Gå til innhold

Messenger uten Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig klar for å slette Facebook, men vil beholde Messenger. Noen som vet hvordan jeg gjør Det?

Anonymkode: 60da5...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer opp som alternativ når du sletter Facebook. De spør om du ønsker å bruke messenger med kontoen du skal sletter :-)

Anonymkode: 9da86...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man slette Facebook og fortsatt ha messenger? Er egentlig klar for å kvitte meg med FB jeg også.. litt lei av stort sett bare memes og reklame i feeden.

Anonymkode: 0e5d1...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke slette facebook (og beholde messenger), men du kan deaktivere facebook og beholde messenger. Det gjor jeg en god stund. Da kan du bruke messenger i mellomtiden. Folk får ikke opp profilen din på facebook heller.. Men idet du logger deg inn igjen, så er profilen din "aktiv" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette facebookappen eller facebookkonto? Man må jo logge inn med facebookkonto på messenger appen også, så da må man jo nødvendigvis beholde facebookkonto. Men så vidt jeg vet kan du slette facebookappen. Men hva er egentlig vitsen, du kan jo mye heller bare slå av varsler under innstillingene på din mobiltelefon. Det har jeg gjort med andre irriterende apper som jeg egentlig aldri bruker, men som jeg likevel ønsker å bruke en sjelden gang eller som ikke kan avinstalleres (noen av originalappene som var installert på telefonen da den var ny kan ikke avinstalleres - ganske irriterende, men jeg kunne i det minste slå av varsler)

Anonymkode: 7eacd...d25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare slette messenger også og bruke Skype eller noen annen IM apps?

Anonymkode: d673b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slettet Facebook men har fremdeles messenger. Da snakker jeg ikke om å kun slette appen men selve profilen.

Anonymkode: 9da86...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slettet Facebook men har fremdeles messenger. Da snakker jeg ikke om å kun slette appen men selve profilen.

Anonymkode: 9da86...406

Hvordan kan det fungere egentlig? Hva hvis innloggingssesjonen på messenger avsluttes som følge av feil eller lignende og man må logge inn igjen? Da har man jo ikke lenger noen profil, så ser ikke helt for meg at det går an. 

Anonymkode: 7eacd...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare slette messenger også og bruke Skype eller noen annen IM apps?

Anonymkode: d673b...de0

De har sikkert venner og familie på messenger da. 

Anonymkode: 0d421...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De har sikkert venner og familie på messenger da. 

Anonymkode: 0d421...cff

Og så????

Skal man med senger, så må man autentisere seg gjennom Facebook.

Anonymkode: d673b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og så????

Skal man med senger, så må man autentisere seg gjennom Facebook.

Anonymkode: d673b...de0

Skal man ha messenger, skulle det være

Anonymkode: d673b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal man ha messenger, skulle det være

Anonymkode: d673b...de0

Det går an å ha messenger uten å ha facebook. Jeg satt dette opp for min mor på hennes telefon, hun har ikke facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slettet Facebook men har fremdeles messenger. Da snakker jeg ikke om å kun slette appen men selve profilen.

Anonymkode: 9da86...406

Hvordan fikk du til det? Jeg har fått mail nå fra Facebook om at profilen slettes permanent om 2 uker, men angrer må pga Messenger og vet ikke hvordan jeg angrer slettinga. Noen som vet??

Anonymkode: 60da5...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, ekkoet skrev:

Det går an å ha messenger uten å ha facebook. Jeg satt dette opp for min mor på hennes telefon, hun har ikke facebook.

Kan hun ikke bruke sms eller mms eller må hun absolutt sende meldinger til personer hun ikke kjenner?

Anonymkode: d673b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine som er under 13 år har messenger uten Facebook. Så det går fint an  å bare ha messenger. Bare å slette Facebook og omså laste ned messenger uten Facebook. 

Endret av Snabeltann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snabeltann skrev:

Barna mine som er under 13 år har messenger uten Facebook. Så det går fint an  å bare ha messenger. Bare å slette Facebook og omså laste ned messenger uten Facebook. 

Men kan man slette Facebook, beholde Messenger og alle meldingsdata eller må alt startes på nytt? 

TS

Anonymkode: 60da5...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan hun ikke bruke sms eller mms eller må hun absolutt sende meldinger til personer hun ikke kjenner?

Anonymkode: d673b...de0

Hun bruker både SMS og MMS, men vi bruker grupper på messenger, da har vi hele familien inne og det er lett å dele bilder og gjøre avtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ekkoet skrev:

Hun bruker både SMS og MMS, men vi bruker grupper på messenger, da har vi hele familien inne og det er lett å dele bilder og gjøre avtaler.

Grupper kan man også ha på sms og mms.

Og skal man ha gruppe til gruppe sms'er, så finnes det løsningen for det også. Det gjelder å være litt smart...
https://www.online.no/forbruker/smsgruppe.jsp

Anonymkode: d673b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan hun ikke bruke sms eller mms eller må hun absolutt sende meldinger til personer hun ikke kjenner?

Anonymkode: d673b...de0

Hva er problemet ditt? 

Anonymkode: 440b3...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...