Spiteful Skrevet 30. juli 2017 #21 Del Skrevet 30. juli 2017 Alan Walker eller Kygo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #22 Del Skrevet 30. juli 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke at det er så svarthvitt... Jeg har vært med på Beat for Beat tre ganger, jeg vil ikke si at jeg er kjendis. Lokalkjendis, ja, og kjent innenfor faget mitt, men definitivt ikke kjendis. Anonymkode: 7ddd0...603 Mente ikke å virke ufin igår. På Beat for Beat, må man ha et talent for å kunne være med på. I motsetning til de fleste reality show:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #23 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg ville hatt en drikkekveld sammen med en liberalist (fra partiet), aner ikke hva kjendisen deres heter. Det hadde vært skikkelig interresant! Ikke minst hadde jeg kanskje klart å få han til å innse hvor idiotiske de er og hvor mye tankesettet deres minner om visse andre lederstiler vi lærte om i samfunnsfag på skolen. Anonymkode: dc6e9...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg har uansett bestemt meg. Det blir Harald Eia! Temakveld: Født sånn eller blitt sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #25 Del Skrevet 30. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville hatt en drikkekveld sammen med en liberalist (fra partiet), aner ikke hva kjendisen deres heter. Det hadde vært skikkelig interresant! Ikke minst hadde jeg kanskje klart å få han til å innse hvor idiotiske de er og hvor mye tankesettet deres minner om visse andre lederstiler vi lærte om i samfunnsfag på skolen. Anonymkode: dc6e9...518 Sjefen for partiet er på KG. 😊 Anonymkode: 087a2...79c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #26 Del Skrevet 30. juli 2017 10 minutter siden, Lanista1984 skrev: Mente ikke å virke ufin igår. På Beat for Beat, må man ha et talent for å kunne være med på. I motsetning til de fleste reality show:) Jeg oppfattet deg absolutt ikke som ufin! Jeg misforsto sikkert hva du mente i det første svaret ditt, det jeg kommenterte på, og ville egentlig bare påpeke at hyppige besøk på NRK gjør en ikke nødvendigvis til kjendis. For å si det sånn; bare i sommer har jeg vært på TV flere ganger, men jeg er ingen kjendis. Jeg har deltatt på BfB fordi det er en god måte å få mer jobb, og helt ærlig er det vel en del ikke fullt så talentfulle som har tatt seg en tur innom der også, haha Anonymkode: 7ddd0...603 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #27 Del Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppfattet deg absolutt ikke som ufin! Jeg misforsto sikkert hva du mente i det første svaret ditt, det jeg kommenterte på, og ville egentlig bare påpeke at hyppige besøk på NRK gjør en ikke nødvendigvis til kjendis. For å si det sånn; bare i sommer har jeg vært på TV flere ganger, men jeg er ingen kjendis. Jeg har deltatt på BfB fordi det er en god måte å få mer jobb, og helt ærlig er det vel en del ikke fullt så talentfulle som har tatt seg en tur innom der også, haha Anonymkode: 7ddd0...603 Det kan nok stemme:) Lykke til med karrieren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 30. juli 2017 #28 Del Skrevet 30. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette og flyttes til Rampelys. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 30. juli 2017 #29 Del Skrevet 30. juli 2017 Erlend Osnes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoco90 Skrevet 30. juli 2017 #30 Del Skrevet 30. juli 2017 Lisa Tønne! Digger den dama :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #31 Del Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, Shoco90 skrev: Lisa Tønne! Digger den dama :-D Jo, hun er definitivt morsom:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen Skrevet 30. juli 2017 #32 Del Skrevet 30. juli 2017 Dame; Anne Kat Hærland. Mann ; Jonas Rønning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. juli 2017 #33 Del Skrevet 30. juli 2017 Ser du har bestemt deg, men jeg ville anbefalt Atle Antonsen. Jeg har nemlig hatt en drikkekveld med ham, og det var veldig vellykket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 1. august 2017 #34 Del Skrevet 1. august 2017 På 30.7.2017 den 23.45, loffen skrev: Ser du har bestemt deg, men jeg ville anbefalt Atle Antonsen. Jeg har nemlig hatt en drikkekveld med ham, og det var veldig vellykket. Helt enig. Har veldig lyst til å skjenke Trond Espen Seim litt og tatt han med meg hjem! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 1. august 2017 #35 Del Skrevet 1. august 2017 På 30/07/2017 den 18.53, Tabris skrev: Ylvis-brødrene. De virker som om de hadde vært kule å prate med. Tja... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. august 2017 #36 Del Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, Nebel86 skrev: Tja... Den er hysterisk! "Miiii-ii-ih-daaag!" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 2. august 2017 #37 Del Skrevet 2. august 2017 Linn Skåber, digger den dama! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjolleriet Skrevet 3. august 2017 #38 Del Skrevet 3. august 2017 Per Fugelli. Og nachspiel med Lisa Tønne, Sigrid Bonde Tusvik og hele det norske Phungfolket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 4. august 2017 #39 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) På 8/1/2017 den 18.13, Nebel86 skrev: Tja... Jeg lo For øvrig savner jeg kjendiser som er interessante og morsomme, kan ikke komme på noen jeg ville drukket meg full med. Er sikkert noen jeg kunne hatt det ok eller morsomt med, men har ikke den ene kjendisen som virker interessant, smart og morsom i tankene, nei (kjemien må selvsagt stemme også). Ikke at jeg følger så veldig med på norske kjendiser.... Endret 6. august 2017 av Parkeringsvakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 4. august 2017 #40 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) En bytur med Kong Harald og nachspiel på Slottet hadde også vært noe. Endret 4. august 2017 av AnonymSjiraff 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg