Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Juhu, det har vi. Så flinke "vi" er :klappe:

Han blir nok ikke lenge. Mulig han kommer en lørdag og må dra på søndag men som sagt, en nuss på nesetippen blir det :wink:

Nå har jeg sittet med vondt i "galleblæra" i hele kveld. Problemet er vel bare at den ikke er der lengre :roll:

Har da ikke spist noe som skulle fremkalle en reaksjon heller, tror jeg :-?

Sikkert bedre til i morgen :-)

Nå skal jeg spise kveldsmat og jumpe i seng. Skal opp og til lege i morgen. Gruer meg nå også og er spent på hvordan det går.

Tiden vil vise. Natti natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Neida, er borte borte borte jeg. Men funnet meg en data da vetdu :D :ler:

Lykke til masse i morgen :kose:

Og ha det flott med kjærstn :):):)

super bustis natta :klem:

Forresten,det er Fisken som er den fine jenta da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Og ha det flott med kjærstn :):):)

Njaa, 8 dager til da. Men etter det blir det kosings :sjarmor: Nei,.......... :rosaengel: sånn..

Forresten,det er Fisken som er den fine jenta da ;)  

Jeg tror dere er ganske gromme begge to jeg :-D

Tusen takk Baby-E :kose:

Kjæresten ringte 07.45 i dag morges. Jeg skvatt skikkelig av den durende,blinkene,bråkete mobilen og heeelt i begynnelsen skjønte jeg liksom ikke helt hva som hadde skjedd selv om jeg lå å prata med fyren :ler:

Bortsett fra det var det lite dramatikk bak, han skulle egentlig bare si ha en fin dag og lykke til hos legen. Men slik blir det jo aldri så vi lå å skravla å lo til jeg var godt våken og vel så det. Og nå sitter jeg her nydusja og ser sånn ut :sjokk: for jeg er visst litt trøttings likevel.

Får gjøre meg i stand etterpå så jeg slipper å skremme folk når jeg skal utomhus. Utseende blir definitivt lite prioritert når man tasser hjemme sånn.

Håper alle får en kjempe fin dag :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo et alt annet enn oppløftende legebesøk, men det var vel egentlig forventet innerst inne :-?

Den beste nyheten må være at jeg slapp sprøyter :klappe:

Han ble glad for å høre at jeg endelig hadde fått time til nevrolog og ville gjærne se an til etter jeg har vært der.

Om denne nevrologen ikke finner ut noe blir jeg henvist videre til reumatolog, en gang til.

Det han var mest opptatt av i dag er hvordan det går med meg, sånn i forhold til humøret og det å gå hjemme.

Og jeg sa at humøret var greit selv om det var tøft til tider, og at jeg var kjempe kje (lei) av å gå hjemme nå.

Da fikk jeg pent til svar at det var litt tidlig å føle på enda for han var redd dette kom til å bli en langvarig prosess. Han er ærlig hvertfall :roll:

Det jeg reagerte litt på var at han ymtet frempå at jeg måtte så smått forbrede meg på å få diagnosen Fibromyalgi. Men jeg har en følelse av at han kanskje tror det er det men gjærne vil at en nevro. eller raumatolog skal slå det fast.

Men uff :-( Nå griner jeg ytterst sjeldent men får jeg den diagnosen kommer jeg nok til å fylle opp elva her tror jeg.

Vil ikke,vil ikke,vil ikke ha :sur:

Men diagnosen er ikke satt enda så jeg håper enda jeg :roll:

Ringte til snuppen å snakket med han etterpå, og det var som vanlig godt. Han er så god når han løfter av røret og sier navnet sitt sånn småstramt i tilfelle det er fra jobben, også får han et helt annet tonefall når han hører det er meg :ler:

Jeg gleder meg så vannvittig til å se han igjen. Skulle nesten tro jeg var 14 igjen :oops:

Etterpå kjøpte jeg 4 boller og 2 kanelboller og dro til svigerinna mi og lille M. Men der var det ingen hjemme så da dro jeg til bestemor. Lovet i går jeg skulle ta meg en tur i dag for hun hadde noen avisutklipp til meg. Der koste vi oss med boller og saft og så jentene ta enda et GULL til :-D Men hva i all verden er Marit Bjørgen laget av?

Tok opp med legen muligheten til å få attføring. Jeg må søke dette selv men de innhenter info. hos han. Jeg burde bestille meg en time på trygdekontoret og snakket med dem, men han trodde muligens det vil bli vanskelig å få gjennom søknaden siden jeg nå har jobbet i mellomtiden og fungert sånn noen lunde bra.

Men jeg vet ikke om jeg orker den papirmølla der. Jeg har jo uansett bestemt meg for å gå skole jeg, men mamma pusher på at jeg hvertfall må forsøke. At det ikke lønner seg å stå med lua i handa. Hun har jo rett men det er så mye mas med det, ringe hit og dit, dra på intervju,snakke med Aetat, vente,vente og vente enda mer :-?

Så nå blir den enda mere venting. Men jeg er nødt til å fylle dagene mine med litt mer enn jeg gjør nå, ellers går jeg på veggene snart. Å gå hjemme er søren meg ingen dans på roser. En ting er at man føler seg så forferdelig unytting når man går slik, men man får så god tid til å tenke også.

Ikke har jeg konsentrasjon til studiene heller.

Jeg ble forresten sykmeldt ut august og har ny time 1 april, så jeg skjønner jo nå hva han mener med langvarig prosess :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:trøste: Vet ikke helt hva jeg skal si... Du må prøve å holde humøret oppe, iallefall! Du har mye å glede deg til! Skjønner jo at det må være fælt å gå og ikke vite. Verre enn å vite, for da er det i allefall noe å forholde seg til... Tenker på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:trøste: :trøste: :trøste: :trøste:

Lille kjære vennen min :-(

Nå skal du høre det du lille Alwa, at HVIS denne legestanden absolutt vil sette den fæle hufse-diagnosen fibromyalgi ja så er det faktisk bittelitt positivt midt oppi det leie... Jeg skjønner så kjempegodt at du ikke vil ha diagnosen, og vi håper alle i det lengste at du ikke får den - ok, men HVIS, bare hvis du får den likevel- ja så er det jo bedre å ha den hersens diagnosen enn å gå rundt uten og kunne ha krav og kanskje til og med litt behandling og forebygging og følge.. Skjønner du hva jeg sier vennen? Ønsker så inderlig at de finner ut at det er en liten filleting (løs ledning eller no :wink: ) som de fikser på 1-2-3, men hvis atte, så er det best sånn sant :kose:

~komme hit en helg og få hjemmebakt og masse kos og helt klart tankene på noe annet- en stund du :Nikke:

Ha en strålende fin helg vennen, nå kommer Snuppen snart innom en tur vet du :enig_animasjon:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe annet enn å glise av innlegget ditt da Tubby. Løse ledninger du :lol:

Men det er selvfølgelig sant, hovedsaken er jo at de finner ut hva det er. Så må det nå nesten bare få være det det er da. Skal nok takle det å få/ha fibro. også etterhvert. Men jeg er så flink til å ta sorger på forskudd atte, så vi får se :-) Men det ligger jo definitivt i bakhodet så noe kjempe sjokk vil det vel egentlig ikke bli.

Tusen takk til Wynja også :klem:

*hørte jeg hjemmebakt* :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjedelig å måtte gå og vente så lenge, tro man har en diagnose og så kanskje har man aldri hatt den likevel- men en helt annen !

Skjønner godt at dette er slitsomt og frustrerende :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg jeg også. :klem: Skjønner godt du blir deppa og lei deg. Synes du er flink til å holde humøret oppe, jeg. Virker i alle fall sånn. Blir vel godt å få schnuppen din til deg om noen dager.

Håper du får en koselig fredag. Du skulle vært heeer (alene hjemme) så kunne vi skravla, sett Idol og spist snop! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle vært heeer (alene hjemme) så kunne vi skravla' date=' sett Idol og spist snop! :Nikke:[/quote']

Åh jaaaa :hoppe: Tenk så arti det hadde vært :-D Vi må prøve å få til en helg snart vennen. Får jeg med meg en eske paracet er jeg klar for det meste jeg (også er jeg så arti når jeg er "høy" på smertestillende :lol: )

Åjjåjåjj :roll:

Thank u Pandora :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann kjære deg!

det var jo ikke så gode nyheter da....men det er vel kanskje bedre å vite, enn å ikke vite noen ting...?!?!

Uansett så skal du få en kjempe god :klem: av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :trøste:

MEn det virker som du er ei veldig sterk jente, er sikker på at du kommer til å klare det, komme deg gjennom uansett hva det er! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

men det er vel kanskje bedre å vite' date=' enn å ikke vite noen ting...?!?![/quote']

Det er jo det egentlig, når man først får tenkt seg om. En ting er å selv vite hva det er, men i forhold til andre instanser og papirmøller er det klart man også stiller sterkere med en diagnose, uansett hva den måtte være vil jeg tro.

Tusen takk Fisken og Baby; dere er fine jenter dere :klem:

Har nettopp kommet hjem fra byen. Henta en pakke på posten fra H&M.Et belte med en sommerfuglspenne på.

Også fikk jeg smykke fra mamma. Et sølvkors med 4 små sirkoniasteiner i hver sin "ende", kjempe fint. Snille mamman sin :hjerter:

Var også innom Byggmakker og fikk tak i en katalog over fliser jeg skal ha på kjøkkenet jeg driver å planløser.Men de hadde så få så jeg fikk bare låne den, og det var synd for jeg skulle jo hatt utklipp av flisene og sendt med oppgaven. Får se om jeg finner samme katalog hos en BM butikk når jeg skal til nevrologen, for det blir i en anna by.

Også fant jeg bok til kjæresten. Har jo kjøpt bursdagsgave til han, men så fant jeg den nyeste boka om Gunnar Sønsteby som han ønsket seg til jul, så jeg kjøpte den også.

Vi snakket sammen lenge på telefon i går,skravla og lo. Ser frem til å se han nå ja.

Også forsøkte jeg å ringe bestevenninna mi, men hun var ikke hjemme. Får forsøke i dag igjen.

I dag skal jeg ut å gå igjen. Har ikke vært i form nok til det de siste 2 dagene, men jeg trenger det så sårt. Godt å komme seg ut litt og trekke frisk luft, så får man heller bli litt slapp i etterkant.

Ha en kjempe fin lørdag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan vennen!

sant det...man stiller nok sterkere med en diagnose! Og når man har en diagnose, er det jo ogaå letter å drive med forebygende arbeid/trening o.s.v.

Ha en fin lørdag, kjære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...