AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Del Skrevet 26. juli 2017 Stemmer det at promp på norsk = fart på engelsk? Dette smilefjeset heter fart2, og det står ikke for hastighet som jeg trodde men for promp? Anonymkode: 088d9...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblee Skrevet 26. juli 2017 #2 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Ja, det stemmer. Det er derfor det var gøy da Petter Solberg sa "It's not the fart that kills, It's the smell". Endret 26. juli 2017 av Boblee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Del Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, Boblee skrev: Ja, det stemmer. Det er derfor det var gøy da Petter Solberg sa "It's not the fart that kill, It's the smell". Takk! Anonymkode: 088d9...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 9. august 2017 #4 Del Skrevet 9. august 2017 Fart på engelsk betyr vel helst fis. Promp er et litt "snillere" ord, syns jeg, og finnes ikke (som jeg har klart å finne) hverken på amerikansk eller britisk engelsk (og jeg har faktisk spurt meg for ). Mannen min er engelsk, og sier promp på norsk i engelske setninger hvis det ikke passer seg med fart Som meg snakker han flytende norglish... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. august 2017 #5 Del Skrevet 9. august 2017 Promp = Luktfri, mye lyd, langvarig Fjert = Noe lukt, lav lyd (dunparkas e.l. kan brukes som lyddemper), kortvarig Fis = Veldig mye lukt, lite til ingen lyd, kan variere i lengden Smyger = Gassmaske nødvendig, kjent for å være stille og dødelig. Og det var dagens flatulens-forelesning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #6 Del Skrevet 10. august 2017 fis = lydløs utgående tarmgass fjert = tarmgass som slippes hørbart ut Lukt er ikke indikert i disse ordene. Anonymkode: 7485e...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå