Bolthorn Skrevet 3. august 2017 #41 Del Skrevet 3. august 2017 Ingenting her heller enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen Skrevet 3. august 2017 #42 Del Skrevet 3. august 2017 Fått i dag, bruker Nordea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #43 Del Skrevet 3. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For min del har jeg kun gjort vanlige endringer akkurat som i mange år nå og har likevel ikke fått skatteoppgjøret enda. Jeg har også hørt om mange andre som heller ikke har fått. Lurer på om de har en større kontroll i år, dvs trekker ut langt flere til rutinekontroll. Anonymkode: 8451d...d82 Jeg har inntrykk av at de kontrollsjekker alle uføre i år. Anonymkode: 101b3...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 3. august 2017 #44 Del Skrevet 3. august 2017 Hverken meg eller min samboer har fått mail eller penger på konto. Vi har ikke endret noe på våre selvangivelser heller. Begynner å bli litt stressa for at noe er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #45 Del Skrevet 3. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at de kontrollsjekker alle uføre i år. Anonymkode: 101b3...16d Jeg er ikke og har aldri vært ufør, og det samme gjelder alle de andre jeg kjenner som ikke har fått skatteoppgjøret enda uten logisk grunn. Anonymkode: 8451d...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #46 Del Skrevet 3. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke og har aldri vært ufør, og det samme gjelder alle de andre jeg kjenner som ikke har fått skatteoppgjøret enda uten logisk grunn. Anonymkode: 8451d...d82 Så bra. Men da vet vi at de har en storkontroll hvertfall, av en eller annen merkelig grunn. Så stor at tilogmed husbanken har sett seg nødt til å ta opp temaet på sine bostøtte sider. Det er svært uvanlig hvertfall. Anonymkode: 101b3...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 3. august 2017 #47 Del Skrevet 3. august 2017 Ingen av oss i min familie er uføre eller har vært det, men ingen har fått det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå