allenavneropptatt Skrevet 30. juli 2017 #1 Del Skrevet 30. juli 2017 noen som husker lars tangen (blogger)? ble litt nysgjerrig på hvor han ble av så tok en google runde. han er visst gift nå og bor i hollywood. typen heter phil ackerman og er gammel nok til å være far hans. hvor gammel han er finner jeg ikke utav men han ser ut til å være runt 55-60?? får så sykt gold digger vibber der at det er skummelt. så hva tror dere. har lars giftet seg for penga og hollywood livet eller er det ekte kjærlighet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 30. juli 2017 #2 Del Skrevet 30. juli 2017 Det er nok for pengene og hollywood livet, han var sammen med en nær slektning av meg også før phil. Så kjenner til han. Han er overfladisk og tenker kun på fame 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weekend Skrevet 30. juli 2017 #3 Del Skrevet 30. juli 2017 Ja!! Jeg elsket å lese om Lars Tangen, Bea og Julia Nyland!! Å, hvilken tid det var for bloggere... savner det nesten. 2 minutter siden, mjaus skrev: Det er nok for pengene og hollywood livet, han var sammen med en nær slektning av meg også før phil. Så kjenner til han. Han er overfladisk og tenker kun på fame 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allenavneropptatt Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 30. juli 2017 5 minutter siden, mjaus skrev: Det er nok for pengene og hollywood livet, han var sammen med en nær slektning av meg også før phil. Så kjenner til han. Han er overfladisk og tenker kun på fame regnet med det ja. og så den jævla photoshoppinga på alle bildene sine da. ser jo ikke naturlig ut noen av di xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. juli 2017 #5 Del Skrevet 30. juli 2017 Oisann, han er jo sammen med en gammel mann. Jeg husker han fra da jeg bodde i Molde. Rart å se han sånn på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. juli 2017 #6 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg får fullstendig cringe av hashtaggene han bruker. Jeg nevner i fleng: #perfectsmile #colgatesmile #cutegayboy #realeyes #nomakeup #gaybooty #viking #biglips osv osv. Det er sikkert helt normalt i "instafame-verden", men jeg blir flau jeg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. juli 2017 #7 Del Skrevet 31. juli 2017 Ryddet for latterliggjøring. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 31. juli 2017 #8 Del Skrevet 31. juli 2017 Han var en skikkelig hot mess. Synd han ikke blogger mer, hadde vært kjempemoro! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allenavneropptatt Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) 11 timer siden, Gjest Raindrops skrev: Jeg får fullstendig cringe av hashtaggene han bruker. Jeg nevner i fleng: #perfectsmile #colgatesmile #cutegayboy #realeyes #nomakeup #gaybooty #viking #biglips osv osv. Det er sikkert helt normalt i "instafame-verden", men jeg blir flau jeg. trenger ikke sminke når hele huden er photoshoppet *fnis* Endret 31. juli 2017 av allenavneropptatt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 31. juli 2017 #10 Del Skrevet 31. juli 2017 Han ser jo ut som en mannlig Sofie Elise (tenker da spesielt på leppene) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 31. juli 2017 #11 Del Skrevet 31. juli 2017 Herregud så klein han har blitt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 31. juli 2017 #12 Del Skrevet 31. juli 2017 2 timer siden, Rosewood skrev: Herregud så klein han har blitt Det har han da alltid vært. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 31. juli 2017 #13 Del Skrevet 31. juli 2017 Savner tiden da han var toppblogger jeg. Leste bloggen jevnlig. Hvor gammel er han nå? Mannen må jo ha passert 50. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 31. juli 2017 #14 Del Skrevet 31. juli 2017 Ååå, han husker jeg fra "gamle dager". Må google han!😀👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 31. juli 2017 #15 Del Skrevet 31. juli 2017 For noen freaky bilder på IG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. juli 2017 #16 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 31. juli 2017 #17 Del Skrevet 31. juli 2017 5 timer siden, Christy89 skrev: Savner tiden da han var toppblogger jeg. Leste bloggen jevnlig. Hvor gammel er han nå? Mannen må jo ha passert 50. Han er født i 93. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 31. juli 2017 #18 Del Skrevet 31. juli 2017 Ååh, så koselig å "se" ham igjen :-) Savner den bloggtiden der, altså! Synd at han bruker så mye filter/photoshop på bildene, han er jo så naturlig pen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. august 2017 #19 Del Skrevet 1. august 2017 8 timer siden, Solivagant skrev: Han er født i 93. Det er nok ektemannen hun sikter til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg