Gjest Selfie Skrevet 25. juli 2017 #1 Del Skrevet 25. juli 2017 Hei, jeg lurer på om noen vil bli "brevvenn" på nett med meg. Gjerne en jevnaldrende kvinne i circa samme livssituasjon som meg. Litt om meg: er gift, har to barn på 3 og 6. Bor i Akershus, har utdannelse og jobber som rådgiver i en kommune. Mine interesser er natur, turer og fiske, yoga, miljø. I tillegg prøver jeg hele tiden nye hobbyer som feks strikking eller sying. Det jeg mangler i livet, er venner. Jeg har mange bekjente, men har nesten aldri klart å få noen av de til å bli min venn. Håper derfor at en av dere vil bli min venn på nett😊 Vi kan starte med å snakke anonymt, så kan vi se hvordan det utvikler seg. Men et bilde er fint etter hvert, så man vet hvem man snakker med. Send meg gjerne en pm🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sobrello Skrevet 18. september 2017 #2 Del Skrevet 18. september 2017 Heisann hvis du fremdeles er på utkikk så kan du gjerne ende meg en melding . Jeg er 32 og har to barn. Bor i Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå