AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #21 Skrevet 27. juli 2017 TS når du har laget en tråd tidligere om kul i brustet og manglende avkledningsmuligheter hos lege, hvorfor lager du da en ny med et nytt, tilsvarende problem? Du fikk så mange svar i den andre tråden at du bør forstå at du 1. Må til lege, 2. Må forberede deg på å ta av deg på overkroppen hos legen. Så pass alvorlige problemstillinger som du tar opp i de to trådene kan ikke løses via nettet og må undersøkes jos lege, noe du fikk gjentatte beskjeder om i den andre tråden, og. Anonymkode: 2a201...f99 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #22 Skrevet 27. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelper det hvis du kan ta med noen du stoler på? Anonymkode: c8e3d...ee7 Vet ikke. Siden jeg har problemer med å kle av meg, vil jeg helst ikke ha 2 personer der Anonymkode: 12180...363
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #23 Skrevet 27. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er jeg stuck, for jeg tørr ikke det Anonymkode: 12180...363 Jaja. Hva er det værste som kan skje? Bare at du dør.. Anonymkode: 6cf4b...193 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #24 Skrevet 28. juli 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja. Hva er det værste som kan skje? Bare at du dør.. Anonymkode: 6cf4b...193 At jeg blir veldig dårlig psykisk over en periode der jeg blir veldig ustabil/gråter mye og skader meg Anonymkode: 12180...363
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #25 Skrevet 28. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg blir veldig dårlig psykisk over en periode der jeg blir veldig ustabil/gråter mye og skader meg Anonymkode: 12180...363 Vil det hjelpe å gå til en kvinnelig lege? om det er flere leger ved legekontoret kan du høre om du kan få komme til hos en kvinnelig dersom det er en der. (om du ikke allerede har en kvinnelig lege da:)) Ta med deg en du kjenner, eventuelt om du kjenner legesekretærene så kan nok en av de helt sikkert være med deg som støtte!:) Eventuelt hør med legen om du kan få noe beroligende som du kan ta før timen! Masse lykke til iallfall!:) Anonymkode: 8fee3...1a6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #26 Skrevet 28. juli 2017 Mem hva anser du som løsningen da? Du skjønner vel at brystet ditt må undersøkes? Be om å få en dobbeltime hos legen, da har dere bedre tid. Spør om å få beholde singlet på, uten bh under. Kan du ta en beroligende først? Lukke øyene og høre på musikk? Anonymkode: c8e3d...ee7 1
filifjonka Skrevet 28. juli 2017 #27 Skrevet 28. juli 2017 Ess, du som har skrevet om dette før, kul i brystet og angst for å kle av seg? Du beskriver symtomer på brystkreft, men sannsynligvis er du bare ute etter oppmerksomhet. Finn på noe nytt...
Gjest Blondie65 Skrevet 28. juli 2017 #28 Skrevet 28. juli 2017 Hvor gammel er du TS? Får du hjelp til selvskadingen? Kan du snakke med den personen som hjelper deg med dette problemet slik at du får kommet deg til lege? Du er helt nødt til å overvinne legeskrekken og angsten for å kle av deg på grunn av at du er nødt til å få undersøkt kulen og sektretet fra brystet.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #29 Skrevet 28. juli 2017 På 27.7.2017 den 1.31, AnonymBruker skrev: Er det mulig at det er psykologisk betinget (utløst av stress), hvertfall det med utfloden? Jeg sliter mye psykisk og er vant til at fysiske plager er psykiske (tretthet, problemer med vekt, litt lite matlys til tider og alltid tørst). Anonymkode: 12180...363 Nei det er ikke det. Utflod fra bryst + klump kan faktisk være brystkreft og da kan du faktisk ikke vente å se. Kom deg til legen. Det kan faktisk stå om livet ditt. Anonymkode: 59a4c...70f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #30 Skrevet 28. juli 2017 På 27.7.2017 den 12.22, AnonymBruker skrev: Da er jeg stuck, for jeg tørr ikke det Anonymkode: 12180...363 Ja da får du evt dø av ubehandlet kreft i stede da. For å si det på den måten, det er jævlig mye vondere enn ett angstanfall. Vi snakker enorme smerter. Anonymkode: 59a4c...70f 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #31 Skrevet 28. juli 2017 58 minutter siden, Blondie65 skrev: Hvor gammel er du TS? Får du hjelp til selvskadingen? Kan du snakke med den personen som hjelper deg med dette problemet slik at du får kommet deg til lege? Du er helt nødt til å overvinne legeskrekken og angsten for å kle av deg på grunn av at du er nødt til å få undersøkt kulen og sektretet fra brystet. Ja, jeg gjør det. Denne personen kjenner også fastlegen min. Kan snakke med en lege og la den ta på kulen med klær på, men å kle av meg er umulig Anonymkode: 12180...363
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #33 Skrevet 31. juli 2017 På 28.07.2017 den 22.17, AnonymBruker skrev: Er 19 forresten Anonymkode: 12180...363 En lege trenger sannsynligvis ikke mer enn to minutter for å finne ut om du trenger medisinsk behandling eller ikke. Kan også evt. henvise til endokrin. spesialist (hormon). Du bruker sikkert mer enn et par minutter daglig til å bekymre deg for problemet ditt. Gå til legen din og bli ferdig med det. Legen ser utallige nakne kropper i.la uken, og bryr seg ikke om hvordan du ser ut. Anonymkode: 2d2d9...2de 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #34 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: En lege trenger sannsynligvis ikke mer enn to minutter for å finne ut om du trenger medisinsk behandling eller ikke. Kan også evt. henvise til endokrin. spesialist (hormon). Du bruker sikkert mer enn et par minutter daglig til å bekymre deg for problemet ditt. Gå til legen din og bli ferdig med det. Legen ser utallige nakne kropper i.la uken, og bryr seg ikke om hvordan du ser ut. Anonymkode: 2d2d9...2de Du burde lest tråden før du svarte. Det er ikke er over på et par minutter for TS, det er jo det som er hele problemet. Hun får en negativ og skadelig reaksjon på den typen opplevelser, og det varer over en periode. Du har fått noen gode råd i tråden, TS. Bestill en time hos legen. Reis dit med det som mål at du og legen skal diskutere og bli enige om en måte du kan undersøkes som ikke gjør deg dårlig. Hvis du synes det er vanskelig å snakke om så skriv ut noe av det du har skrevet her og gi til legen. Kanskje du også kan tenke gjennom og skrive ned noen forslag til hvordan du tror du kunne greid å bli undersøkt. Anonymkode: 8cd1b...806
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #35 Skrevet 31. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde lest tråden før du svarte. Det er ikke er over på et par minutter for TS, det er jo det som er hele problemet. Hun får en negativ og skadelig reaksjon på den typen opplevelser, og det varer over en periode. Du har fått noen gode råd i tråden, TS. Bestill en time hos legen. Reis dit med det som mål at du og legen skal diskutere og bli enige om en måte du kan undersøkes som ikke gjør deg dårlig. Hvis du synes det er vanskelig å snakke om så skriv ut noe av det du har skrevet her og gi til legen. Kanskje du også kan tenke gjennom og skrive ned noen forslag til hvordan du tror du kunne greid å bli undersøkt. Anonymkode: 8cd1b...806 Jeg mente at ISTEDET for å bruke dag ut og dag inn på å være redd for denne utfloden, kan hun gå til lege og få et svar. Hvis hun sliter i månedsvis etter et legebesøk har hun et annet problem som er langt verre enn det hun snakker om. Anonymkode: 2d2d9...2de
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #36 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente at ISTEDET for å bruke dag ut og dag inn på å være redd for denne utfloden, kan hun gå til lege og få et svar. Hvis hun sliter i månedsvis etter et legebesøk har hun et annet problem som er langt verre enn det hun snakker om. Anonymkode: 2d2d9...2de TS har mer enn ett helseproblem ja, det skriver hun også gjentatte ganger. Anonymkode: 8cd1b...806
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #37 Skrevet 3. august 2017 Da har jeg vært hos en lege og fått det sjekket ut uten å kle av meg. Jeg var åpen om angsten, og slapp å kle av meg. det var ingenting farlig kunne hun forsikre meg om Anonymkode: 12180...363
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #38 Skrevet 3. august 2017 På 27.7.2017 den 12.22, AnonymBruker skrev: Da er jeg stuck, for jeg tørr ikke det Anonymkode: 12180...363 Altså, du har ikke noe valg. Det er bedre å sjekke og få svar enn å plutselig befinne seg i en totalt uønsket situasjon med sykdommer. Jeg hadde slik utflod i bryst og ble påvist kreft og celleforandringer. Anonymkode: 4fdd1...f5e 1
filifjonka Skrevet 3. august 2017 #39 Skrevet 3. august 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg vært hos en lege og fått det sjekket ut uten å kle av meg. Jeg var åpen om angsten, og slapp å kle av meg. det var ingenting farlig kunne hun forsikre meg om Anonymkode: 12180...363 For noe tull, ingen kan utlukke noe ved å kjenne på brystet. Antagelig har alt bare vært fri fantasi. Fortsettele følger tenker jeg. Endret 3. august 2017 av filifjonka
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #40 Skrevet 3. august 2017 31 minutter siden, filifjonka skrev: For noe tull, ingen kan utlukke noe ved å kjenne på brystet. Antagelig har alt bare vært fri fantasi. Fortsettele følger tenker jeg. Nei, for hun kunne kjenne at det var brystbenet som hadde grodd slik etter en hjerteoperasjon jeg hadde som baby. Det var en kul der, men det var pga det. Anonymkode: 12180...363
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå