Gå til innhold

Når gjesten ikke forteller at han har skabb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette.. Er vel bare frustrert tror jeg, og må lufte ut litt sinne. 

Jeg har hatt en venn på besøk fra nord. Altså ser jeg ham ikke veldig ofte fordi han bor en ganske dyr flytur unna meg. Det har vært planlagt i en god stund at han skal komme hit og ha noen dager ferie her. Han kom hit i går kveld og det var avtalt på forhånd at han skulle sove på sofaen ettersom gjesterommet er under ombygging.

I dag våknet vi begge og jeg skulle sette meg i sofaen etter frokosten for å se noe på tv. Plutselig sa han "nei vent, ikke sett deg i sofaen!". Jeg trodde kanskje han hadde sølt noe, men nei han sa det var fordi han hadde fått skabb fra dama (de har et åpent forhold) og nå var han i "karantene". Jeg vet nærmest ingenting om skabb, men han sa at det smitter gjennom nærkontakt og potensielt gjennom tekstiler. Han sa at han har visst om dette i litt over en uke og har vært i behandling i nesten en uke. Er det mulig??? Han visste for to måneder siden at han skulle hit og at han skulle sove på sofaen, og så kan han ikke si fra slik at jeg får slått opp den oppblåsbare madrassen til ham eller noe? 

Han sier jeg nå ikke kan bruke sofaen min på minst fire dager etter at han har vært borti den. Han kom i går og skal være her i tre dager til. Er det innafor å hive ham ut i dag eller? 

Anonymkode: fed01...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj,for en skrulling.

Hadde blåst opp madrassa og fått han bort fra sofaen snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du fikk som fortjent når du inviterte en nordlending hjem til deg.... skitne folk. Basic hygiene er visst kun for "søringa". 

Anonymkode: eb3b0...741

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...