blåbær23 Skrevet 1. august 2017 #1 Del Skrevet 1. august 2017 filmkveld med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbær23 Skrevet 15. august 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 15. august 2017 Ingen bra filmer på HBO? Dessverre mitt inntrykk og, NETFLIX er bedre der (også på tvserier) etter min mening, nå har jeg heldigvis tilgang til begge. Vet ikke om det er at det er Norden eller hva det er,men det virker veldig begrenset og ikke helt verdt, gudskjelov får jeg det gratis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, blåbær23 skrev: Ingen bra filmer på HBO? Dessverre mitt inntrykk og, NETFLIX er bedre der (også på tvserier) etter min mening, nå har jeg heldigvis tilgang til begge. Vet ikke om det er at det er Norden eller hva det er,men det virker veldig begrenset og ikke helt verdt, gudskjelov får jeg det gratis :D Enig. Anonymkode: 8899b...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 15. august 2017 #4 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) De har jo så få! Gå heller for Viaplay eller Netflix Edit; på førstnevnte er det mulig å leie filmer også Endret 15. august 2017 av Nappetass1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbær23 Skrevet 15. august 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, Nappetass1 skrev: De har jo så få! Gå heller for Viaplay eller Netflix Enig, og de fleste er drit gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbær23 Skrevet 15. august 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, Nappetass1 skrev: De har jo så få! Gå heller for Viaplay eller Netflix Edit; på førstnevnte er det mulig å leie filmer også Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 15. august 2017 #7 Del Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, blåbær23 skrev: Takk! NP! Kos dere, håper dere finner en god film og har en koselig kveld Det finnes jo muligheter for streaming også, men det er jo ulovlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbær23 Skrevet 15. august 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, Nappetass1 skrev: NP! Kos dere, håper dere finner en god film og har en koselig kveld Det finnes jo muligheter for streaming også, men det er jo ulovlig.. Gidder ikke når jeg har alle disse mulighetene Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #9 Del Skrevet 15. august 2017 Enig, viaplay eller netflix. Anonymkode: 8899b...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå