Gå til innhold

Andre som håper på å få skattepengene 2 august?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del har jeg kun gjort vanlige endringer akkurat som i mange år nå og har  likevel ikke fått skatteoppgjøret enda. Jeg har også hørt om mange andre som heller ikke har fått. Lurer på om de har en større kontroll i år, dvs trekker ut langt flere til rutinekontroll.

Anonymkode: 8451d...d82

Jeg har inntrykk av at de kontrollsjekker alle uføre i år. 

Anonymkode: 101b3...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken meg eller min samboer har fått mail eller penger på konto. Vi har ikke endret noe på våre selvangivelser heller. Begynner å bli litt stressa for at noe er feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at de kontrollsjekker alle uføre i år. 

Anonymkode: 101b3...16d

Jeg er ikke og har aldri vært ufør, og det samme gjelder alle de andre jeg kjenner som ikke har fått skatteoppgjøret enda uten logisk grunn.

Anonymkode: 8451d...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke og har aldri vært ufør, og det samme gjelder alle de andre jeg kjenner som ikke har fått skatteoppgjøret enda uten logisk grunn.

Anonymkode: 8451d...d82

Så bra. Men da vet vi at de har en storkontroll hvertfall, av en eller annen merkelig grunn. Så stor at tilogmed husbanken har sett seg nødt til å ta opp temaet på sine bostøtte sider. Det er svært uvanlig hvertfall.

Anonymkode: 101b3...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av oss i min familie er uføre eller har vært det, men ingen har fått det enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...