Gå til innhold

Hva slags naboer har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som skiller seg ut den ene eller den andre veien?

Anonymkode: 68d0d...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ser nesten ikke naboene mine :) På ene siden er det et stort tre som skjermer. Det skal naboen og vi trimme til høsten. Foran oss er det to hus, men de ligger mye levere, så vi ser ned til de. På den andre siden har vi ikke naboer. Over veien er det to hus, men de ser vi heller ikke så mye til. Greit å bo på en fjelltopp :) Åpent og god utsikt :) Sitte ute og se båter tøffe forbi, og slippe bråk fra naboer.

Anonymkode: b3357...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en som sliter med et eller annet jeg ikke forstår.

Han skriker ofte og virker veldig sint når han er inne, typisk: FAEN, HELVETE, ER DET MULIG? FY FAEEEEN, JÆVLA HOOOOREEEE.

Men når jeg ser han ute er han helt stille :) det er min nabo, han bor alene

Anonymkode: 3b119...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en som sliter med et eller annet jeg ikke forstår.

Han skriker ofte og virker veldig sint når han er inne, typisk: FAEN, HELVETE, ER DET MULIG? FY FAEEEEN, JÆVLA HOOOOREEEE.

Men når jeg ser han ute er han helt stille :) det er min nabo, han bor alene

Anonymkode: 3b119...2e9

Høres ut som han avreagerer pga. kjærlighetssorg eller noe.

De fleste av mine naboer er gamle damer. I mitt nabolag er det nok jeg som er raringen. Trives best uten for mye innblanding av naboer. Men om jeg må prate med dem, er jeg opptatt av å holde en god tone. Tror det kan være lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sinnssyke førstegangsforeldre som ikke tåler noen form for lyd. 

Anonymkode: 055aa...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et ungt par som aldri har hørt om konseptet "innestemme" og "utestemme".

Anonymkode: 767fd...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en eldre dame ved siden av meg som er kjempekoselig. Så har jeg noen under meg som en stund klaget på alt mulig rart og kommer med sære regler. 

Eksempler: 

Nabo mente jeg ikke kunne legge nytt gulv på kjøkkenet mitt fordi da hadde de ingen steder å bake kaken sin.

Jeg fikk ikke leke med hunden om ettermiddagen (rolig lek)

Det toppet seg da jeg ved et uhell mistet noe i gulvet og naboen kom opp og sa det ikke var lovl Jeg ble så provosert at jeg sa "dette gidder jeg ikke høre på!" og smalt døren igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av de jeg har pratet med er den ene et ungt, barnløst par som er stille. 

Og en sprø dame som stadig ringer politiet for alt mulig...

Anonymkode: 2eb1f...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor i et boligfelt med masse eneboliger. Flesteparten hilser ikke på meg, selv om jeg hilser først. De hilser på mannen min og datteren min. Jeg prøver å ikke bry meg, men egentlig gjør det meg både irritert og trist. 

Anonymkode: e13d9...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, fullførsetningen skrev:

Høres ut som han avreagerer pga. kjærlighetssorg eller noe.

He He. Ja. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en flott nabo. Hun kan jeg komme til uansett hva det er.  Har mer kontakt med henne på sommeren da vi møtes ute i hagen og så prater jeg litt med henne på vinteren. Det er en her som stadig ringer politiet og en som stadig blander seg og som skal bestemme det meste. Ellers så er de fleste naboene stille og rolige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg har en eldre dame ved siden av meg som er kjempekoselig. Så har jeg noen under meg som en stund klaget på alt mulig rart og kommer med sære regler. 

Eksempler: 

Nabo mente jeg ikke kunne legge nytt gulv på kjøkkenet mitt fordi da hadde de ingen steder å bake kaken sin.

Jeg fikk ikke leke med hunden om ettermiddagen (rolig lek)

Det toppet seg da jeg ved et uhell mistet noe i gulvet og naboen kom opp og sa det ikke var lovl Jeg ble så provosert at jeg sa "dette gidder jeg ikke høre på!" og smalt døren igjen. 

Hæ? Baker hun kake på kjøkkenet ditt?

Jeg har verdens mest usympatiske mennesker over meg, de vasker kun klær etter klokken 23, og støvsuger stua hver lørdag klokken 8. Og de tramper så grossalt at jeg føler jeg bor inni en tromme.

Naboen på andre siden av veggen er helt ekstremt opptatt av blomster, og står ofte ute i regnet og steller med blomstene sine. Hun er hyggelig og stille og rolig.

Anonymkode: a5e39...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

En eldre dame på den ene siden som alltid ser sur og mistenksom ut, men egentlig er veldig hyggelig. På den andre siden et ungt par jeg kommer godt overens med, men som ikke helt har skjønt hvor lytt det er :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Baker hun kake på kjøkkenet ditt?

Anonymkode: a5e39...f5f

Nei, hun baker på sitt eget kjøkken. Jeg sa ikke at damen er så veldig rasjonell at det gjør noe. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjempekoselige eldre ektepar på begge sider. Vi derimot - er nok den bråkete småbarnsfamilien.

Anonymkode: 012fd...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Støyete og høylytt familie med fire barn og hund i nabohuset. Trampoline gnurt inn i nabogrensen mot oss. Jevnt over ubetenksomme, uten å ville vondt. Noen tar seg bare vel mye til rette - dessverre! 

Anonymkode: d68b3...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk på samme alder som oss, så i slutten av 20- begynnelsen av 30-årene. Alle er veldig stille og rolige, vi hører sjelden noe som helst. Folk er flinke til å si i fra hvis de skal ha fest, e.l., men er alltid stille rundt kl. 24 uansett. Har aldri opplevd å måtte klage. Alle vi har møtt er veldig hyggelige, og vi har ofte funnet på noe sosialt sammen. 

Anonymkode: bf6f9...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille og rolig her, kjenner par naboer med de bor ikke i samme oppgang. Når jeg flyttet hit visste jeg ikke at det er ganske lytt, men etter en klage begynte jeg å ta hensyn. For hvordan kunne jeg vite hvor lytt det er når jeg aldri hører noe fra naboene. Trives bra, alle smiler og hilser, men det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...