AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Det skal være en mot- demonstrasjon mot den høyreekstreme organisasjonen Nordfront, som noen sikkert hadde fått med seg, om bare noen dager. Jeg hadde tenkt å være med. Det eneste jeg lurer på er om noen vet om hvorvidt det koster penger å delta? Jeg vet at Nordfront krever at man må betale for sitt arrangement, så jeg lurer på om det er det samme for mot- demonstrantene. Noen som vet? Anonymkode: 448c0...0d1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Nå henger jeg ikke helt med her. Snakker man om markeringen Den (såkalte) nordiske motstandsbevegelsen skulle holde i Fredrikstad 29. juli, og som antagelig ville lede til motdemonstrasjoner? Det ble jo skrevet side opp og side ned i riksavisene i ukesvis om at den ikke ble noe av den 29. juli likevel, men kanskje skulle bli noe av en annen gang. Har det plutselig forandret seg? Jeg kan forøvrig umulig se for meg at det skulle være snakk om betaling for å delta i noen motdemonstrasjon, men jeg kan ikke skjønne at det skal være en heller. Det er jo godt mulig noen har planer om å lage litt faenskap likevel, være seg ene eller andre siden, men noe organisert skulle det vel ikke være snakk om om det ikke har skjedd noe som har gått meg hus forbi. Anonymkode: 658d9...aba 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Hva er greia med demonstrasjonen egnt? Skjønner ingenting av det jeg... Anonymkode: c3e25...a36
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 Det er gratis å være med på motdemo, noen som vet hvor den vil bli holdt? Anonymkode: c4d81...c35
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med demonstrasjonen egnt? Skjønner ingenting av det jeg... Anonymkode: c3e25...a36 Det er for å motdemonstrere mot Nordfront sin knus homolobbyen demonstrasjon som egentlig skulle holdes i Fredrikstad den 29.juli men som ble avlyst av politiet. Anonymkode: c4d81...c35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå