Gå til innhold

Problemer med pasientsky


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere brukt pasientsky til å bestille time, nye resepter osv. 

Jeg byttet fastlege nylig og kunne ta i bruk min nye fastlege fra 1. August (i dag), men jeg får ikke pasientsky til å fungere. Er litt usikker på om det er pga fastlegebytte eller om det er noe galt med pasientsky. Er det noen flere som har det samme problemet eller vet noe om det? 

Det står på hjemmesiden til den nye fastlegen at timebestilling går via pasientsky. 

Anonymkode: b71fd...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tidligere brukt pasientsky til å bestille time, nye resepter osv. 

Jeg byttet fastlege nylig og kunne ta i bruk min nye fastlege fra 1. August (i dag), men jeg får ikke pasientsky til å fungere. Er litt usikker på om det er pga fastlegebytte eller om det er noe galt med pasientsky. Er det noen flere som har det samme problemet eller vet noe om det? 

Det står på hjemmesiden til den nye fastlegen at timebestilling går via pasientsky. 

Anonymkode: b71fd...02d

Den nye legen må være brukerr av pasientsky for at du skal kunne ta kontakt på den måten. 

Logg deg inn på Helsenorge.no og se om du kan ta kontakt der. Ellers får du ta i bruk gammeldags oppringning. 

Anonymkode: 41d74...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den nye legen må være brukerr av pasientsky for at du skal kunne ta kontakt på den måten. 

Logg deg inn på Helsenorge.no og se om du kan ta kontakt der. Ellers får du ta i bruk gammeldags oppringning. 

Anonymkode: 41d74...ebb

Det står på hjemmesiden til legen at timebestilling går via pasientsky, men jeg får ringe dem i morgen og spørre.

 

TS

Anonymkode: b71fd...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...