Gå til innhold

Messenger uten Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt? 

Anonymkode: 440b3...8ba

Problemet mitt??? Mange idioter som tror messenger er noe bra program og som tror de er så veldig smarte som bruker det, mens de egentlig er noen idioter som ikke kan bruke sms engang... Det er problemet mitt. Ditt problem trenger jeg ikke spøre om engang.

Anonymkode: d673b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grupper kan man også ha på sms og mms.

Og skal man ha gruppe til gruppe sms'er, så finnes det løsningen for det også. Det gjelder å være litt smart...
https://www.online.no/forbruker/smsgruppe.jsp

Anonymkode: d673b...de0

Facebook og messenger noe 90% har og noe man kjenner til. Hvorfor skulle jeg gå ut og lete etter en løsning jeg ikke kjenner til når jeg har noe som virker utmerket?

Gruppen for familien eksisterte allerede i 2 mnd før jeg la til min mor. Skulle vi lagt ned messengergruppen slik at vi kunne bruke mms/sms?

Jeg kjenner som sagt ikke til hvordan man bruker sms-løsningen, men er den basert på sms så ser jeg ikke hvordan integrasjonen kan være like god som den er for messenger. Man kan se om meldingen er levert, om den er mottatt, hvem i gruppen som har sett den osv.Den har raskt tilgang til andre funksjoner. Den funker og enkelt på PCer og nettbrett for dem som bruker det.

Jeg er litt usikker på hvilket grunnlag du kaller folk idioter og sier at "det går an å være litt smart". Hvorfor er SMS-gruppe smartere og hvorfor er folk idioter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt??? Mange idioter som tror messenger er noe bra program og som tror de er så veldig smarte som bruker det, mens de egentlig er noen idioter som ikke kan bruke sms engang... Det er problemet mitt. Ditt problem trenger jeg ikke spøre om engang.

Anonymkode: d673b...de0

Yikes.

Anonymkode: 440b3...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ekkoet skrev:

Facebook og messenger noe 90% har og noe man kjenner til. Hvorfor skulle jeg gå ut og lete etter en løsning jeg ikke kjenner til når jeg har noe som virker utmerket?

Gruppen for familien eksisterte allerede i 2 mnd før jeg la til min mor. Skulle vi lagt ned messengergruppen slik at vi kunne bruke mms/sms?

Jeg kjenner som sagt ikke til hvordan man bruker sms-løsningen, men er den basert på sms så ser jeg ikke hvordan integrasjonen kan være like god som den er for messenger. Man kan se om meldingen er levert, om den er mottatt, hvem i gruppen som har sett den osv.Den har raskt tilgang til andre funksjoner. Den funker og enkelt på PCer og nettbrett for dem som bruker det.

Jeg er litt usikker på hvilket grunnlag du kaller folk idioter og sier at "det går an å være litt smart". Hvorfor er SMS-gruppe smartere og hvorfor er folk idioter?

Med all respekt å melde, så kom sms og mms lenge før facebook og messenger kom.

Anonymkode: d673b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med all respekt å melde, så kom sms og mms lenge før facebook og messenger kom.

Anonymkode: d673b...de0

Var det alt du hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ekkoet skrev:

Var det alt du hadde?

Prøver jo å ta hensyn til alle som ikke klarer å ta til seg mer på en gang.

Anonymkode: d673b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

På 27.7.2017 den 0.53, ekkoet skrev:

Det går an å ha messenger uten å ha facebook. Jeg satt dette opp for min mor på hennes telefon, hun har ikke facebook.

Nå er nå dette en gammel tråd da, men prøver meg likevel.

Hvordan gjorde du dette? :) Prøvd å søke litt rundt men finner ikke noe.. Er for en annen, jeg har selv Facebook og messenger. 

Endret av Lofotfrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 20.5.2018 den 19.48, Lofotfrøken skrev:

Nå er nå dette en gammel tråd da, men prøver meg likevel.

Hvordan gjorde du dette? :) Prøvd å søke litt rundt men finner ikke noe.. Er for en annen, jeg har selv Facebook og messenger. 

Beklager - vært borte en stund, håper du har fått ordnet det.

Man installerte såvidt jeg husker bare messengerappen på telefonen og satt den opp vha telefonnummeret. I ettertid har jeg og lagt det inn på ipaden hennes slik at hun har mulighet begge steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...