Gå til innhold

Jenter på 30 gått ut av dato???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:o :hoho: (Mann)folk er vel forskjellige de også, vel? Noen ønsker seg unge damer, mens andre foretrekker damer som er blitt litt mer voksne. Tror nå jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente19aar_
:o :hoho: (Mann)folk er vel forskjellige de også' date=' vel? Noen ønsker seg unge damer, mens andre foretrekker damer som er blitt litt mer voksne. Tror nå jeg, da.[/quote']

hallo.det har t.om vært menn på 50som har prøvd seg på meg så mange liker yngre!vi er en slag fantasi for dem har jeg lest. ;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent utseendemessig kan man jo se like 'bra' ut om man er i 20-årene eller 30-årene , men er man i 30-årene så må man jobbe litt mer for det.

Er man i 20-årene så er man ung og frisk - er man i 30-årene har man litt livserfaring og mer modenhet - man er tryggere på seg selv. Kommer jo an på hva man foretrekker der hvilken leir man havner i !

Er man i 20-årene så er man kanskje sexy mens man er i 30-årene er man mer sensuell - her kommer det også an på hva man foretrekker !

Men nesten umulig å sammenligne - og uansett de fleste velger vel ikke bare på utseende hvis ikke det kun er snakk om en sexpartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg ønsker deg ikke barneløs , men kanskje henge pupper :wink: sexy- men vet du hva- sånn som du slenger med leppa må du da virkelig tåle og få litt tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Jeg har ihvertfall ikke tenkt å gå ut på dato når jeg runder tredve.

Forøvrig ser jeg mange attraktive damer på godt over tredve, over førti og. Kvinner går aldri ut på dato :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

andrine: jeg er 32 og jeg kjenner ingen på min alder og isom er 30 år som oppfører seg som 50 åringer! nei da har du kommet over noen kjedelige mennesker , akkurat som om det finnes kjedelige gråe muser i tyveårene også! jeg føler og ser ikke eldre ut enn 26 ca, og er stolt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ingen av oss vil noensinne få gleden av å løpe rundt som 20-åringer resten av livet heller :wink: hver alder har sin sjarm og tilhengere.

Jeg ser faktisk mye bedre ut nå enn for ti år siden (jeg er 30) fordi jeg har blitt mye mer bevisst hva som kler meg - både når det gjelder sminke og klær. Jeg er godt trent og slank, og huden min er finere enn mange 20-åringer - det kommer nok av sunt liv og veldig gode gener. Min mor er 60, men ser ut som en 45 åring. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, hva slags verden er det folk lever i som mener at 30-åringer er utgått på dato :ler:

Hva med meg som er 40, da ?

Faktisk så har jeg aldri hatt det bedre med meg selv - merker jo at tyngdekraften begynner å gjøre sitt inntog på kroppen min - men hva gjør det ? Det er faktisk helt naturlig - jeg er mor til to tenåringsgutter og lever et liv som jeg bare kunne drømme om da jeg var 20.

Med hånden på hjertet kan jeg si at jeg ville aldri vært 20 år omigjen :-) Det er nå jeg lever slik jeg alltid har ønsket å leve.

Men jeg er klart mer opptatt av å leve sunt, jeg røyker ikke, drikker så og si ikke alkohol, trimmer hver dag og spiser masse frukt og grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest life begins at 40

Jeg er 40 og er penere nå enn da jeg var 25. For nå vet jeg hvilken sminke som passer meg, og hvilke klær som yter meg mest rettferdighet. Og kroppen er passe stram og lite rynker i fjeset utenom vanlige smilerynker.

Og jeg er ikke så opptatt av meg selv lenger, tar livet mye lettere og skiter i om andre liker meg eller ikke utseendemessig. Og jeg har absolutt flere friere nå enn tidligere, 30-50 åringer. Og så er jeg mye mere oppegående i hodet nå enn da jeg var 25, utrolig å tenke tilbake på hvor forferdelig bastant man var i den alderen.

Jeg har et par venninner som er gift med menn som er 7 år og 11 år yngre enn seg. Og de har vært gift i mange år.

Livet går ikke under når man fyller 30 og heller ikke når man fyller 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente, 32

Både kvinner på 20, 30 og 40 kan være skikkelig vakre og sexy.

Alderen bestemmer ikke det, men personen.

Noen stagnerer, andre utvikler seg alltid videre.

Jeg mener at dersom en 22-åring "angriper" en 30-åring i kamp om hvem som er mest sexy så har de misforstått litt. Da går det ikke på alder dette heller, men på person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg ville heller aldri vært 20 år igjen- høres ut som en klisje- men det er sant! jeg følte meg aldri tilfreds med utseendet i begynnelsen av tyveårene- huden full av kviser og klær som ikke passet når jeg ser gamle bilder- og sminken?ojjjjj vet hva jeg passer til nå ja- og hva jeg skal kjøpe.....

dessuten:jeg ser ikke eldre ut enn da jeg var i tyveårene! det er det beste......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinne, 32

Glemte å ta med denne historien:

jeg er altså en spenstig og sunn 32-årign med veltrent kropp og fin hud....og en frisk personlighet. Jeg opplevde et aldri så lite sjokk her om kvelden: en gutt/"mann" på 20 (!) forsøkte å sjekk meg opp og han ga seg ikke....han var kjekk, ja, men for ung for meg. Han var iherdig og mente han var interessert i meg og ringte meg i en tid etterpå.

Jeg ble ganske smigret, men som 32-åring er jeg ute etter en mann på samme alder eller helst litt eldre. Jeg tiltrekkes av erfaring og selvsikkerhet som følge av erfaring... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne menn synes kanskje det er flott å se unge jenter med stram hud og spretne pupper gå forbi; det blir som å betrakte et fint bilde, en bil med flotte linjer eller et vakkert byggverk.

Men når det kommer til stykket, er det ikke dette voksne menn innerst inne er ute etter, det er nok dessverre en myte. Kanskje enkelte menn på 50 drømmer og fantaserer om en stram 20 åring og liker å være store i kjeften overfor andre menn mht. dette. Men unge jenter blir uansett ofte sett på som leketøy for en kortere periode for disse 50 åringene. Hvem vil vel ha en dame som er på alder med ens egne døtre - eller yngre? De færreste menn vil nok det! Menn på 50 som løper rundt med 20 åringer blir nemlig sett på som rimelig patetiske!

Som flere andre her sier; de aller fleste modne menn vil ha voksne, erfarne og selvstendige KVINNER med klasse og stil, og med spor av sjel og levd liv i kropp og ansikt. Spor som vitner om erfaring og kunnskap. Jada, gjerne litt smilerynker! :wink:

Voksne menn vil ha kvinner som har peiling; kvinner som vet hvem de er - og hva de kan! :sjarmor:

Min venninne på 38 og hennes mann på 42 ble nettopp separert. Vi spøkte litt med at nå kom han vel snart til å komme spradende med en jentunge. Han gjorde spådommene våre til skamme, og har funnet seg ny dame på 41! Som i følge min venninne visstnok både skal være ei flott jente og et fantastisk herlig menneske!

Det at vi på -/+ 40 har god selvtillit og vet hvem vi er, det vekker menns interesse. Våre øyne utstråler noe de ikke kan motstå, nemlig!

- Noe som selvfølgelig igjen er med på å gi oss enda mer selvtillit... :sjarmor:

Så gled dere, småjenter: Life begins at forty!

- Det kan bare bli bedre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Det at vi på -/+ 40 har god selvtillit og vet hvem vi er' date=' det vekker menns interesse.[/quote']

Det er nå ikke alle som må vente til en alder av 40 for å få seg en selvtillit. Hvis så hadde vært tilfellet, ville alle jenter på min alder vært uinteressante for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
andrine: jeg er 32 og jeg kjenner ingen på min alder og isom er 30 år som oppfører seg som 50 åringer! nei da har du kommet over noen kjedelige mennesker ' date=' akkurat som om det finnes kjedelige gråe muser i tyveårene også! jeg føler og ser ikke eldre ut enn 26 ca, og er stolt av det![/quote']

:o Makan! Man TRENGER ikke oppføre seg som om man er 50 skrev jeg. Ja, jeg har kommet over noen merkelige 30 åringer ja. Vil ikke kalle de kjedelige, for det er som å si at jeg har sagt at 50 åringer er kjedelige. Det trenger de absolutt ikke å være! Men likevel er det noe som blir "feil" når noen på 30 år oppfører seg som en 50 åring, da har man liksom gått glipp av de 20 årene imellom der... Og ja, det er mange grå muser på 20 år også.

Herregud, jeg syns jeg skrev et fint innlegg om at 30 åringer skulle stå på, at de absolutt ikke var utgått på dato. Men selvfølgelig kommer det en gjest og forsurer hele greia. Takk skal du ha. Du får en premie i posten. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt innlegg var utelukkende ment som en kommentar til den gamle myten om at "alle modne menn" ønsker seg en spenstig 20 åring! :wink: Og at vi som har levd litt lengre enn 20 år faktisk har et annet ståsted og en annen indre trygghet som tiltaler mange menn!

Etter min mening passer jenter på 20 best for gutter/menn på sin egen alder - og det synes jeg i utgangspunktet også menn på 50 gjør...

Men altså; mitt poeng var (og eg repiterar... :Gjesp: ):

Selvsagt skal man ikke vente til man har selvtillit FØR man begynner å lete etter noen å etablere et forhold med! Min selvtillit og mitt selvbilde har jeg jo nettopp utviklet sammen med en mann på min egen alder - over de siste 24 årene! Vi har altså blitt (forhåpentligvis) både kloke og modne SAMMEN! Ingen av oss har til dags dato heller funnet noen som vi opplever som mer attraktive enn den andre!

Jeg er snart 40, har født 3 barn og har en mann som synes jeg er deilig, sexy og flott - og det til tross for mange smilerynker og litt fett på lårene og magen! Han kan gjerne titte på 20 åringer som vrikker forbi, og som riktignok har strammere hud og fastere pupper enn meg, men jeg er trygg og sikker på at det er MEG han vil ha!

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til aldersmas da. Unge jenter er deilige, voksne kvinner er deilige, damer er deilige punktum! :hoppe:

Gyldenløwe (som er i godt humør i dag, uten å ha noen spesiell grunn til det :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...