AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Del Skrevet 29. juli 2017 I de siste 40-årslaget jeg har vært har alle hatt en saksofonist. Dette har vært veldig kult og stemningsgivende altså, men føler det er ganske oppbrukt i gjengen vår nå. Noen som har forslag til annet innslag jeg kan ha i mitt 40-årslag?? Helst ikke selskapsleker da jeg vet veldig mange hater dette. 🙈 Anonymkode: 10230...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Del Skrevet 3. august 2017 Sekkepiper? Anonymkode: fd6e2...708 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Del Skrevet 3. august 2017 Leie inn en sanger eller noen som fremfører en monolog? Eller en gitarist/sanger som innbyr til typ allsang? Som spiller feststemt musikk der er lett å slenge seg med. Kan være kjempe stemnigsfullt! Anonymkode: fd6e2...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Del Skrevet 11. august 2017 Skal du ha saksofon må du ha panfløyte også. Hvorfor ikke ta den helt ut og ha 90-talls fest smektende ballader? Anonymkode: b99ce...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå