AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Del Skrevet 30. juli 2017 La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken. Anonymkode: eb17c...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Del Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken. Anonymkode: eb17c...866 Jeg er så lei av folk som generaliserer. Anonymkode: 3896a...918 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Del Skrevet 30. juli 2017 Oo nommin dakars deg. Sette et Donaldplaster på. Hjalp det? Anonymkode: 3791b...12a 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Del Skrevet 30. juli 2017 Huff da Anonymkode: 40823...a91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Del Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oo nommin dakars deg. Sette et Donaldplaster på. Hjalp det? Anonymkode: 3791b...12a Useriøse på nett, useriøse i trafikken. Anonymkode: eb17c...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 30. juli 2017 #6 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Dere er så flinke atte! kjører dere ihjæl, og topper ulykkesstatistikkene. Endret 30. juli 2017 av Perle 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Del Skrevet 30. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Useriøse på nett, useriøse i trafikken. Anonymkode: eb17c...866 Takk det samme mister Surpomp. Anonymkode: 3791b...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Del Skrevet 30. juli 2017 Hva føler du om dette TS: Jeg er så lei av mannfolk på byen. De er så usikre på seg selv og klår på damene for å få oppmerksomhet. Alle menn er kun ute etter et ligg når de er på byen. For ikke å snakke om at alle menn er potensielle voldtektsmenn. Anonymkode: 3896a...918 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Del Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva føler du om dette TS: Jeg er så lei av mannfolk på byen. De er så usikre på seg selv og klår på damene for å få oppmerksomhet. Alle menn er kun ute etter et ligg når de er på byen. For ikke å snakke om at alle menn er potensielle voldtektsmenn. Anonymkode: 3896a...918 Jeg "føler" ingenting. Det er tom tekst på en skjerm. Hvorfor skulle jeg "føle" noe om det. "Føle" er slikt kvinner driver med. "Nå føler jeg at jeg kan kjøre, eller vent litt, nei, ikke riktig ennå, eller jo, nå". Det er derfor dere er så dritt å ha i trafikken. Anonymkode: eb17c...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #10 Del Skrevet 30. juli 2017 Forsikringsselskapene sier motsatt Anonymkode: a3ad2...a0c 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #11 Del Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg "føler" ingenting. Det er tom tekst på en skjerm. Hvorfor skulle jeg "føle" noe om det. "Føle" er slikt kvinner driver med. "Nå føler jeg at jeg kan kjøre, eller vent litt, nei, ikke riktig ennå, eller jo, nå". Det er derfor dere er så dritt å ha i trafikken. Anonymkode: eb17c...866 Wow, for det du nettopp skrev er ikke føleri... Anonymkode: 3896a...918 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #12 Del Skrevet 30. juli 2017 5 minutter siden, Perle skrev: Om det er denne " 3-dimensjonale forståelsen som dere menn har medfødt", hvis er grunnen til at dere kjører dere ihjæl titt og ofte, og topper ulykkesstatistikkene, så klarer meg bra uten. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forsikringsselskapene sier motsatt Anonymkode: a3ad2...a0c Les og lær, TS. Sjekk fakta før du generaliserer. Og prøv å la være å irritere deg over alt, du ødelegger bare for deg selv. Anonymkode: 3896a...918 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #13 Del Skrevet 30. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken. Anonymkode: eb17c...866 Så tett du er. Er det en gruppe som er farlig i trafikken er det menn som liker høy fart og tar risiko. Uvettige, risikosøkende og egoistiske menn er katastrofale i trafikken. At du blir provosert over at noen tar det pent og pyntelig sier vel alt om hvor mye du stresser deg opp på vegene Menn har ikke forstått at det å kjøre bil ikke er det samme som å kjøre biler på tivoli. Det er ikke meningen at man skal krasje inn i hverandre og forsøke kjøre forbi hverandre og komme først fra A til B. Tar litt tid før menn innser realitetene, gjerne etter å pådra seg alvorlig nakkesleng eller å ha meid ned en myk trafikkant. Dessuten er yngre menn farlige i trafikken fordi de er for EMOSJONELLE og bukker under for sosialt press om å tøffe seg bak rattet. Å kjøre fort signaliserer stor kuk, tror menn. Sånn apropos usikker på seg selv "Noen av dem lar nemlig følelsesenteret i hjernen overstyre området for rasjonelle vurderinger. - Å være risikotaker er på mange måter en søken etter belønning, å vinne løpet gir for eksempel tilfredsstillelse. Det setter i gang produksjonen av dompamin som er belønningsstoff i hjernen som driver deg emosjonelt til gjøre de tingene som er så spennende." http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/derfor-mangler-unge-menn-selvkontroll-bak-rattet/a/10138564/ Anonymkode: 76f81...ec2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juli 2017 #14 Del Skrevet 30. juli 2017 Eh. Alvorlig Ts? Rareste jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #15 Del Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Les og lær, TS. Sjekk fakta før du generaliserer. Og prøv å la være å irritere deg over alt, du ødelegger bare for deg selv. Anonymkode: 3896a...918 Tror egentlig ikke ts er så opptatt av fakta Mer å provosere litt Skape litt kjønnskamper som det er så mangel av på kg. Anonymkode: 40823...a91 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 30. juli 2017 #16 Del Skrevet 30. juli 2017 Ok. Heldigvis lar ikke vi oss plage av det, det er deres problem som blir irritert på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #17 Del Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror egentlig ikke ts er så opptatt av fakta Mer å provosere litt Skape litt kjønnskamper som det er så mangel av på kg. Anonymkode: 40823...a91 Lol, ja det har du rett i. Anonymkode: 3896a...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #18 Del Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lol, ja det har du rett i. Anonymkode: 3896a...918 Det er tross alt bare noen uker igjen av sommerferien. Må passe på å få det meste ut av den tiden man har Anonymkode: 40823...a91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #19 Del Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er tross alt bare noen uker igjen av sommerferien. Må passe på å få det meste ut av den tiden man har Anonymkode: 40823...a91 Ja så må man jo hate litt på alle damer for at man ble såra av det den ene dama gjorde. Anonymkode: 3896a...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #20 Del Skrevet 30. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Useriøse på nett, useriøse i trafikken. Anonymkode: eb17c...866 Sinna på nett, sinna i trafikken. Fakta taler for seg selv. De fleste som kjører ihjel seg selv i trafikken er menn. Og med det skaper de også farlige situasjoner for andre. Anonymkode: 76f81...ec2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå