Ingeborg Skrevet 12. januar 2005 #81 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var da voldsomt til aldersmas da. Unge jenter er deilige, voksne kvinner er deilige, damer er deilige punktum! Gyldenløwe (som er i godt humør i dag, uten å ha noen spesiell grunn til det ) Dagens herligste innlegg! Takk, Gyldenløwe, for å sette ting litt i perspektiv. Vi er deilige, damer, hører dere det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 12. januar 2005 #82 Del Skrevet 12. januar 2005 :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #83 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var da voldsomt til aldersmas da. Unge jenter er deilige, voksne kvinner er deilige, damer er deilige punktum! Gyldenløwe (som er i godt humør i dag, uten å ha noen spesiell grunn til det ) Dagens beste innlegg Løwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. januar 2005 #84 Del Skrevet 12. januar 2005 Godt vi har noen som kan sette ting i perspektiv her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #85 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har ikke giddet å lese alle svarene. Noe så tåpelig! Syns ikke dere over 30 eller mine medsøstre i 20-årene har så mye lurt å si i denne debatten. Uttalelser som: menn vil ha ung hud, null cellulitter, fast kropp (en eller annen i 20-årene) og når man er 30 er man bedre i sengen, mer sexy fordi man har mer selvtillit osv. er bare helt til å le av. Dette har da ikke så mye med alder å gjøre, men med hva den mannen du møter er interessert i! Før jeg møtte mannen min fikk jeg henvendelser på byen fra både 19-åringer og 50-åringer, men det var nok mer for mitt positive smil og utstråling enn fordi jeg var 22 år, og det tror jeg vil fortsette når jeg runder 30. Syns veldig mange utsagn vitner om at de er redd for at 20-åringer skal ta oppmerksomhetene og mennene fra de og omvendt. De fleste er vakre på sin egen måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. januar 2005 #86 Del Skrevet 12. januar 2005 Mine svar var kun ment som en kommentar til dem som mener at 20 åringer er Guds gave til mannen og det eneste modne menn ønsker seg! Vanligvis hadde jeg ikke giddet å svare engang, men i dag hadde jeg god til og kunne bare ikke la være! Jeg er i alle fall ikke redd for at mannen min skal falle for en som er halvparten så gammel som meg, selv om jeg selv iblant pleier å fleipe med at nå som 40 års dagen min nærmer seg, kan han jo bytte meg ut med to på 20... Heldigvis finnes det nok menn i verden til oss alle. Og faktisk så er det heldigvis sånn at hver alder har sin sjarm!! "Noen liker mora, og noen liker dattera, osv..." Ha en fortreffelig kveld, alle sammen! En særlig god klem til Gyldenløwe som satte ting på plass for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #87 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var da voldsomt til aldersmas da. Unge jenter er deilige, voksne kvinner er deilige, damer er deilige punktum! Gyldenløwe (som er i godt humør i dag, uten å ha noen spesiell grunn til det ) Signerer bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 12. januar 2005 #88 Del Skrevet 12. januar 2005 Men altså; mitt poeng var (og eg repiterar... ): for en tråd... enkelte her inne mangler SÅ peiling på hvor dumme de virker, da hadde de forblitt gjester... Som min 6 år yngre elsker sa; hun var innmari pen helt til hun åpnet munnen (om 23 åring). Satser på folk finner sin match. Måtte min være en genuin fyr med innsikt og humor - uansett alder og sprettradius på ræva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #89 Del Skrevet 13. januar 2005 20-åringer = som ung umoden vin (lukter fremdeles bleier??). 30-åringer = som en god, rund, velbalansert vin på topp i sin modningsprosess. :blomst_opp: Valget er vel ikke så vanskelig - er det vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #90 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå er damer opp i 40års alderen mer attraktive enn før. Før kledde de seg ofte som grå mus og forfallt, men nå er det som 40 åringer ser ut som 30 åringer, og derfor 30 åringer mye yngre og moderne. Syns ofte det er vanskelig å gjette alderen på en som er 22 eller 30, for de ser like "gamle" ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 13. januar 2005 #91 Del Skrevet 13. januar 2005 Hva med de 30 åringer som har erfaring som en 30 åring men ser ut som en 20 åring da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #92 Del Skrevet 13. januar 2005 altså jeg er 26. og det er åpenbart at menn foretrekker oss i tyveårene. men det er bra at dere over 30 har selvtillit. håper jeg også vil ha like god selvtillit da. det eneste som er synd er at selvtilliten ikke stemmer helt overens med hva menn syns om 30åringer. dessverre. Oi! Skal si du er heldig som kjenner alle menn i Norge. Uff, ja Demi Moore er 40 år, og hun ser ikke ut....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 13. januar 2005 #93 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvorfor er dette på seksualitet forresten? Om spørmålet i seg selv er helt latterlig så blir det i HVERT FALL latterlig i forbindelse med seksualitet - jeg for min del, og mange venninner, har da virkelig aldri hatt det bedre enn nå! Det har med modningsprosesser å gjøre. Og stakkars dem som peaker når de er tjue - hva skal DE se frem til da, den desto mer langvarige nedturen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #94 Del Skrevet 13. januar 2005 Utgåtte damer på 30-40 år...... http://www.pslashg.org/misc/moved/pictures/demi.gif http://www.kylie-minogue.com/kylie/videos.jpg http://www.djmcc.com/anis.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #95 Del Skrevet 13. januar 2005 20-åringer = som ung umoden vin (lukter fremdeles bleier??). 30-åringer = som en god, rund, velbalansert vin på topp i sin modningsprosess. :blomst_opp: Valget er vel ikke så vanskelig - er det vel?? Akkurat slike svar gir meg ikke særlig håp om at 30-åringer har så veldig mye å skryte av heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #96 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvorfor er dette på seksualitet forresten? Om spørmålet i seg selv er helt latterlig så blir det i HVERT FALL latterlig i forbindelse med seksualitet - jeg for min del, og mange venninner, har da virkelig aldri hatt det bedre enn nå! Det har med modningsprosesser å gjøre. Og stakkars dem som peaker når de er tjue - hva skal DE se frem til da, den desto mer langvarige nedturen?? Men, er det virkelig ikke mulig å diskutere dette på en annen måte enn "jeg er bedre enn deg - 30-åringer er bedre enn 20-åringer og omvendt?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. januar 2005 #97 Del Skrevet 13. januar 2005 Akkurat slike svar gir meg ikke særlig håp om at 30-åringer har så veldig mye å skryte av heller... .. du får velge en årgansvin i stedet da... 40+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 13. januar 2005 #98 Del Skrevet 13. januar 2005 Fankern heller hvor vanskelig kan det være å forstå at det er individuelt hva man liker? Herre jemini, virker jo nesten ikke som om individualismen rår her akkurat.. Jenter i 20 åra er pene og deilige de, men det kan da jaggu jenter som er i 30-åra være og! Kommer helt ann på hva man liker selv. Ellers var Løwen's innlegg ganske så glittrende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 13. januar 2005 #99 Del Skrevet 13. januar 2005 Gjest - av alle innlegg om hvor teite "de andre er" så plukket du ut mitt, som faktisk bare påpeker at en 30 åring i hvert fall seksuelt er mer moden enn en tyveåring, og at en 20 åring har mye å se FREM til av den grunn?? Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xio Skrevet 13. januar 2005 #100 Del Skrevet 13. januar 2005 Oi, så barnslige dere er :-) Noen som glemmer å tenke på at utseende ikke betyr alt? Jeg vil overhodet ikke ha en mann som bare bryr seg om folks utseende. Og jeg er 32 og ser bedre ut enn mange 20-åringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå