AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Del Skrevet 24. juli 2017 Hei! Jeg skal leie ut leiligheten min møblert, er det noe krav om hva som skal være der da? Går det for eksempel greit om det ikke er nattbord? Og må det være kjøkkenutstyr og service der? Dette er sikkert dumme spørsmål Anonymkode: 3ac41...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Del Skrevet 24. juli 2017 Møblert kan bety alt fra kun det aller mest nødvendige (seng, stoler, bord) til fullt innredet med tv, gryter, servise og bestikk, samt stålampe og stressless i kosekroken. Anonymkode: 3947f...477 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvis jeg skulle leid av deg hadde jeg foretrekt kun enkle nøytrale møbler og hvitevarer, ikke kjøkkenutstyr og sånn. Disse har man jo ofte selv og gryter og kaseroller blir slitt, glass og asjetter knuser, gafler forsvinner.. Bare velg gode solide møbler, ha overmadrass på senger, hvitevarer med kvalitet. De som ikke har kjøkkenutstyr fra før og ikke har råd å kjøpe det er kanskje ikke de du vil ha som leieboer.. Anonymkode: e98a0...53a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariam Skrevet 24. juli 2017 #4 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvorfor ikke skrive delvis møblert, så slipper du å fylle på med ting du ikke har...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Del Skrevet 24. juli 2017 Anbefaler å gå på kurs om utleie med Huseierenes landsforbund først. Det er utrolig risikabelt å leie ut Anonymkode: 19401...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #6 Del Skrevet 24. juli 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skal leie ut leiligheten min møblert, er det noe krav om hva som skal være der da? Går det for eksempel greit om det ikke er nattbord? Og må det være kjøkkenutstyr og service der? Dette er sikkert dumme spørsmål Anonymkode: 3ac41...a05 Møblert pleier å bety at en bare kan ta med personlige eiendelermog flytte inn. Ellers blir det delvis møblert, og oppramsing av hva du har. Anonymkode: fad2d...29d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 24. juli 2017 #7 Del Skrevet 24. juli 2017 Skriv heller delvis møblert i annonsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #8 Del Skrevet 24. juli 2017 Skriv heller delvis møblert da trenger du ikke å tenke på ting som ikke er der som kjøkkenutstyr osv. Anonymkode: ceeed...a7e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Del Skrevet 24. juli 2017 Tusen takk for svar alle sammen!Anonymkode: 3ac41...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå