hadde jeg sikkert tenkt på den kun som et dårlig plagiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert til å se de neste episodene og' date=' siden tirsdag opplest og vedtatt er den store tv-kvelden i uka. Men ville heller hatt Amy. Nå som både Amy og Friends er borte, skal man ikke se bort ifra at man kan gjøre noe annet gøy på tirsdager istedet :wink:[/quote']

Har også hatt det sånn... men nå er det kanskje på tide å snu på vanene .. eller så får vi se på "Våre små hemmeligheter" og C.S.I. i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en veldig typisk amerikansk serie, men av nysgjerrighet kommer jeg nok til å se den neste gang også.

Gjest skrev:

Jeg liker best engelske serier for de har litt flere mennesketyper, og som det er lettere å kjenne seg igjen i. I amerikanske serier er alle husmødre fotomodeller uten ett ekstra gram på kroppen uansett hvor mange barn de har fått.

Ganske enig.. spesielt likte jeg godt Kalde føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Jeg synes denne ble litt for amerikansk for meg

Oppfattet det som litt ironisk jeg. At de med vilje har lagt serien over-amerikansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt i stil med filmen American Beauty, hvor det "perfekte" ender med tragedie.. I USA tror jeg jakten på perfeksjonisme er en del større enn her hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Falt bare sånn halvveis i smak.....lo vel en gang eller to, men den var veldig spesiell......men å følge med på den? Jada...det gjør jeg sikkert.....men jeg gidder ikke å sette på opptak om jeg skulle være så uheldig og sovne, liksom, sånn jeg har gjort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Respect

Hvilke serier/filmer har hun som spilte Susan vært med i tidligere? Klarer ikke å plassere henne, men jeg vet jeg har sett henne før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Hvilke serier/filmer har hun som spilte Susan vært med i tidligere? Klarer ikke å plassere henne, men jeg vet jeg har sett henne før.

lois and clark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke serier/filmer har hun som spilte Susan vært med i tidligere? Klarer ikke å plassere henne' date=' men jeg vet jeg har sett henne før.[/quote']

Hun har spilt i supermann hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg fikk en skikkelig plastic fantastic følelse av denne serien. Det erkeamerikanske perfekt-husmor-i-velholdt-nabolag. Flashback til American Beauty (herlig film). Kommer absolutt til å følge med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble ikke super-betatt, men det er de færreste serier som klarer å fenge i aller første episode. Først når alle karakterene er på 'plass', begynner tv-serier å funke for min del.

Men jeg likte at den hadde litt sånn film-feel og hyperrealistisk touch.Kommer nok til å gi den et par flere sjanser og så se CSI i reprise senere i uke. (omsider kommer TVNorges reprisekjøring til nytte!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...