AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg har ofte hatt drømmer om eksen i det siste.. Hvor vi ofte har sex på forskjellige steder. Har sagt det til han og han har hatt de samme drømmene om meg gjentatte ganger. Han har dame.. Noen som vet hva disse drømmene betyr? Har prøvd å Google men finner ingen tolkninger. Blir nyskjerrig på om det er tilfeldig eller ikke og om det har en mening. Begge er 22. Drømmene virker ekte og realistiske. Som om alt var like bra som det var i forholdet, når vi var kjærester i fjor. Anonymkode: a3cc3...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Del Skrevet 31. juli 2017 Må også legge til at han har sånne drømmer om meg så og si hver natt.. Anonymkode: a3cc3...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaestroR Skrevet 1. august 2017 #3 Del Skrevet 1. august 2017 Dream on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Del Skrevet 1. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Må også legge til at han har sånne drømmer om meg så og si hver natt.. Anonymkode: a3cc3...37b Det der sier han garantert kun for å prøve å få sex med deg igjen. Det er iallefall ekstremt lite sansynlig at det er sant. Anonymkode: e0706...b26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #5 Del Skrevet 1. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det der sier han garantert kun for å prøve å få sex med deg igjen. Det er iallefall ekstremt lite sansynlig at det er sant. Anonymkode: e0706...b26 Var han som innrømte disse drømmene først, og vi hadde heller aldri sex fordi han jobber på båt og var mye ute den tiden vi hadde ett forhold. Anonymkode: a3cc3...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XXL50 Skrevet 1. august 2017 #6 Del Skrevet 1. august 2017 Kan du for klare hvordan dere har gjørte ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 1. august 2017 #7 Del Skrevet 1. august 2017 Fort gjort og ganske naturlig. Er ikke lenge siden jeg våknet med klissete boxer etter å ha drømt om ei jeg var sammen med for 20+ år siden. Det merkelige var at det egentlig ikke var noen spesielt opphissende drøm, det mest intime jeg kan huske skjedde var at vi ga hverandre en klem, men tydelig at kroppen min likte det litt mer enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #8 Del Skrevet 1. august 2017 1 time siden, FrankDrebin skrev: Fort gjort og ganske naturlig. Er ikke lenge siden jeg våknet med klissete boxer etter å ha drømt om ei jeg var sammen med for 20+ år siden. Det merkelige var at det egentlig ikke var noen spesielt opphissende drøm, det mest intime jeg kan huske skjedde var at vi ga hverandre en klem, men tydelig at kroppen min likte det litt mer enn jeg trodde. Han dukker stadig opp i drømmene mine dessverre. Jeg snakka med han om det og sa at jeg ga det 5 år. Han sa det ikke kom til å ta så lang tid engang. Han vurderer å slå opp med dama si.. Vil virkelig finne ut hva de drømmene betyr Anonymkode: a3cc3...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 1. august 2017 #9 Del Skrevet 1. august 2017 Drømmer betyr ingenting. Om du tror det burde du be om å få flyttet tråden til religion og åndelige spm osv. Drømmer preges av det du går rundt og tenker på, så kutt ut å tro at det er noe annet enn at du innerst inne vil at det skal bety noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 1. august 2017 #10 Del Skrevet 1. august 2017 3 timer siden, canacas skrev: Drømmer betyr ingenting. Om du tror det burde du be om å få flyttet tråden til religion og åndelige spm osv. Drømmer preges av det du går rundt og tenker på, så kutt ut å tro at det er noe annet enn at du innerst inne vil at det skal bety noe. word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå