Nettmagica Skrevet 30. juli 2017 #41 Del Skrevet 30. juli 2017 HERREGUUUUD, det er 2017! La nå folk få gjøre som de vil! Tynne, tykke, pene, stygge osv osv.. alle har da samme rett! Jente - 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 30. juli 2017 #42 Del Skrevet 30. juli 2017 Er overhodet ikke brydd av at andre kvinner soler seg toppløse, enten de er unge eller gamle, tykke eller tynne. Dersom man blir 'støtt' av en uattraktiv kropp vil jeg tro man har et problem på generell basis og at kroppsfikseringen er noe som sitter i en selv ("folk som ikke er freshe er ekle" - det er jo det dette handler om). Folk bruker all slags badetøy på stranden, og om man så velger å ha en liten bikinitopp, så er det struttende mager og rumper og celluliter her og der. Jeg er dessuten i hvert fall ukentlig omgitt av mange ulike nakne kvinnekropper i garderoben på trening, uten at jeg synes noen burde skifte bak håndkleet fordi de ikke er attraktive nok. Selv soler jeg meg toppløs hvis jeg er i et område der det er vanlig, f.eks. Frankrike. Det er veldig behagelig å kunne smøre solkrem fritt, ikke få skille, samt at temperaturene om sommeren blir så vanvittig høye at du helst vil være så avkledd som mulig. Jeg har aldri slitt med at menn oppfører seg upassende, men så er det som vanlig heller ikke menn som er hovedproblemet her, men andre kvinner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 30. juli 2017 #43 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Mann, 27 år. Jeg reagerer kanskje ikke noe særlig, men det er det en annen der nede som gjør. Ufrivillig. Endret 30. juli 2017 av Axl Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gab Skrevet 31. juli 2017 #44 Del Skrevet 31. juli 2017 Det jeg opplever som mest absurd er de som mener at kvinner bør dekke seg til av hensyn til barna/barnefamilier. Snakk om å projisere voksenholdninger på uskyldige barn! For barn vil sex kunne være skremmende men ikke nakenhet. Barn forbinder ikke en naken pupp eller et nakent underliv med sex unntatt hvis noen har innprentet det i barna. Hvis noen barn skulle få fantasier om en naken damepupp må det heller være de yngste barna som tenker på mat enn litt eldre barn som skulle få seksuelle fantasier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #45 Del Skrevet 31. juli 2017 Oppmerksometssøkende. Vulgært. Anonymkode: 6dca0...5ed 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #46 Del Skrevet 31. juli 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppmerksometssøkende. Vulgært. Anonymkode: 6dca0...5ed Enig. "Det er jo så varmt med topp" (noen få kvadratcm tøy? virkelig?) eller "det er stygt med skille" (det er det jo ingen som ser om man kler seg normalt til vanlig!) er så utrooolig tynne unnskyldninger. Anonymkode: a2f0b...7ab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #47 Del Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oppmerksometssøkende. Vulgært. Anonymkode: 6dca0...5ed Fordi de er kledd annerledes enn andre? Ville du reagert likt hvis noen hadde på bikini på en strand hvor alle andre hadde badedrakt? Tenker du også det er oppmerksomhetssøkende og vulgært å bruke burkini? Anonymkode: bd325...908 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Girl Skrevet 31. juli 2017 #48 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg observerer at de har tatt av seg toppen, men jeg reagerer ikke noe på det utover det egentlig. Kanskje jeg tenker at de er heldige som har et såpass avslappet forhold til kropp, selv om de sikkert vet at de finnes mennesker med holdninger som vi ser i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 31. juli 2017 #49 Del Skrevet 31. juli 2017 Fri puppen! Ja til å sole seg toppløs, naken eller rett og slett så påkledd som man ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #50 Del Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. "Det er jo så varmt med topp" (noen få kvadratcm tøy? virkelig?) eller "det er stygt med skille" (det er det jo ingen som ser om man kler seg normalt til vanlig!) er så utrooolig tynne unnskyldninger. Anonymkode: a2f0b...7ab Nei, folk flest vil ikke se skillet, men det gjør da både en selv og partneren. Jeg synes det er kjempestygt med helt kritthvite pupper og kjempebrun ellers. Det er stygt, rett og slett. Hvis du mener det å gå i små bikinier eller toppløs er vulgært på stranda, så kanskje du bør holde deg hjemme. Anonymkode: 92c13...52c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #51 Del Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. "Det er jo så varmt med topp" (noen få kvadratcm tøy? virkelig?) eller "det er stygt med skille" (det er det jo ingen som ser om man kler seg normalt til vanlig!) er så utrooolig tynne unnskyldninger. Anonymkode: a2f0b...7ab Og jeg synes sånne som dere er herskesyke gammelmoralister. Man trenger ingen unnskyldning for å sole seg toppløs, akkurat som man ikke trenger noen unnskyldning for å ikke gå med skaut eller slør. Anonymkode: 722ef...eb7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #52 Del Skrevet 31. juli 2017 15 timer siden, Nettmagica skrev: HERREGUUUUD, det er 2017! La nå folk få gjøre som de vil! Tynne, tykke, pene, stygge osv osv.. alle har da samme rett! Jente - 29 HERREGUUUUD, det er 2017! Alt handler faktisk ikke om hva slags kroppsfasong man har, men om det er akseptabelt å være naken eller ikke offentlig Anonymkode: 6b947...b0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #53 Del Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: HERREGUUUUD, det er 2017! Alt handler faktisk ikke om hva slags kroppsfasong man har, men om det er akseptabelt å være naken eller ikke offentlig Anonymkode: 6b947...b0a Ingen som snakker om å vise vagina eller penis her. Kun pupper. Det finnes til og med menn som har større pupper enn meg... Pupper er bare fett Anonymkode: 92c13...52c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gab Skrevet 31. juli 2017 #54 Del Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: HERREGUUUUD, det er 2017! Alt handler faktisk ikke om hva slags kroppsfasong man har, men om det er akseptabelt å være naken eller ikke offentlig Anonymkode: 6b947...b0a Vi lever i 2017! Da vet vi at det er forskjell på regler fordi de er fornuftige og regler fordi vi bare føler det slik. Regler som bare baser seg på følelser, vaner, tradisjoner og synsing er det all grunn til å være skeptisk til. Slike "føle-regler" har verden over variert fra at alle skulle være nakne til at alle, og spesielt kvinner, skulle være svært godt tildekket. Bare i løpet av siste hundre år har det i Norge variert mellom at menn ble fengslet for å være toppløse på strendene til at at de nå kan gå toppløse. For kvinner har det variert mellom at de skulle dekke til nesten hele kroppen inkludert ankler, mage og hals til at de kunne gå toppløse kun med en liten truse. Det er fornuftig å ha regler om røyking og bilbeltebruk fordi det kan vi objektivt vise er farlig. Det er ikke fornuft å ha regler om klær. Det er ingen gode fornuftige grunner til å det er bedre å være naken/toppløs, ha på seg burkini eller noe i mellom. Dermed skal folk få lov til å velge selv. Når vi lever i 2017 bør vi vite forskjell på fornuft og tilfeldige stemningsmoter (som ikke baserer seg på fornuft). Er det snakk om moter skal folk få velge selv. Vi blir ikke samlet sett lykkeligere om alle tvinges til å ha på seg mer eller mindre klær. Vi blir samlet sett lykkeligst når alle får velge selv og slippe fordomsfull dømming fra andre. Det gjelder uansett om man vil være naken eller gå i burkini! Slik bør det være i et sivilisert 2017! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 31. juli 2017 #55 Del Skrevet 31. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enkelt: hvordan reagerer du på kvinner som soler seg toppløs offentlig? Er det forskjell på om de er pene eller ikke evt. alder og lignende? Si gjerne hvilket kjønn og ca. alder du er, og legning. Anonymkode: 6b150...131 Jeg syns det er litt kleint uansett alder på eieren av puppene og fasong på kroppen ellers, amming er ut men pupper ellers er in liksom? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #56 Del Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: HERREGUUUUD, det er 2017! Alt handler faktisk ikke om hva slags kroppsfasong man har, men om det er akseptabelt å være naken eller ikke offentlig Anonymkode: 6b947...b0a På 70-tallet var det ganske vanlig å sole seg toppløs uten at noen reagerte noe særlig. Går vi baklengs inn i fremtiden? Anonymkode: 44b4c...ba2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #57 Del Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På 70-tallet var det ganske vanlig å sole seg toppløs uten at noen reagerte noe særlig. Går vi baklengs inn i fremtiden? Anonymkode: 44b4c...ba2 I Øst-Tyskland badet 80% av befolkningen nakne (med begge kjønn). Av de resterende var det 10% som synes det var greit men ville ikke selv og bare 10% som synes det var galt. Anonymkode: bd325...908 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 31. juli 2017 #58 Del Skrevet 31. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfr skal man bry seg om det ikke er pent? Selv tror jeg ikke jeg har sett noen sole seg toppløs i Norge noensinne. Men er nå i utlandet og der er det noen som soler seg toppløs. Synes det virker deilig. Og så er jeg for at pupper skal avseksualiseres i noen settinger. Det er bare pupper. Er mer praktisk å sole seg uten topp. Samtidig var det noen kvinner med bra kropp som gjorde det her om dagen og jeg klarte ikke helt å la være å kikke selv om jeg anser meg selv som hetero. Men ikke nødvendigvis på en seksuell måte men mer at de er fine bare. TS Anonymkode: 6b150...131 Jeg har også både fin kropp og fine bryster, men jeg soler meg ikke toppløs. Selv om det virker deilig for deg. Greit. det er bare pupper, men det skal noe til å overbevise andre om det, ikke bare her i Norge, men også i "utlandet" . I utlandet er det ikke akseptert i mange land at man soler seg toppløs. Men selv om man gjør det i et land der det er tillatt, føler man seg både uglesett og SETT av mange. Du sier du klarte ikke å la være å kikke selv, når noen lå der toppløs. Da er du også endel av de som gjør det ekkelt å sole seg toppløs. For du gjorde vel ikke det selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 31. juli 2017 #59 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Må si jeg ser ned på alle kvinner som IKKE soler seg toppløse! Pripne søyer som kneler for usunn kapitalisme, patriarkatet, gruppepress og islam. ¡ Viva la revolución ! Endret 31. juli 2017 av Hurepoix 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #60 Del Skrevet 31. juli 2017 8 minutter siden, Majott skrev: Jeg har også både fin kropp og fine bryster, men jeg soler meg ikke toppløs. Selv om det virker deilig for deg. Greit. det er bare pupper, men det skal noe til å overbevise andre om det, ikke bare her i Norge, men også i "utlandet" . I utlandet er det ikke akseptert i mange land at man soler seg toppløs. Men selv om man gjør det i et land der det er tillatt, føler man seg både uglesett og SETT av mange. Du sier du klarte ikke å la være å kikke selv, når noen lå der toppløs. Da er du også endel av de som gjør det ekkelt å sole seg toppløs. For du gjorde vel ikke det selv? For å overbevise andre, så må man jo begynne å gjøre det, og dra med seg flere. Man gjenskaper ikke et naturlig puppevelde hvis man ikke viser pupper i en ikkeseksualisert kontekst. Så frem med titsa. Anonymkode: 47858...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå