Gå til innhold

Brystreduksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i det siste begynt å tenkte litt på brystreduksjon. Er egentlig ikke noe jeg ønsker å gjøre men jeg har pupper som ikke helt samsvarer med overkroppen. 

Bruker 60-65 og har E i cup. 

Merker jeg begynner å få vondt høyt oppe på ryggen og at det er tungt. 

Er normalvektig ellers.

Noen som vet kriterier som må fylles for å få operasjon?

noen som kan fortelle mer om dette, vært igjennom det eller lignende? 

Anonymkode: 93e3c...537

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke  annet om dette, enn at normalvekt kan være et krav i fra det offentlige helsevesenet , da det ikke skal være mulig å redusere bysten ved vanlig slanking og normalvekt er mer gunstig med tanke på gjennomføring av operasjonen.

Skrevet
På 26.7.2017 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Har i det siste begynt å tenkte litt på brystreduksjon. Er egentlig ikke noe jeg ønsker å gjøre men jeg har pupper som ikke helt samsvarer med overkroppen. 

Bruker 60-65 og har E i cup. 

Merker jeg begynner å få vondt høyt oppe på ryggen og at det er tungt. 

Er normalvektig ellers.

Noen som vet kriterier som må fylles for å få operasjon?

noen som kan fortelle mer om dette, vært igjennom det eller lignende? 

Anonymkode: 93e3c...537

Skulle ønske jeg kunne se hvordan de ser ut nå. Vær så snill å ikke dømme meg, men jeg var sammen med ei jente som hadde gjort det. De ble mindre og fastere, men hadde noen fryktelig stygge arr rundt undersiden av puppen og opp rundt brystvorta da de også måtte flytte den. Så også bilde av hvordan de så ut før. Sa det aldri, men syntes de var finere før, hengebryster er ikke stygt. Legene sa at arrene ville forsvinne, men det er bare tull. Men forstår naturligvis at du vil pga smerter. :ironi:

Anonymkode: f00ca...aeb

• Liker 1
Skrevet

Finnes mange gode tråder av nyere dato som gir deg svar på alt du spør om. Jeg bruker okke tid på å repetere meg selv, når ts kan lete litt selv for å finne svarene hun etterlyser. Google er et godt hjelpemiddel.

Anonymkode: 0f808...b90

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg kunne se hvordan de ser ut nå. Vær så snill å ikke dømme meg, men jeg var sammen med ei jente som hadde gjort det. De ble mindre og fastere, men hadde noen fryktelig stygge arr rundt undersiden av puppen og opp rundt brystvorta da de også måtte flytte den. Så også bilde av hvordan de så ut før. Sa det aldri, men syntes de var finere før, hengebryster er ikke stygt. Legene sa at arrene ville forsvinne, men det er bare tull. Men forstår naturligvis at du vil pga smerter. :ironi:

Anonymkode: f00ca...aeb

Jeg har hatt en reduksjon, og det er ikke barebare. Jeg har arr (som riktignok kunne vært mye verre), areolaene er ujevne, jeg har nesten ingen følelse igjen på undersiden av puppene og jeg vil sannsynligvis ikke kunne amme om jeg får barn. Selv om de er fastere og mindre nå var jeg mye mer fornøyd med utseende på puppene før operasjonen. Likevel ville jeg gjort det om igjen. Jeg hadde så mye hodepine pga nakke-og skulderproblemer at jeg i perioder var mer sykemeldt enn jeg kunne jobbe, og når jeg var på jobb var det full i smertestillende. Hodepinen forsvant to dager etter operasjonen, og har ikke kommet igjen i løpet av de snart fem årene som har gått siden min operasjon. Hjelper ikke med fine pupper om man ikke kan leve normalt på grunn av dem.

Anonymkode: 049e7...ff9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...