Gå til innhold

I kveld: Frustrerte Fruer


magolia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bhsiltsk

Ja, jeg skal se den. Har hørt ganske mye positiv omtale av denne serien, så jeg håper den svarer til forventningene. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den så morsom ut den. Blir litt i tvil. CSI går jo på akkurat samme tidspunkt. LIker nå den også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal se den jeg også. Savner Sex og singelliv... Er litt skeptisk til serier som reklameres som arvtakere til nevnte serie. The L word var skikkelig dårlig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bør overhodet ikke sammenliknes med Satc, syns nå jeg... Serien er kjempebra, og jeg anbefaler den på det varmeste, men de for forskjellig til at de kan sammenliknes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mye bra om den, men det irriterer meg at de på død og liv må sende den samtidig med CSI... Jeg må vel bare ta opp en av delene. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Tror ikke det er tilfeldig at det går samtidig som CSI, bare sånn at det var sagt....

For øvrig har jeg også tenkt å se denne serien, som alle andre seier som går.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte tjuvstarte siden den kolliderer med CSI og må bare få si:

Digger den!

Skikkelig morsom, og anbefales på det sterkeste :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

...og jeg kommer ikke til å følge med på den serien.

Nettopp sett første episode. Ikke noe der som fenget meg nevneverdig, må jeg si. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert til å se de neste episodene og, siden tirsdag opplest og vedtatt er den store tv-kvelden i uka. Men ville heller hatt Amy. Nå som både Amy og Friends er borte, skal man ikke se bort ifra at man kan gjøre noe annet gøy på tirsdager istedet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke fått med meg at det var så veldig spesielt med den før jeg så den i kveld... men jeg syntes den virket helt grei - og jeg kommer nok til å fortsette å se den...

Irriterte meg at den kolliderte med CSI, men jeg sitter nok oppe på lørdagskvelden slik at jeg får med meg ukas episode da...

Syntes det var flere morsomme episoder i denne episoden, og jeg er litt spent på hva den familiehemmeligheten var og hva den lappen betydde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de kapret meg hvertfall :oops:

Blir så nysjerrig av sånne "løse tråder" at jeg bare må fortsette å se. Dessuten har vi også tirsdager som skikkelig tv-kveld, så........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...