Ruccula Skrevet 2. august 2017 #21 Del Skrevet 2. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mail 26, og gryn på konto i dag. Woop woop! Nå skal jeg riktignok bare bruke dem på et nytt kjøleskap, men følelsen av å plutselig "få" penger kan ingen ta fra meg Anonymkode: 63d72...87e Heldig! Jeg fikk også mail 26, men ikke noe pæng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #22 Del Skrevet 2. august 2017 Kommer dere under noen av disse ordningene? Jeg fikk mitt 22 juni, men jeg er noe så kjedelig som en helt vanlig lønnsmottager. Anonymkode: c3eea...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #23 Del Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer dere under noen av disse ordningene? Jeg fikk mitt 22 juni, men jeg er noe så kjedelig som en helt vanlig lønnsmottager. Anonymkode: c3eea...426 med link http://www.skatteetaten.no/no/Person/Skatteoppgjor/Se-skatteoppgjoret-ditt/Hvorfor-har-jeg-ikke-fatt-skatteoppgjoret-mitt/ Anonymkode: c3eea...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #24 Del Skrevet 2. august 2017 På Friday, July 28, 2017 den 10.36, JackIost skrev: Jeg fikk mine "skattepenger" i fjor Det er ikke for sent å endre skattekortet slik at man får "skattepengene" for 2017 i 2017, i stedet for å kanskje få dem i juni 2018 men risikere å ikke få dem før til høsten 2018. Anbefales Skattekortet har ingenting å gjøre med når tid skatteoppgjøret er ferdig hos Skatteetaten. Selvangivelser med endringer på, grupper som taes ut for ekstra kontroll og andre grunner bare skatteetaten kjenner, gjør at noen får skatteopgjøret senere enn første pulje til St. Hans i juni. Er det noen som har fått melding på Altinn.no om at skatteoppgjøret er klart eller penger på konto? Anonymkode: 32295...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #25 Del Skrevet 2. august 2017 Fikk oppgjøret 26 juli. Ingen penger mottatt. Sto 2 aug på oppgjøret. Anonymkode: 2a866...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #26 Del Skrevet 2. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller og vi som skal på ferie til helgen Anonymkode: d04e5...719 Hvorfor sparer du i skatt når du er avhengig av å få pengene dine på et visst tidspunkt? Anonymkode: 140e2...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 2. august 2017 #27 Del Skrevet 2. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skattekortet har ingenting å gjøre med når tid skatteoppgjøret er ferdig hos Skatteetaten. Selvangivelser med endringer på, grupper som taes ut for ekstra kontroll og andre grunner bare skatteetaten kjenner, gjør at noen får skatteopgjøret senere enn første pulje til St. Hans i juni. Er det noen som har fått melding på Altinn.no om at skatteoppgjøret er klart eller penger på konto? Anonymkode: 32295...0ce Har jeg sagt at skattekortet har noe å gjøre med når skatteoppgjøret er klart? Nei, og nei, dette skjønte du visst ikke La oss ta frem teskjeene: Om man gjør endringer i skattekortet slik at man ikke får for høyt forskuddstrekk, så slipper man vente et år på "skattepengene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #28 Del Skrevet 2. august 2017 6 minutter siden, JackIost skrev: Har jeg sagt at skattekortet har noe å gjøre med når skatteoppgjøret er klart? Nei, og nei, dette skjønte du visst ikke La oss ta frem teskjeene: Om man gjør endringer i skattekortet slik at man ikke får for høyt forskuddstrekk, så slipper man vente et år på "skattepengene" Enda mer tull. Det er ikke alt vi kan styre selv ved hjelp av skattekortendringer. Anonymkode: 32295...0ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 2. august 2017 #29 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda mer tull. Det er ikke alt vi kan styre selv ved hjelp av skattekortendringer. Anonymkode: 32295...0ce Jo, du kan endre forskuddstrekket. Om du ikke skjønner hva det betyr er det nok ikke håp Eksempel: jeg skattet 400.000 i 2016. Forskuddstrekket var 370.000. Jeg fikk dermed 30.000 i restskatt. Jeg kunne endret skattekortet slik at jeg ville fått forskuddstrekk på 430.000 i stedet. Da ville jeg fått igjen 30.000. Men samtidig fått utbetalt 60.000 mindre ila. 2016 Endret 2. august 2017 av JackIost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #30 Del Skrevet 2. august 2017 Fikk mine nå. Heldigvis. Nå kan jeg leve på mer enn havregryn og egg til neste lønning. 5000 inn på sparekonto, som skal få lov til å vokse litt hver mnd heretter. Typen får ikke vite at jeg fikk igjen penger. De er mine, og jeg fortjener faktisk å ha igjen litt til sparing hver mnd. Han kan bruke sin egen lønn. Anonymkode: c72c0...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikoChett Skrevet 2. august 2017 #31 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg fikk i dag, takk og pris. *finne frem regningsbunken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I-C Skrevet 2. august 2017 #32 Del Skrevet 2. august 2017 dere som har fått, hvilken bank har dere? satser på de er sein på kontofordi jeg har dnb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 2. august 2017 #33 Del Skrevet 2. august 2017 Mine er nå kommet inn. Har DnB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #34 Del Skrevet 2. august 2017 2 timer siden, I-C skrev: dere som har fått, hvilken bank har dere? satser på de er sein på kontofordi jeg har dnb Men har du fått skatteoppgjøret da? Anonymkode: 8451d...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #35 Del Skrevet 2. august 2017 Hurra, DNB her og fått de inn Anonymkode: d04e5...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 2. august 2017 #36 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Yohoo! Endret 2. august 2017 av Ruccula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #37 Del Skrevet 2. august 2017 Har fått dem inn! Har også DNB. Faktisk har jeg fått dem fordelt på elleve utbetalinger! Den første var i januar 2016. Deretter februar 2016, og videre alle måneder unntatt juni, til og med desember 2016, men dog bare ca. halvparten så mye i desember som i de øvrige månedene.. Anonymkode: 140e2...ade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #38 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg venter fortsatt. Det er utrolig at en enkelt opplysning om noe kan medføre så store forsinkelser i behandling t utbetaling. En fillebagatell. Anonymkode: 101b3...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2017 #39 Del Skrevet 3. august 2017 Ingenting her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #40 Del Skrevet 3. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg venter fortsatt. Det er utrolig at en enkelt opplysning om noe kan medføre så store forsinkelser i behandling t utbetaling. En fillebagatell. Anonymkode: 101b3...16d For min del har jeg kun gjort vanlige endringer akkurat som i mange år nå og har likevel ikke fått skatteoppgjøret enda. Jeg har også hørt om mange andre som heller ikke har fått. Lurer på om de har en større kontroll i år, dvs trekker ut langt flere til rutinekontroll. Anonymkode: 8451d...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå