Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Chizue skrev:


TS
Føler folk her har lite med forståelse til hva jeg legger ut her. Så jeg slår av kommentarfeltet.


 

Takk!

Godt noen er fornuftige (selv om det er på dialekt).

Anonymkode: 7f552...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Here she goes again! Dette er samme person som klagde på den hjelpsomme kollegaen sin tidligere i uken.  

Hovedinlegget ser dere på bildet. Her er et utvalg kommentarer:

Medlem: Jeg sier dette i aller beste mening!
Men om dette har skjedd flere ganger og alle har skyldt på deg...
Kan det være da att det  faktisk er deg? 
Trist er det uansett! 💙

TS svarer: Nei, det har aldri vært jeg som er grunnen. De eks venna mine vil nok ikke sette dem selv i dårlig lys

-

Medlem 2: Nå har jeg vært borti flere innlegg av deg og de har også noen ting til felles, du vil kun høre på dine egne meninger, når andre er uenig så blir du sur og alle andre skjønner aldri noen ting. 
Dine hensyn går først, uansett om det er passende for andre eller ikke. 
Kanskje på tide å gå litt i deg selv om dette er noe som skjer gang på gang. 
Det er ofte ikke alle andre det er noe galt med

TS svarer: Da kjenner du ikke meg

-

Medlem 3: Du høres ut som en energityv. Og kanskje folk har stått på for deg, blitt sliten og så fått råd om å kvitte seg med energityver. For å komme seg opp selv. Du mangler selvinnsikt og trenger hjelp til å se deg selv.

TS svarer: Er ingen energityv. Er mer en person som er rolig og holder mye tilbake i frykt om å bli såret. Er ikke jeg som trenger hjelp. Ser meg selv helt klart.

Og sånn forsetter det! 

6C565663-199F-4F18-94EF-207DB46B3B52.jpeg

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Here she goes again! Dette er samme person som klagde på den hjelpsomme kollegaen sin tidligere i uken.  

Hovedinlegget ser dere på bildet. Her er et utvalg kommentarer:

Medlem: Jeg sier dette i aller beste mening!
Men om dette har skjedd flere ganger og alle har skyldt på deg...
Kan det være da att det  faktisk er deg? 
Trist er det uansett! 💙

TS svarer: Nei, det har aldri vært jeg som er grunnen. De eks venna mine vil nok ikke sette dem selv i dårlig lys

-

Medlem 2: Nå har jeg vært borti flere innlegg av deg og de har også noen ting til felles, du vil kun høre på dine egne meninger, når andre er uenig så blir du sur og alle andre skjønner aldri noen ting. 
Dine hensyn går først, uansett om det er passende for andre eller ikke. 
Kanskje på tide å gå litt i deg selv om dette er noe som skjer gang på gang. 
Det er ofte ikke alle andre det er noe galt med

TS svarer: Da kjenner du ikke meg

-

Medlem 3: Du høres ut som en energityv. Og kanskje folk har stått på for deg, blitt sliten og så fått råd om å kvitte seg med energityver. For å komme seg opp selv. Du mangler selvinnsikt og trenger hjelp til å se deg selv.

TS svarer: Er ingen energityv. Er mer en person som er rolig og holder mye tilbake i frykt om å bli såret. Er ikke jeg som trenger hjelp. Ser meg selv helt klart.

Og sånn forsetter det! 

6C565663-199F-4F18-94EF-207DB46B3B52.jpeg

Anonymkode: b75da...430

Og der kom siste kommentar:

SLÅR AV KOMMENTARFELTET. TYDELIGVIS HAR DE FLESTE HER IKKE HATT DEN FØLELSEN AV Å MISTE VENNER. SEND MEG HELLER EN PM HVIS DU HAR NOE Å KOMME MED.

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over svarene i denne tråden. Trodde alle skulle være typisk "kvinnegruppemedlem", men samtlige forstår at det er denne personen som er problemet.

Vedkommende selv blir lite blid når folk mener at hun bør "se på seg selv".

2cgyiwi.jpg

 

Endret av Tibbie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Here she goes again! Dette er samme person som klagde på den hjelpsomme kollegaen sin tidligere i uken.  

Hovedinlegget ser dere på bildet. Her er et utvalg kommentarer:

Medlem: Jeg sier dette i aller beste mening!
Men om dette har skjedd flere ganger og alle har skyldt på deg...
Kan det være da att det  faktisk er deg? 
Trist er det uansett! 💙

TS svarer: Nei, det har aldri vært jeg som er grunnen. De eks venna mine vil nok ikke sette dem selv i dårlig lys

-

Medlem 2: Nå har jeg vært borti flere innlegg av deg og de har også noen ting til felles, du vil kun høre på dine egne meninger, når andre er uenig så blir du sur og alle andre skjønner aldri noen ting. 
Dine hensyn går først, uansett om det er passende for andre eller ikke. 
Kanskje på tide å gå litt i deg selv om dette er noe som skjer gang på gang. 
Det er ofte ikke alle andre det er noe galt med

TS svarer: Da kjenner du ikke meg

-

Medlem 3: Du høres ut som en energityv. Og kanskje folk har stått på for deg, blitt sliten og så fått råd om å kvitte seg med energityver. For å komme seg opp selv. Du mangler selvinnsikt og trenger hjelp til å se deg selv.

TS svarer: Er ingen energityv. Er mer en person som er rolig og holder mye tilbake i frykt om å bli såret. Er ikke jeg som trenger hjelp. Ser meg selv helt klart.

Og sånn forsetter det! 

Anonymkode: b75da...430

 

Beklager, ser at du var noen sekunder raskere enn meg :fnise:

Hadde ikke fått med meg at hun ofte skrev om slike ting i gruppa. Leste kommentarfeltet, og trodde at det var folk hun kjente IRL som spurte om dette gjalt kollegaen hennes. Nå forstår jeg hvorfor... :P

Rart at det er så hemmlig å svare på om det er kollegaen hennes eller ikke, da. Er det først der hun setter grensa for oversharing under fullt navn? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Tibbie skrev:

Beklager, ser at du var noen sekunder raskere enn meg :fnise:

Hadde ikke fått med meg at hun ofte skrev om slike ting i gruppa. Leste kommentarfeltet, og trodde at det var folk hun kjente IRL som spurte om dette gjalt kollegaen hennes. Nå forstår jeg hvorfor... :P

Rart at det er så hemmlig å svare på om det er kollegaen hennes eller ikke, da. Er det først der hun setter grensa for oversharing under fullt navn? 

Haha man skjønner dette er sært når 2 personer faktisk nevner det her! 🙈

Jeg ser det er kommet en kommentar jeg ikke så isted. Her er det en jente som virkelig gir et godt råd. Også får man TS sitt frekke svar da. Er ikke rart den jenta sliter med vennskap!

Medlem: 

Kjære trådstarter. 
Jeg og du er ikke så ulik. Vi har begge blitt skuffet mange ganger, og fra det jeg leser om deg, virker det som om du sliter med separasjonsangst. Jeg er helt lik. 
Den eneste som jeg og du er ulike på, er at jeg VET at jeg som regel er problemet. Å lide av paranoia er ikke lett, bekymringer er det som veier tyngst på kroppen, og om man da i tillegg tviholder på vennskap som kanskje overhodet ikke er bra for en eller begge parter, kan det bli giftig for både deg og vennene dine. 
Dette er psykisk, og det er kun en måte det kan skje en endring. Ved å akseptere at man er slik man er, ty til hjelp, lytte på hjelpen og handle ut i fra hjelpen. Ergo, du MÅ gå inn i deg selv for at det skal bli endringer i dette. Du har dessverre ikke noe valg. Fortsetter du slik, blir du å ende knust og i total hjertesorg. Vær så snill å hør på en som har vært og enda er i din situasjon. Stol på meg. Det er tungt å stå i det, men du lærer utrolig mye av å feile. 

«Å gjøre samme ting om og om igjen, men å forvente ett annet resultat.» Det er ikke slik det fungerer. Selv har jeg enda ikke skjønt det og feiler jevnlig. Men jeg prøver. 
Lykke til.

TS sitt arrogante svar: For det første har jeg ikke seperasjonsangst. Har sosial angst. Og for det andre orker jeg ikke å lese alt dette

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha man skjønner dette er sært når 2 personer faktisk nevner det her! 🙈

Jeg ser det er kommet en kommentar jeg ikke så isted. Her er det en jente som virkelig gir et godt råd. Også får man TS sitt frekke svar da. Er ikke rart den jenta sliter med vennskap!

Medlem: 

Kjære trådstarter. 
Jeg og du er ikke så ulik. Vi har begge blitt skuffet mange ganger, og fra det jeg leser om deg, virker det som om du sliter med separasjonsangst. Jeg er helt lik. 
Den eneste som jeg og du er ulike på, er at jeg VET at jeg som regel er problemet. Å lide av paranoia er ikke lett, bekymringer er det som veier tyngst på kroppen, og om man da i tillegg tviholder på vennskap som kanskje overhodet ikke er bra for en eller begge parter, kan det bli giftig for både deg og vennene dine. 
Dette er psykisk, og det er kun en måte det kan skje en endring. Ved å akseptere at man er slik man er, ty til hjelp, lytte på hjelpen og handle ut i fra hjelpen. Ergo, du MÅ gå inn i deg selv for at det skal bli endringer i dette. Du har dessverre ikke noe valg. Fortsetter du slik, blir du å ende knust og i total hjertesorg. Vær så snill å hør på en som har vært og enda er i din situasjon. Stol på meg. Det er tungt å stå i det, men du lærer utrolig mye av å feile. 

«Å gjøre samme ting om og om igjen, men å forvente ett annet resultat.» Det er ikke slik det fungerer. Selv har jeg enda ikke skjønt det og feiler jevnlig. Men jeg prøver. 
Lykke til.

TS sitt arrogante svar: For det første har jeg ikke seperasjonsangst. Har sosial angst. Og for det andre orker jeg ikke å lese alt dette

Anonymkode: b75da...430

 

OMG! Det er det frekkeste jeg har lest på lenge! Fyfaen. Jeg har aldri kutta ut venninner (men heller bare faset ut å henge med dem), men for dette ville jeg kanskje dumpa henne som man gjør med kjærester. For ei hurpe, altså...!

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Tibbie skrev:

OMG! Det er det frekkeste jeg har lest på lenge! Fyfaen. Jeg har aldri kutta ut venninner (men heller bare faset ut å henge med dem), men for dette ville jeg kanskje dumpa henne som man gjør med kjærester. For ei hurpe, altså...!

 

Sikkert noe sånt vennene hennes har gjort også. Men hun har ikke sosiale antenner. Så er jo mulig hun har lagt mye mer i det enn disse vennene. Litt som om du og jeg nå er bestevenner fordi vi er enige om noe på Internett. Og en sånn person hadde ikke jeg orket heller..

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha man skjønner dette er sært når 2 personer faktisk nevner det her! 🙈

Jeg ser det er kommet en kommentar jeg ikke så isted. Her er det en jente som virkelig gir et godt råd. Også får man TS sitt frekke svar da. Er ikke rart den jenta sliter med vennskap!

Medlem: 

Kjære trådstarter. 
Jeg og du er ikke så ulik. Vi har begge blitt skuffet mange ganger, og fra det jeg leser om deg, virker det som om du sliter med separasjonsangst. Jeg er helt lik. 
Den eneste som jeg og du er ulike på, er at jeg VET at jeg som regel er problemet. Å lide av paranoia er ikke lett, bekymringer er det som veier tyngst på kroppen, og om man da i tillegg tviholder på vennskap som kanskje overhodet ikke er bra for en eller begge parter, kan det bli giftig for både deg og vennene dine. 
Dette er psykisk, og det er kun en måte det kan skje en endring. Ved å akseptere at man er slik man er, ty til hjelp, lytte på hjelpen og handle ut i fra hjelpen. Ergo, du MÅ gå inn i deg selv for at det skal bli endringer i dette. Du har dessverre ikke noe valg. Fortsetter du slik, blir du å ende knust og i total hjertesorg. Vær så snill å hør på en som har vært og enda er i din situasjon. Stol på meg. Det er tungt å stå i det, men du lærer utrolig mye av å feile. 

«Å gjøre samme ting om og om igjen, men å forvente ett annet resultat.» Det er ikke slik det fungerer. Selv har jeg enda ikke skjønt det og feiler jevnlig. Men jeg prøver. 
Lykke til.

TS sitt arrogante svar: For det første har jeg ikke seperasjonsangst. Har sosial angst. Og for det andre orker jeg ikke å lese alt dette

Anonymkode: b75da...430

Begynner navnet hennes på C?

Anonymkode: 473f4...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet hennes på C?

Anonymkode: 473f4...f62

Nei, S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34107625_10156477248533308_7750801452418727936_n.jpg?_nc_cat=0&oh=74dcc914ac78fcefbbf466f7b469f864&oe=5BBFD8EA

 

Kom over dette i dag. Veldig greit å fortelje fleire tusen at sonen slit med trang forhud... I tillegg har hun åpen profil, og bilder av guten der. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i kvinneforum som postet bilde av puppene i forskjellige bh'er, jeg ser inen forskjell

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Jeg har kjøpt meg shorts». Ikke noe bilde, bare den setningen.

Og Kvinnesnakk-mafiaen høvler ned enhver som kan finne på å sette spørsmålstegn ved poenget med denne posten.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, MalloryK skrev:

Hun i kvinneforum som postet bilde av puppene i forskjellige bh'er, jeg ser inen forskjell

Seriøst? Hun med den stygge, slitte, utvaskede og utsvettete BH'n som hun sikkert har brukt i mange år? Jeg ser STOR forskjell! Hun så sykt mye bedre ut med den nye, hvite BH'n.

Eller er det en ny trend der inne, sånn at det finnes mange slike bildeposter? :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Poppie skrev:

«Jeg har kjøpt meg shorts». Ikke noe bilde, bare den setningen.

Og Kvinnesnakk-mafiaen høvler ned enhver som kan finne på å sette spørsmålstegn ved poenget med denne posten.

Så den jeg også 😂

Det er mye mulig hun som la den ut har en diagnose og ikke forstår at de fleste syntes det er meget uinteressant og meget spesielt å legge ut noe sånt. Men at alle de andre medlemmene skal kjefte på de som ler av dette blir for dumt.

Hva skjedde forresten med hun voksne dama som alltid fikk så mye pes der inne? Hun var veldig aktiv før, og var ikke redd for å starte diskusjoner og være uenig med folk. Hadde sansen for henne! 😄 

Anonymkode: b75da...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Hva skjedde forresten med hun voksne dama som alltid fikk så mye pes der inne? Hun var veldig aktiv før, og var ikke redd for å starte diskusjoner og være uenig med folk. Hadde sansen for henne! 😄 

Anonymkode: b75da...430

Er det L du tenker på?

Hun var et friskt pust der inne. Hun er ikke medlem lenger. Vet ikke om det er frivillig eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Celtic Heart skrev:

Er det L du tenker på?

Hun var et friskt pust der inne. Hun er ikke medlem lenger. Vet ikke om det er frivillig eller ikke.

Henne ja. Skal ikke se bort i fra at det var mange som le butthurt og klagde på henne. Kjipt!

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kanskje litt slem, men når folk spør om ferieanbefalinger - hvorfor er det så sjukt vanskelig å skrive riktig navn på stedet? Man har vel googlet det? Lest om det? SJEKKER HVA DET HETER FØR MAN SPØR OM DET?

Capp Varde.

Ahmahgadd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er folk blinde eller noe siden de må spørre damene på kvinnesnakk om hvilken øyenfarge de har? 

"snakk om farge på øynene ... Hva har jeg?" Se deg selv i speilet da, det er faktisk ikke så mange alternativer. 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...