Gå til innhold

Råd ang bilkjøp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.7.2017 den 23.28, Swift skrev:

Tenkte også på Kia C'eed, eller Hyundai i30. Kanskje til og med Honda Civic stasjonsvogn? Syns selv ikke at Civicen er særlig pen bak, men romslig er den!

Bra forslag! Synes Civic er solide biler med gode kjøreegenskaper.

Her er et eksempel.ps 2014 er adskillig rimeligere enn denne  https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=93369177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig godt forslag og en veldig god bil! Ikke mange som slår Volvo:nori:Har kjørt Volvo og den er meeeget bra! Men ønsket TS bensin?

Endret av Try2
tillegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Try2 skrev:

Veldig godt forslag og en veldig god bil! Ikke mange som slår Volvo:nori:Har kjørt Volvo og den er meeeget bra! Men ønsket TS bensin?

Ja, jeg ville ha bensin ;) 

Har faktisk kjøpt bil allerede! Gikk for Kia'en jeg prøvekjørte og er fornøyd så langt.

Anonymkode: 08990...2a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får masse annet snask som sensorer og greier som funker da :) Antar hun bor i Oslo siden hun er dieselskremt, og da er det gull med slikt hvis men ikke er redd bomringen. Skal nok gå ann å oppdrive noen bensin-volvoer også, vil jeg tro. Uansett - alle de andre bilene anbefalt er relativt kjipe å kjøre,( synes jeg), og tryggere bil, både i krasj og drift - enn volvo, finnes vel knapt. Mye mer bil for penga.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ville ha bensin ;) 

Har faktisk kjøpt bil allerede! Gikk for Kia'en jeg prøvekjørte og er fornøyd så langt.

Anonymkode: 08990...2a5

Oisann. Det gikk kjapt. Gratulerer, og lykke til med bilen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for en Volvo v70. Går i det uendelige og er en av de tryggeste du kan sitte i om et uhell oppstår.

Anonymkode: 4db4e...def

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Kia er ukjent for mange, men du får ikke bedre bil for pengene andre steder.

Anonymkode: ab006...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Monky6 skrev:

Oisann. Det gikk kjapt. Gratulerer, og lykke til med bilen!

Ja, det gikk kjapt :P Farlig å prøvekjøre! Måtte ha ny bil innen ca 2 måneder pga samlivsbrudd, så det var ganske greit å få det på plass allerede nå.

Anonymkode: 08990...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Monky6 skrev:

Hun får masse annet snask som sensorer og greier som funker da :) Antar hun bor i Oslo siden hun er dieselskremt, og da er det gull med slikt hvis men ikke er redd bomringen. Skal nok gå ann å oppdrive noen bensin-volvoer også, vil jeg tro. Uansett - alle de andre bilene anbefalt er relativt kjipe å kjøre,( synes jeg), og tryggere bil, både i krasj og drift - enn volvo, finnes vel knapt. Mye mer bil for penga.

 

 

 

Bor ikke i Oslo, men tenker at det kanskje er lettere å selge en bensinbil om jeg vil kvitte meg med den om noen år. Jeg har egentlig aldri vært fan av diesel, sikkert pga en far som bare har negativt å si om diesel-biler, men har kjørt diesel de siste 10 årene da ;) 

Anonymkode: 08990...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå for en Volvo v70. Går i det uendelige og er en av de tryggeste du kan sitte i om et uhell oppstår.

Anonymkode: 4db4e...def

Jeg synes nyere Volvoer er dyre, og jeg ønsket ikke å kjøpe en veldig gammel bil heller. Jeg er enig i at Volvo er bra biler, men satser på Kia også er OK.

Anonymkode: 08990...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...