Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #1 Del Skrevet 11. januar 2005 Noen som skal dit? I fjor kunne man få billigere biletter når man forhåndskjøpte, var det via Aftenposten eller noe? NOen som har sett noe sånt i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. januar 2005 #2 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har alltid gledet meg til Reiselivsmessa, men jeg tror jammen ikke jeg orker i år. Det var så utrolig fullt der i fjor, jeg fikk ikke sett på noenting. Gikk jo bare i kø, jo! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. januar 2005 #3 Del Skrevet 11. januar 2005 Vi var der i fjor, stod klare når de åpnet klokka ti på lørdagen og fikk sett en god del før "alle andre" kom. Det ble fult utover dagen, men da hadde vi kommet over det meste. Er ikke sikker på om vi skal i år.. Har liksom ingen planer om stor ferie i år uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 11. januar 2005 #4 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg skal!! Aftenposten har billige billetter for abonnementer. tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå