AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #21 Skrevet 1. august 2017 Jeg har strekkmerker ett sted - hoftene. Litt mørkere enn dine. Herregud som det irriterer meg. Det er stygt, rett og slett, selv om det er normalt. Har aldri vært tjukk, men da jeg kom i puberteten fikk jeg plutselig store hofter og rumpe. Heldigvis har jeg ikke merker på rumpa Anonymkode: facd3...fb5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #22 Skrevet 1. august 2017 Strekkmerker er ekstremt vanlig. Jeg har alltid ligget rundt nedre del av normalvekt, og fikk strekkmerker under puberteten. Jeg var veldig spinkel og spe som barn, og når man får litt hofter og rumpe skjer dessverre dette. Jeg plages normalt av den minste ting, men jeg har innsett at strekkmerker er lite å gjøre med og de fleste har det, så jeg gidder ikke engang ofte en tanke på det. Seriøst!! Det er veldig få situasjoner hvor disse kan sees. Jeg har også spurt kjærester om hva de tenker(og de er veldig ærlige), og de gadd knapt svare fordi de mente det var ubetydelig og teit å bry seg om. Såklart skulle man kunne ønske at de en dag forsvant, men det gjør de ikke - og til syvende og sist er det ikke så viktig. Jeg hadde hatt større vansker med det om de befant seg på f.eks. magen. Anonymkode: f696d...fda 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #23 Skrevet 2. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har strekkmerker ett sted - hoftene. Litt mørkere enn dine. Herregud som det irriterer meg. Det er stygt, rett og slett, selv om det er normalt. Har aldri vært tjukk, men da jeg kom i puberteten fikk jeg plutselig store hofter og rumpe. Heldigvis har jeg ikke merker på rumpa Anonymkode: facd3...fb5 Jeg har på rumpa, magen og puppene også jeg. Lever veldig fint med det. Helt normalt. Anonymkode: 92650...d7c 2
Gjest Peaches Skrevet 2. august 2017 #24 Skrevet 2. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er 25 år. Har hatt anoreksia i lang tid og la på meg noen kilo for 4 år siden. (Tilnærmet normalvektig i dag). Fikk en del strekkmerker da, og jeg føler de er så sjenerende!! Føler meg stygg og ekkel, noen som vet om noe som kan hjelpe? Anonymkode: a1df3...4ca Fine strekkmerker😁👍ingenting å bekymre deg for, de fleste har strekkmerker😊de synes ikke så godt for andre, vi sjøl som henger oss for masse opp i det.
Gjest Frøyahjerte Skrevet 2. august 2017 #25 Skrevet 2. august 2017 Sitert fra Humble (Kendrick Lamar): "I'm so fuckin' sick and tired of the Photoshop Show me somethin' natural like afro on Richard Pryor Show me somethin' natural like ass with some stretch marks." 😊
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #26 Skrevet 2. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: De alle fleste har ikke hud som bikini modeller. Arr, strekkmerker, kviser og cellulitter er vanlig. Du kan tilgi deg selv for at du er vanlig, og leve live ditt tross for det. Anonymkode: df685...bdd Til og med bikinimodeller har strekkmerker. Chrissy Teigen la ut et bilde av sine strekkmerker for en tid tilbake. Anonymkode: 49afe...681
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #27 Skrevet 2. august 2017 Det der er ingenting! Har ikke strekkmerker selv, tross graviditeter (har andre komplekse da), men må jo ha lupe for å se dine. Hadde aldri lagt merke til dem om det ikke var for at du påpeker det i teksten din. Du er heldig som har pen hudfarge og ingen(?!) føflekker. Anonymkode: bcb00...689 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #28 Skrevet 2. august 2017 De der er jo nesten usynlige. Vær glad for at du ikke har rosafarge på de Anonymkode: 4e67e...551
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå