Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #1501 Del Skrevet 10. juni 2005 Som andre sier, det er liten sjanse for at noe skal gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 10. juni 2005 #1502 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei på deg Skjønner godt du gruer og tenker på at ting kan gå galt, det er vel sånn vi mennesker er inni mellom (eller ganske ofte noen av oss :-? ) Men, de er jo flinke i dag, så det går nok bra Kan godt hende at jeg prøver osteopati, ~Alwa~. Nå har jeg jo hatt hodepinen hele livet, så jeg forventer ikke noe mirakel,da :o Men, neste fredag skal jeg til venninnen min som både driver med rosenterapi, kraniosakralterapi ++ og det skal bli kjempespennende! Tenk om du kunne kommet på festivalen du også,da :rosasmil: Håper fortsettelsen av helga blir bedre enn starten. Flink var du som tok det med ro ihvertfall Sender deg mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1503 Del Skrevet 10. juni 2005 Tusen takk Sixx Jeg vet Lillesky, men jeg føler meg så maktesløs akkurat nå. For dette er jo ingenting jeg kan styre selv, også aner jeg ikke hva som skal skje. Hater den følelsen Jeg har jo snakket med søsteren din om dette, problemet er vel bare at typen svulst hun hadde er noe helt annet enn den jeg har. Så denne kommer neppe til å forsvinne ved egenhånd. Det har jeg jo fått beskjed om selv også, at skal den ut må det en operasjon til. Og det er jo den eventuelle operasjonen jeg gruer meg til, for å operere i hjernen er vel litt anderledes enn å fjærne en blindtarm lissom :-? Skjeve hornhinner har jeg, og lese/tv/data briller også, så den har vi utelukket for en stund siden serru Huff nei. Får gjøre som frosken. Tenke positivt Snuppen kommer ikke i helga men om drøye 2 uker. Kos deg med din Huff da Tubby :trøste: Du som snart skal gifte deg og greier :-D Jeg er sikker på at det ordner seg med jobb etter hvert, for det gjør det jo stort sett ikke sant? Kos deg i helga du, med de 3 kara dine (får jeg en rødvinshilsen i kveld eller? ) Det er vel det knerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1504 Del Skrevet 10. juni 2005 Takk Maisen Når er festivalen egentlig? Bor du på Kongsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. juni 2005 #1505 Del Skrevet 10. juni 2005 åååh, det er så trist at du har det vondt:( Dumme hodepine! Men du? leger i dag vet hva de gjør, så du får det nok ikke verre etter de har vært der skal du se!(lett for meg å si, jeg er jo ikke i din situasjon) Men, skjønner godt at det er skremmende! å ja! jeg har aldri vært på sykehus eigang, og synes det er skikkelig trist der inne... Håper helga steller pent med deg, og gir deg gode dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 10. juni 2005 #1506 Del Skrevet 10. juni 2005 Festivalen er 6.-9. juli, og det er vel ikke så vanskelig å skjønne hvor jeg bor, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1507 Del Skrevet 10. juni 2005 Huff ja. Man blir jo nesten dobbelt så syk av å ligge på sykehus S. Tusen takk for hilsen Festivalen er 6.-9. juli' date=' og det er vel ikke så vanskelig å skjønne hvor jeg bor, kanskje [/quote'] Det er ikke det da vet du Drev faktisk å tenke på Kongsberg da du nevnte reisetid inn til Oslo Nå har jeg tatt meg en dagbokrunde. Må nesten beklage at det blir inn og ut igjen, men jeg har ikke mindre enn 33 :o dagbøker jeg må innom å kose på.Og det tar tiiiid Nå får jeg pelle meg unna datamaskina litt. Kos dere resten av kvelden :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. juni 2005 #1508 Del Skrevet 10. juni 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2005 #1509 Del Skrevet 10. juni 2005 Heia :blomst_opp: Skjønner godt at du gruer deg Men det går sikkert såå fint Håper du får ei riktig god helg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2005 #1510 Del Skrevet 10. juni 2005 Ha ha, hadde akkurat skrevet i dagboka di så så jeg hilsen fra deg på pm. Blir nesten redd når jeg ser det står noe der til meg for jeg lurer på om jeg har gjort noe galt Tusen takk, jeg ble helt :oops: :dagensrose: Til deg for du er så oppmerksom og søt Hils Snuppen fra meg og si det, selv om han så klart vet det 10 000 ganger mer enn meg allerede :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 10. juni 2005 #1511 Del Skrevet 10. juni 2005 (får jeg en rødvinshilsen i kveld eller? ) Atte sefføgggeliii skal du få en rødvinshilsen And yu now søtah, at when I drink red, red wein så kommer engelskenngeken flytende..... Men ass. seriøst.... (hikk) At; der ser du.... Det tar på å være puppulær hva... 33 dagbøker dah.... :o Well well... Jeg er ikke så tror som du full jeg er ... Nemlig Men.... Ha en god helg dah... Alwa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1512 Del Skrevet 10. juni 2005 Tusen takk Fighter Tusen takk, jeg ble helt :oops: Og jeg fikk skikkelig prestasjonsangst av responsen din Takk for fine ord Chrizzy Du asså Tubby ha utdrikningslaget ditt her på KG jeg Hadde ikke det vært gøy? God helg selv søtah ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Var ute å gikk tur med ene bikkja i sted. Det var deilig og humøret var så mye lettere da jeg kom inn igjen :-) Også var det vel på tide å finne senga igjen snart da Natti natti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juni 2005 #1513 Del Skrevet 11. juni 2005 god helg videre bamsemums du var jo like søt som jeg hadde forestilt meg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juni 2005 #1514 Del Skrevet 11. juni 2005 Det virker så kos å ha hund! :-D Jeg skal snart ned i byen å shoppe mer... Hva med deg? Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 11. juni 2005 #1515 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei hei! Innom med en og ønske om en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2005 #1516 Del Skrevet 11. juni 2005 god helg videre bamsemums du var jo like søt som jeg hadde forestilt meg jo Tusen takk knerten Håper du får en fortsatt fin helg selv Jeg skal snart ned i byen å shoppe mer... Jeg hadde også såå lyst til å shoppe i dag, men så er det lissom ikke så mye å shoppe her heller da :-? Hva har du shoppa i dag da? Resten av dagen blir brukt på å slappe av og bursdag i kveldingen Tusen takk englefjes ~~~~*~~~~*~~~~*~~~~~*~~~~*~~~~*~~~~~*~~~~~*~~~~ I dag kjøpte jeg meg Coldplay, X&Y plata. Aner ikke om den er bra enda, men den har jo fått gode kritikker og den forrige var jo stooor Også var vi innom Byggmakker for pappsen skulle handle beis til verandaen. Da ble det jo et skikkelig katalograid på meg Også hilste jeg på verdens blideste unge i dag. Han var 3,5 mnd og er sønnen til en som mammsen (og jeg da) jobber sammen med. Stod å babypratet med ungen mens mora var ute en tur med eldstegutten som slo seg litt vrang. Og han gliste HELE tiden. Smokken datt ut i hytt og pine fordi ungen smilte på vidt gap. Selv med 3 fremmede mennesker som stod å kikka på han var han som ei sol :-D Også så nydelig Lille M er jo blid hun også, men herregud for en unge Spurte mora etterpå om gutten alltid er så blid, og det er han visst. En sånn en vil jeg også ha Formen er ikke til å skryte av i dag heller så snart skal jeg legge meg nedpå litt og lese Elle interiør. I kveld er det bursdag hos farmor å dagen går nok fort vil jeg tro. Har lyst til å sette meg ned med studiene også, men hverken kroppen eller skuldra er i form til det så jeg får se om det blir litt i morgen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juni 2005 #1517 Del Skrevet 11. juni 2005 Ja, sant det er gøy å shoppe? Gleeeedesrus!! Sommeren er endelig her & fikk med meg en utekonsert i byen. Fikk kjøpt smykke, hårting, to topper, skjorte og et kort skjørt. Veeldig fornøyd! Men fant ingen kjole... Alle er feil lengde, rett ved knærne. Jeg vil helst ha til anklene eller kort. Men finner kanskje en annen dag. Ikveld blir det hjemmekos og øl. :-D Kose deg i bursdag!! Håper kroppen og skuldra blir bedre vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2005 #1518 Del Skrevet 11. juni 2005 Ha en kjempefin lørdag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 11. juni 2005 #1519 Del Skrevet 11. juni 2005 Håper du får en kjempe kos kveld :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. juni 2005 #1520 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvor ble det av innlegget jeg akkurat la inn her? :-? Iallefall: Coldplay er topp! Jeg har lasta ned Speed of Sound, og jeg synes den er kjempefin! Typisk Coldplay, men det er sånn de skal være! Du får fortelle hvordan cden er da! Ha en flott lørdag, Alwavennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg