Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

~

:lol: jadda Baby, den rompa di er kjempe fin :lol:

I dag har jeg rukket å gjøre noe faktisk, før klokka 13.00. Slå den :sjarmor:

Har dusja, spist frokost, lest avisen (det teller :roll: ), hjulpet litjbror med søknad på sommerjobb og vaska buret til undulaten.

Ha :P

Mamma har fri fra jobb på onsdager og pappsen var hjemme en tur i stad, så vi hadde en rikitg så fin familiefrokost her. Etterpå lå han på sofaen fordi han venta på litjbror mens mammsen støvsugde. Så hører vi et kjempe sukk fra sofaen; for et liv. Her ligger jeg på sofaen foran peisen, midt på dagen med skihopp på tv`n, et nytt Villmarksliv i handa mens kjærringa gjør husarbeid, råe latteren :ler:

Her er det kaldt i dag, -20 grader og enda værre hadde det blitt om ikke sola hadde stidd opp. På morgenkvisten var det 30- her.

Får ut å gå i dag også, med mye klær :P

Nå er det :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Vil bare si at jeg setter umåtelig stor pris på dere alle :dagensrose:

Setter stor pris på deg også Alwa :klem:

Venner er nødvendige for å kunne leve et godt liv. Når vennskapet svikter, er vi like hjelpeløse som et skip etterlatt på stranda av lavvannet. Når vennskapet vender tilbake, er det som om høyvannet vender tilbake. Det gir oss flyteevne og frihet.

Ingen avstand i tid eller rom kan forminske vennskapet mellom dem som er helt gjennom overbevist om hverandres verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her er det kaldt i dag, -20 grader og enda værre hadde det blitt om ikke sola hadde stidd opp. På morgenkvisten var det 30- her.

Får ut å gå i dag også, med mye klær :P

Hi, hi...

Her er det 8 + og strålende sol...

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er det 23,3 grader da.

At sola skinner rett på vinduet hvor gradestokken henger er jo ikke relevant :ler:

Hvordan er formen i dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det ikke relevant. Derfor er det bare -6,6 her nå :ler:

Formen er som den er den. Litt sliten og energiløs med en hodepine fint plasser på toppen av hærligheten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp innom dagboka di og så at den smeller med bakbeina, og da poppa det opp her :roll:

Jeg tenkte på cinchilla først da serru.

Litjbruttæ`rn har vært på kino og sett Pantom of the opera 2 dager på rad og som om ikke det er nok har han kjøpt musikken til filmen og hører på opera for full guffe her. Vet ikke om jeg skal ringe lege eller hva :klø:

Tror jeg har bestemt meg for kjøkken til bruk i oppgaven.Driver med funksjonsanalysen nå :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallu :D

Jeg skal plantegne et kjøkken i forbindelse med en oppgave jeg driver med. Også må det skrives funksjonsanalyse, tegnes horisontalriss, det skal tegnes et aksonomeri av kjøkkenet også en begrunnelse oppå der igjen.

Med andre ord, meeeer enn nok å gjøre :P

Men nå er det LOST...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, jeg kan nesten ikke vente til å ta fatt på den oppgaven. :wink: Men det går vel bra det også.

Natta schnuppsi. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jammen onsdagskvelden gått også. Snakket med :hjerte: som har blitt syk igjen. Skjønner ikke hva det er med den gutten. Det må være av sympati for meg han blir dårlig for han var aldri syk før han møtte meg :ler: Det som er litt rart er at vi ofte har vondt på samme stedene :roll:

Fikk skrevet ferdig funk. analysen i kveld. I morgen skal jeg gjøre klar oppgaven som allerede er ferdig og som burde vært sendt for 8 dager siden (sessen min har vært litt seig i det siste :sjenert: )

Også sendte en venninne av meg sms og spurte om jeg var hjemme og om hun kunne ta seg en tur,hun er hjemme på vinterferie. Det var jeg jo ikke så hun kommer kanskje i morgen kveld eller fredag. Så jeg må hjem til leiligheten i morgen å sette opp varmen litt. Skulle gjort det uansett for det er betraktelig mer enn et par - grader ute nå.

Nå skal jeg jumpe i seng :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ah,så søtt :hjerte: empatisyke :ler::) Du er nå bra søt Alwa :)

Håper du har det fint tross alt sykdom,kule og savn. jeg har det bra! :)

Stor bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~

Juuuhhuuu :vinke:

Er du kommet hjem igjen Bustis?? Fisken skrøt så fælt av fine jenta, men ble jo ikke så overraska da ;)

Skal jammen si du ser godt ut i dag Fisken. Så høyt på skalaen klatrer nok ikke jeg :Gjesp:

Huff da Pandora. Om det er en trøst så skal jeg til lege i morgen og blir sannsynligvis stukket selv. Men pfyth, man blir vant til det :klem:

Hallo Baby-snuppa :kose: Har sovet godt men jeg sover så lenge. At kroppen ikke har så mye energi for tiden er nå så, men jeg skjønner ikke hvor den tar veien. Det begrenser seg hvor slitsomt det er å sitte her halve dagen også. Merkelige greier :klø:

Nå har jeg nettopp betalt en fin bunke reginger.Like arti hver gang. Nesten så man kan høre et stort *schvupp* fra kontoen. Men må man så må man ;)

Skal snart dra inn til byen nå.Opp i leiligheta og sjekke tilstanden der. Må vel kjøpe inn noe snacks i tilfelle venninna mi kommer også. Hvis ikke får det ligge til neste helg når snuppen kommer.

Snart bare en uke igjen. Da er det 2 mnd. siden sist :hoppe:

Han kan desverre ikke bli lenge for han må sørover igjen, men jeg rekker vel å ruske fyren litt i håret og gi han et nuss på nesetippen tenker jeg.

Men snart er det påske,og da har han fri i 2 uker. Det blir stas det :P

Tror ikke jeg blir sittende her lenge for det er noe galt med datamusa.Den går bare i en retning og det irriterer bæra av meg :sur:

Takk for besøk alle sammen,og ha en strålende dag :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan tenke meg du gleder meg til kjærsten kommer igjen! Hvor lenge blir han denne gangen da? det er jo ikke lenge til påsken heller nei! :wink:

Vi har vunnet gull i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...