Gå til innhold

Clearblue advanced: bare lav/negative tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skal sies at dette er min første syklus med CB, men jeg har hatt de vanlige symptomene(slim etc) - og har normal syklus på 27-28 dager. Likevel viser den bare lav - selv på dag 14 hvor jeg vanligvis alltid slår ut med billigtester.

Er det noen som har litt erfairng med denne versus billigtester?

Anonymkode: cadad...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du monitoren eller de løse digitale testene, 10pk, med dobbel hormonidikator?

Monitoren syns jeg var elendig og fant aldri eggløsning på 3 mnd med en regelmessig syklus, fikk høy alt etter noen dager, fortsatte å si høy til mens. Dyr oppskrytt dum datamaskin.

De løse digitale syns jeg er er supre men litt dyre og kommer like langt med billigstrimler.

Anonymkode: 838d5...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du monitoren eller de løse digitale testene, 10pk, med dobbel hormonidikator?

Monitoren syns jeg var elendig og fant aldri eggløsning på 3 mnd med en regelmessig syklus, fikk høy alt etter noen dager, fortsatte å si høy til mens. Dyr oppskrytt dum datamaskin.

De løse digitale syns jeg er er supre men litt dyre og kommer like langt med billigstrimler.

Monitoren :)

Kjøpte advanced, med tilhørende tester. 

Med billigtester mener jeg strimler fra nett. Jeg tenker se det an en syklus til, men om den ikke funker så tenker jeg å reklamere på den. Har dog hørt at den kan surre litt første syklus fordi den skal bli kjent med syklusen først.

Billigstrimler funker så som så - får så varierende resultat da jeg ikke klarer følge instruksjonene om å vente 4 timer med tissing på ettermiddag, så jeg vet aldri om jeg faktisk hadde positiv/negativ eller om det er brukerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har advanced monitor selv - den slår ut på meg. Tror jeg ville prøvd en syklus til, parallelt med andre tester for å se om det utgjør noen forskjell. Jeg er ikke superfornøyd jeg heller, skal sies.

Lykke til :-)

Anonymkode: cb846...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Monitoren :)

Kjøpte advanced, med tilhørende tester. 

Med billigtester mener jeg strimler fra nett. Jeg tenker se det an en syklus til, men om den ikke funker så tenker jeg å reklamere på den. Har dog hørt at den kan surre litt første syklus fordi den skal bli kjent med syklusen først.

Billigstrimler funker så som så - får så varierende resultat da jeg ikke klarer følge instruksjonene om å vente 4 timer med tissing på ettermiddag, så jeg vet aldri om jeg faktisk hadde positiv/negativ eller om det er brukerfeil.

Det tenkte jeg og. Det slo ikke til for min del. Jeg ville testet paralellt med f.eks de enkleste digitale fra clearblue, eller strimler i alle fall dag 11-14 paralellt med monitor om du fortsetter med den så du slipper risikere å bare kaste bort tid som jeg gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: dere som opplevde at den ikke slo ut- reklamerte dere på den? Krever de at man kan dokumentere at man har hatt positive tester med andre metoder?

Har stabile sykluser, så jeg gidder ikke kaste bort penger når jeg vet ca fertilt vindu på ekstratester. Har allerede prøvd ett år, så det blir sinnsykt dyrt om jeg skal ta doble tester :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her: dere som opplevde at den ikke slo ut- reklamerte dere på den? Krever de at man kan dokumentere at man har hatt positive tester med andre metoder?

Har stabile sykluser, så jeg gidder ikke kaste bort penger når jeg vet ca fertilt vindu på ekstratester. Har allerede prøvd ett år, så det blir sinnsykt dyrt om jeg skal ta doble tester :P 

Nei, jeg gjorde ikke det. Men burde kanskje gjort det..bare ikke tenkt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her; fikk en litt uklar positiv billigtest igår på dag 15(jeg får såpass sterke kun agen før eller på selve EL, hadde tisset bare en halvtime før - så antok jeg hadde EL igår pga tydelig utslag) - men negativ på Clearblue.

Men idag gikk jeg rett oppp til maksimal på CB, så den virker tydeligvis :P Isåfall fikk jeg EL på dag 16. Kan iallefall ikke bytte den nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...