AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Del Skrevet 27. juli 2017 Noen som har opplevd å ha bli snakka stygt om når man er ute på fylla? blir alle det? Anonymkode: 6f62e...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg tror det er bare unge og umodne folk som snakker dritt om vennene sine på fylla. Er 30+ og opplever ihvertfall ikke slikt mere. Anonymkode: ac49d...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 28. juli 2017 #3 Del Skrevet 28. juli 2017 Haha ja, mange ganger Har hatt mange som har snakket stygt om meg, og mine venner har hatt mange som har snakket stygt om dem. Det er barnslig, teit og skikkelig harry, men det skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Del Skrevet 28. juli 2017 9 timer siden, mjauritz skrev: Haha ja, mange ganger Har hatt mange som har snakket stygt om meg, og mine venner har hatt mange som har snakket stygt om dem. Det er barnslig, teit og skikkelig harry, men det skjer.. Men herregud de snakker jo stygt om de fleste da i såfall. Anonymkode: ac173...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Del Skrevet 28. juli 2017 Det skjedde så klart litt av det da man var 16-17 år. Anonymkode: 7a795...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Del Skrevet 28. juli 2017 Skjer det uansett om man er populær eller ikke populær? Hvordan tok dere det? Anonymkode: 6f62e...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå