Gå til innhold

lars tangen


allenavneropptatt

Anbefalte innlegg

noen som husker lars tangen (blogger)? ble litt nysgjerrig på hvor han ble av så tok en google runde. han er visst gift nå og bor i hollywood. typen heter phil ackerman og er gammel nok til å være far hans. hvor gammel han er finner jeg ikke utav men han ser ut til å være runt 55-60?? får så sykt gold digger vibber der at det er skummelt.

så hva tror dere. har lars giftet seg for penga og hollywood livet eller er det ekte kjærlighet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok for pengene og hollywood livet, han var sammen med en nær slektning av meg også før phil. Så kjenner til han. Han er overfladisk og tenker kun på fame

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Jeg elsket å lese om Lars Tangen, Bea og Julia Nyland!! Å, hvilken tid det var for bloggere... savner det nesten.

2 minutter siden, mjaus skrev:

Det er nok for pengene og hollywood livet, han var sammen med en nær slektning av meg også før phil. Så kjenner til han. Han er overfladisk og tenker kun på fame

:(

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mjaus skrev:

Det er nok for pengene og hollywood livet, han var sammen med en nær slektning av meg også før phil. Så kjenner til han. Han er overfladisk og tenker kun på fame

regnet med det ja. og så den jævla photoshoppinga på alle bildene sine da. ser jo ikke naturlig ut noen av di xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Oisann, han er jo sammen med en gammel mann. Jeg husker han fra da jeg bodde i Molde. Rart å se han sånn på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg får fullstendig cringe av hashtaggene han bruker. Jeg nevner i fleng: #perfectsmile #colgatesmile #cutegayboy #realeyes #nomakeup #gaybooty #viking #biglips osv osv. Det er sikkert helt normalt i "instafame-verden", men jeg blir flau jeg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var en skikkelig hot mess. Synd han ikke blogger mer, hadde vært kjempemoro!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gjest Raindrops skrev:

Jeg får fullstendig cringe av hashtaggene han bruker. Jeg nevner i fleng: #perfectsmile #colgatesmile #cutegayboy #realeyes #nomakeup #gaybooty #viking #biglips osv osv. Det er sikkert helt normalt i "instafame-verden", men jeg blir flau jeg.

trenger ikke sminke når hele huden er photoshoppet

*fnis*

 

Endret av allenavneropptatt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser jo ut som en mannlig Sofie Elise (tenker da spesielt på leppene) :nordvesta:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosewood skrev:

Herregud så klein han har blitt :daane:

Det har han da alltid vært.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner tiden da han var toppblogger jeg. Leste bloggen jevnlig. Hvor gammel er han nå? Mannen må jo ha passert 50. :sjokkbla:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Christy89 skrev:

Savner tiden da han var toppblogger jeg. Leste bloggen jevnlig. Hvor gammel er han nå? Mannen må jo ha passert 50. :sjokkbla:

Han er født i 93. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så koselig å "se" ham igjen :-) Savner den bloggtiden der, altså! Synd at han bruker så mye filter/photoshop på bildene, han er jo så naturlig pen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Solivagant skrev:

Han er født i 93. 

Det er nok ektemannen hun sikter til. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...