Gå til innhold

EL, tester og frustrasjon

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest carmen81

Hei!

Er litt frustrert nå...

Sluttet på pillen for ca 1 år siden, men beskyttet oss fortsatt frem til juli/august 2004, men har nå prøvd litt mere de siste 3 mnd. Har også tatt ca 14 eggløsningstester... men får ikke noe ordentlig svar på dem at det er eggløsning. hadde første dag i mensen sist 9 desember, regenet ut at jeg kunne ha EL ca 22-24 desember, tok selvfølgelig noen tester da, fant ikke noe positivt tegn på dem, sjekket igjen ca 26-29 desember, mente å se et lite positivt tegn da... venter nå på mensen eller positive clearblue tester, men de viser bare negative resultater(testene altså). Har testet for gaviditet ca 4 ganger nå, alle negative, men er blitt mye trøttere(kan være vinteren), noe små vondt i rygg/mage, noe små kvalm av og til og brystene er noe ømme... vet at siden man venter kan man kjenne ting, men allikevel

:-)

Er det noe jeg gjør feil angående testene f.eks?? :cry:

Jeg bør vel få mensen før denne uka er gått ellers har jeg aldri hatt så lang periode uten mens... Hva skal jeg gjøre?

Takk hvis noen svarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver ikke hvor lang syklus du normalt har. Men jeg lurer på om du begynte å teste for EL for sent.

Skaff deg persona maskin eller begyn å tempe så finner du ut av

det. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg logget meg ikke inn da jeg skrev dette innlegget, men nå er jeg det :)

jeg er ganske uregelmessig... fra 23-35 dager ca.

Finner ikke helt ut når jeg bør sjekke...

Fikk mensen i dag, da hadde det gått 33 dager...

hmmm... får sjekke tidligere nestegang? Siden vi er såpass nye i gamet er det bare å fortsette videre... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten hva er en persona maskin?

EL testpinnene til Persona skal egentlig brukes i en liten computer som gir deg røde og grønne lamper ettersom hvor du er i syklusen din.

Mange velger å lese av disse manuelt, men min erfaring er at det i lengden er mye rimligere å investere i denne lille computeren. Ca 400,- tror jeg jeg betalte for den, selv om de sa at den kostet 800,- :-)

Les her, og spør om info på apoteket. Computeren må bestilles fra Sverige.

http://www.academyhealth.com/permonwittes.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette viser seg å bli et langvarig problem kan det være lurt å investere i en babycomp. Men jeg ville først prøvd med persona siden dette er en relativt dyr investering.

Vil uansett ønske deg lykke til med prøvingen, og håper du blir gravid snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...