Måbarefåsiat... Skrevet 14. august 2017 #41 Del Skrevet 14. august 2017 Runde dager har jeg invitert til selv. Eneste måten ting blir gjort skikkelig på ;-) TS, lag fest selv og så får du vurdere hvem du faktisk orker å ha i livet ditt. Noen venninneforhold er som psykisk mishandling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #42 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg er ikke vant til at det er andre som skal arrangere bursdagsfester. Jeg har vel aldri vært med på annet enn at jubilanten selv arrangerer besøk. Forøvrig tilbragte jeg min 30-årsdag med kun mine foreldre, hvor vi satt og forberedte begravelsen til en grandtante. De hadde glemt å ta med seg presang... Anonymkode: 35e23...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #43 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har aldri vært i et overraskelsesselskap for noen (annet enn utdrikningslag), og har aldri fått et selv heller. Og har aldri ønsket det. Alle fødselsdager snakker jeg og mannen om på forhånd, hvordan vi gjør det, familieselskap, gå ut og spise bare vi to, forbigå i stillhet fordi det er travelt, stor fest (som vi arrangerer sammen). Si at du vil ha selskap, han har sagt ifra at han ikke har gjort noe til nå. Eller inviter noen med ut den dagen. Anonymkode: 567d7...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #44 Del Skrevet 14. august 2017 Merkelig, det er jo absolutt det normale at den som er jubilant inviterer selv! Jeg har kun vært i et overraskelse-selskap i hele mitt liv, og det var for en sliten trebarnsfar som hadde glemt at han var jubilant selv. Det er mye bedre å ha regien selv, få anledning til å pynte seg og invitere de man ønsker. Anonymkode: a591c...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #45 Del Skrevet 14. august 2017 Men, altså, Ts: som du påpeker så er du 30 år. Da er man voksen. Og som voksen så vet man at man selv er ansvarlig for å kommunisere ordentlig, klart og på en ikke-passiv aggressiv måte hva en vil ha her i livet. Du vil ha en fest. Så når sambo sier at "dette har jeg ikke tid til" så er ikke det å lyve og late som det er ok grei oppførsel. Ei heller å lyve til dine venner og venninners og slektninger. Det som er ok er å si til dem på en ordentlig måte at "vet du - jeg forstår at du ikke ha tid, men jeg hadde gledet meg veldig til at du feiret meg, så nå er jeg skuffa". Anonymkode: bc40a...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå