AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Hei, jeg er 25 år. Har hatt anoreksia i lang tid og la på meg noen kilo for 4 år siden. (Tilnærmet normalvektig i dag). Fikk en del strekkmerker da, og jeg føler de er så sjenerende!! Føler meg stygg og ekkel, noen som vet om noe som kan hjelpe? Anonymkode: a1df3...4ca
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Du er hverken stygg eller ekkel. Det er veldig mange som har strekkmerker Strekkmerker er arr i underhuden. De vil etterhvert blekne og bli mindre synlige Anonymkode: 49afe...681 14
gladjenta93 Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Synes absolutt ikke dette er ekkelt :-) Strekkmerker er vanlig, både på tynne/normalvektige/frodige. Ingenting å skamme seg over :-D Vil blekne mer med tiden. 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Jeg har helt like strekkmerker som deg. Det er helt normalt og du er helt normal. De har nok ikke kommet fordi du gikk opp i vekt. Strekkmerker kan være hormonelt og kommer ofte som en følge av puberteten. Som en her skriver så blekner de litt med tiden. Ikke noe annet å få gjort noe med enn å akseptere seg selv som man er. Anonymkode: 92650...d7c 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Ingen grunn til å skrive "OBS" som advarsel på de bildene der. Det er så vanlig med strekkmerker på de stedene der, at det motsatte er mer overraskende. Og dine er ikke særlig synlige heller, og de vil sikkert bli enda mindre synlige etter hvert. Du er helt fin. Så og si alle får strekkmerker, mange som følge av pubertet, senere på grunn av svangerskap. Ikke tenk på det. Anonymkode: cd425...b90 11
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Det der var jo veldig "Fine" og lyse strekkmerker, ikke noe å bekymre seg over. Jeg har heelt rød lilla strekkmerket som ser ut som tykke blodårer der du har helt lyse, og det er også helt normalt Er arr i underhuden, som man ikke får gjort noe med. Laser og eventuell plastisk kirurki/sprøyter av noe slag kan jo hjelpe, men hadde aldri giddi noe slikt. Hormoner, graviditet er som regel grunnen - hormoner endrer seg etter sykdom o.l. Kremer osv hjelper ikke, da ingenting av noe du smører på trekker ned så langt. Anonymkode: e726e...765 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Strekkmerker er noe de aller aller fleste får i større eller mindre grad uavhengig av vekt, kjønn og alder. Dine er ingen ting og sjeneres over Anonymkode: 4fff9...fd1 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 Jeg er 22 år og har en del strekkmerker. Alle vennene mine har det også, så det er nok veldig normalt Anonymkode: 7f3a7...7e9 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 Ts: som de fleste her skriver så har folk flest strekkmerker. Om du studerer smellvakre folk på stranda i sommer: de har alle strekkmerker. Altså: ikke studer folk på stranda så nøye som du må for å se strekkmerker. Det er over grensa for hva som er creepy.. men de har strekkmerker. Anonymkode: cce0f...58c 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 Er dette en skrytetråd, eller? Du har meget beskjedne strekkmerker. Anonymkode: 6a70b...cf5 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 Jeg er nesten 100% dekket med sånne strekkmerker på hofter, rumpe og lår. Har vært tynn som en strek hele livet. Bryr meg ikke om dem, og aldri hatt en mann som bryr seg heller. Anonymkode: 55d7c...b63 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #12 Skrevet 1. august 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette en skrytetråd, eller? Du har meget beskjedne strekkmerker. Anonymkode: 6a70b...cf5 Hva er galt med deg? Anonymkode: a1df3...4ca 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #13 Skrevet 1. august 2017 Jeg har lignende strekkmerker etter en intens vekstpurt i tenårene. Flere av venninnene mine har det samme. Det er helt normalt og ikke stygt og ekkelt. Anonymkode: 75c43...7be 1
Rotemor Skrevet 1. august 2017 #14 Skrevet 1. august 2017 Det der er da ingenting:) Jeg har en del strekkmerker (fødemage) og ingen mann har brydd seg noen gang.... Den eneste som har vært opptatt av det var meg!! Men jeg kvittet meg med det komplekset etterhvert også. 1
Rotemor Skrevet 1. august 2017 #15 Skrevet 1. august 2017 ..Men for å svare på spørsmålet så er det ingenting man kan gjøre. Ikke la deg lure av tullete dyre produkter. Sprukket hud er sprukket hud...
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #16 Skrevet 1. august 2017 Du er hverken stygg eller ekkel, så det må du ikke tenke! 😊 vet ikke om det det kan hjelpe men kom over et bilde som viste noen som hadde brukt strekkmerke kremen fra It Works. Den skal både tone ned og stramme opp, men jeg har aldri prøvd den selv og er ikke forhandler av produktene. Vet om folk som bruker produktene og skryter veldig av de. Bare et tips😊 Anonymkode: 00f4a...24a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #17 Skrevet 1. august 2017 De alle fleste har ikke hud som bikini modeller. Arr, strekkmerker, kviser og cellulitter er vanlig. Du kan tilgi deg selv for at du er vanlig, og leve live ditt tross for det. Anonymkode: df685...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #18 Skrevet 1. august 2017 Du er kjempefin ts Anonymkode: 2b9be...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #19 Skrevet 1. august 2017 Synes dem var stilige! Anonymkode: 6dc1a...2bc
TheGirlWhoWaited Skrevet 1. august 2017 #20 Skrevet 1. august 2017 Hadde du ikke sagt noe om strekkmerkene, hadde jeg knapt lagt merke til dem på bildet (men jeg så litt ekstra godt etter når det var dette du hadde som tema. Dette er helt normalt, du har mindre strekkmerker enn utrolig mange jeg kjenner - meg selv inkludert - og du er verken stygg eller ekkel pga dette. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå