Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva mener du?

Til meg:

1. Hyde Park

2. Musikal

3. London Eye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen vi var der så var topp 3 for oss London Dungeon, London Eye og musikal :) 

Denne gangen blir det Harry Potter Studios, musikal og eventuelt restaurantene vi skal på, vi begge er glad i god mat så vi skal blant annet på Hawksmoor og Nobu (sistnevnte var vi på sist også) :) 

AnonymBruker
Skrevet

1. The tube

2. A pub

3. Themsen

Anonymkode: 0dd44...5d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1. Theater  ( woman in black osv)

.2. Hyde park & St jamses park 

3. Koselige engelske puber

og maaassse annet

Anonymkode: a0813...fc5

AnonymBruker
Skrevet

1. Engelske puber (som stampuben vi har ved hotellet vi pleier å bo på)

2. Camden market

3. Shopping (Primark! (Selv om den ikke er "lov" å like her på KG))

Anonymkode: 30544...a63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hva du liker da. For min del ville det vært buckingham palace og HP-relaterte ting.

Anonymkode: a85f3...e61

AnonymBruker
Skrevet

1. Musikal (Operafantomet!)

2. Tower of London

3. Covent Garden

Anonymkode: b569a...f10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Brick Lane på en søndag 

2. Leie en bysykkel og sykle i de fineste områdene (Chelsea, Kensington, Notting Hill, etc.)

3. Shopping

Anonymkode: f83e1...d08

• Liker 3
Skrevet

Vanskelig!! Men jeg ville satt Camden Town området omtrent øverst på listen i alleflall, sammen med London Theathre District da en musical eller et show i mine øyne er et "must do". Så er det jo et hav av museum osv som man kan velge men det er så mye bra at å velge bare en er vanskelig, London Eye er fin - men ikke et "Must" om man ikke "må være turist" liksom.. Tower of London er bedre syns jeg, mer "verdi for pengene"

Egentlig liker jeg bedre de delene som ikke er "typisk turist" når jeg tenker meg om..

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3. Shopping (Primark! (Selv om den ikke er "lov" å like her på KG))

Anonymkode: 30544...a63

Hvorfor?? #forvirret :klo:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Carrot skrev:

Hvorfor?? #forvirret :klo:

Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør, men Primark er jo bare billige søpleklær etter mitt syn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør, men Primark er jo bare billige søpleklær etter mitt syn.

Jeg kjøper aldri klær på Primark, men pysjene er fantastisk digge. 

Anonymkode: f83e1...d08

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

regner med du ikke handler på HM, Cubus, Lindex, Vero Moda osv heller da?

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Carrot skrev:

Nå var det ikke meg du siterte, men nei, personlig handler jeg svært lite på de nevnte kjedene. Primark har dog i særklasse dårlig kvalitet (har aldri handlet der, men vært inne for å se hva alt oppstyret er om, og hjelpe meg så mye rask!), men ikke minst er de jo svært kjent for den elendige behandlingen av arbeidere i 3. verden (jfr. Rana Plaza, for eksempel). De hevder at de har gjort en rekke forbedringer, men jeg stiller meg tvilende til at det er mulig å selge klær SÅ latterlig billig, og samtidig både sitte igjen med overskudd og gi arbeiderne anstendige lønns- og arbeidsforhold.

Anonymkode: 46d00...095

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Carrot skrev:

Nei, svært sjelden.

I tillegg har man det etiske prinsippet. Jeg har ikke satt meg veldig nøye inn i hvordan Primark forholder seg til slike ting, men som bruker over her nevner - klærne er så ekstremt billige at det må gå utover ett eller annet. Derfor holder jeg meg langt unna.

• Liker 5
Skrevet

Nå er jeg ikke norsk, men kan underskrive på at primark ofte har vel så god kvalitet som andre merker. Og de som ikke handler et sted og bruker grunner som "etisk prinsipp" eller "kvalitet" er ofte snobber..

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Carrot skrev:

Nå er jeg ikke norsk, men kan underskrive på at primark ofte har vel så god kvalitet som andre merker. Og de som ikke handler et sted og bruker grunner som "etisk prinsipp" eller "kvalitet" er ofte snobber..

Om det gjør meg til en snobb at jeg liker kvalitetsklær som ikke produseres under umenneskelige forhold, så er det faktisk helt greit for meg. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det gjør meg til en snobb at jeg liker kvalitetsklær som ikke produseres under umenneskelige forhold, så er det faktisk helt greit for meg. 

jeg skrev ikke at du var snobb, jeg skrev at ofte er det slikt "snobber" bruker i mangel på argumentasjon. Alt stoff brukt til klær produseres stort sett likt, uavhengig av om det er fra merker som Gucci eller om det er fra Cubus.. Hvordan vet du da at det ikke er "umenneskelige forhold" i dine klær?

Endret av Carrot
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Carrot skrev:

Vanskelig!! Men jeg ville satt Camden Town området omtrent øverst på listen i alleflall, sammen med London Theathre District da en musical eller et show i mine øyne er et "must do". Så er det jo et hav av museum osv som man kan velge men det er så mye bra at å velge bare en er vanskelig, London Eye er fin - men ikke et "Must" om man ikke "må være turist" liksom.. Tower of London er bedre syns jeg, mer "verdi for pengene"

Egentlig liker jeg bedre de delene som ikke er "typisk turist" når jeg tenker meg om..

Natural history museum er nesten et must. Camden Town er sjarmerende, mange mindre puber/et par mindre konsertsteder, men kan være til dels slitent i noen av delene. 

London Bridge. 

En fotballkamp skader heller ikke. London Eye er bra som førstegangsturist men ikke noe man gidder hver gang. 

Tower of London er greit nok, men ingen høydare selv om det var et historisk viktig sted. 

Anonymkode: de2f6...c3d

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Primark har dog i særklasse dårlig kvalitet (har aldri handlet der, men vært inne for å se hva alt oppstyret er om, og hjelpe meg så mye rask!)

......

Jeg bodde i Skottland en periode, og skulle på festival. Sprang derfor innom Primark og rasket med meg en billig bikini til £4 for å ha å bruke i dusjen (unisex-dusj) samt om det tilfeldigvis ble fint vær. Dette er nå åtte år siden, og jeg har brukt den bikinien mest av alle bikiniene jeg har - den er så god! Men best av alt; Det synes knapt at den er brukt! Så bare elendig kvalitet er det ikke ;-)

Anonymkode: e9e9c...673

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...