AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #21 Del Skrevet 24. juli 2017 Fylleangst/fyllenerver. Helt vanlig og blir verre med årene. Anonymkode: 89f06...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #22 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg blir også slik med sykt nerver. Blir verre med årene. Anonymkode: 30404...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #23 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg har hatt et slikt tilfelle som du beskriver, og da ble jeg påvist dopet. Anonymkode: 75ca4...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #24 Del Skrevet 24. juli 2017 6 timer siden, Bakepulver skrev: Du har gjerne sovet for lite i tillegg til at du drakk i går? Hvordan føler du deg nå? Du bør få i deg nok væske. Har du spist? Klokka er nå snart 12 på kvelden så jeg, og det så jeg ikke før nå, trodde den var 17 eller max 19, for jeg har bare sittet på akuratt samme plass å måpt og vært tanketom i hele dag! Vært på internett hele dagen men ikke noe mer fornuftig enn å oppdatere vg og aftenposten og falle ut og plutselig stirre ut i luften eller på tastaturet et halvt minutt av gangen før jeg faller inn igjen. Var innom forumet og leste i litt andre tråder og prøvde å svare i flere men brukte så lang tid på å få det til så . Men ja jeg har fått spist! 4 timer siden, WubWub skrev: Det høres bekymringsverdig ut og ikke normalt. Ville revurdert alkoholvanene om det førte til så omfattende kognitive svik da kroppen har klart og tydelig viser at den ikke har godt av giften den blir utsatt for. Ja siden jeg fortsatt er sånn nå i kveld så blir jeg litt bekymret jeg også? Det har aldri vært noe å vurdere før siden jeg ikke har blitt så rar og tom før. Jeg kan på en måte ikke forstå det siden jeg ikke har vært sånn før, og de eneste to grunnene det kan være er jo alkoholen som er det siste jeg gjorde før jeg la meg, eller den lille skuffelsen i dag morges som var det første når jeg stod opp. Men hvis det er sistnevnte burde jeg vel tenke og kverne mye på den skuffelsen om jeg skulle blitt så påvirket av den, og ikke i "sjokk" så jeg ikke greide å tenke vel? 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva drakk du og hvor mye? Anonymkode: 67def...4a9 Fem øl. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fylleangst/fyllenerver. Helt vanlig og blir verre med årene. Anonymkode: 89f06...396 Har ikke noe nerver eller angst ?? Er bare helt tom. Har sikkert verdens høyeste hvilepuls. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt et slikt tilfelle som du beskriver, og da ble jeg påvist dopet. Anonymkode: 75ca4...98f Oi, med hva da om jeg kan spørre?? Grunnen til at jeg tror jeg ikke har blitt dopet er fordi jeg har prøvd det meste av dop før så vet åssen man blir, og jeg ble dopet på byen en gang og da ble jeg veldig villter og pratete og oppspilt, i går var jeg bare helt vanlig. Ikke noe sløv, men heller ikke oppspilt. Vi satt på pub og pratet. Anonymkode: c66e2...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #25 Del Skrevet 27. juli 2017 Kan det være at du har fått ALT for lite søvn? Jeg blir kjemperar hvis jeg kun har sovet dårlig og ikke drukket alkohol engang! Og da i tillegg hvis jeg drikker og sover dårlig blir det jo bare kluss... 😅 Jeg blir sånn at jeg kan slite med å prate, glemme hva jeg snakket om, klarer ikke finne ordet jeg er ute etter osv.. Veldig rart, men er nå sånn jeg blir hver gang omtrent. Anonymkode: 0ed6b...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #26 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg fant ut av det, var nok for lite søvn og kom på at jeg hadde tatt to paracet når jeg kom hjem før jeg la meg, som kanskje var med å påvirke dagen derpå. Anonymkode: c66e2...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå