Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest seroxata

grattis med 100 sider tusla :wink:

Fin tale også:)

Skulle bakt kake til deg jeg, men blir vel litt vanskelig å sende den over nettet!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manic

Å håi!! Fææææææææææst!! Skål og tenna i tapetet!!

Jeg tar en :perebrus:

...Eller vent jeg tar hele :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

Gratla med 100 sider!

Måtte det bli 100 til!! Eller mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manic

hm...jeg glemte å slenge på noen smileys jo!!

:-) 8) :P:wink::sjarmor::kul::ler::) :brunette: :hjerter::hoppe::kyss::vinke::bursdag::nisse: :ekstra kul: :klem2: :digge: :blomst_opp: :blomst: :rosasmil: :-D :ler2::kghjerte: oj..så mange smilende smileys det er...stopper her jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Tuuusen tuuusen takk :bukke: Men som sagt, det hadde ikke blitt mye jubileum uten dere :-D

Det går greit Lurven, går det bedre med deg? Er ikke deppis enda vel? :kose:

Ferdig med oppgaven :hoppe: Den ligger klar til sending, men i forhold til karakteren så har jeg lite forhåpninger :roll:

Har også kommet meg gjennom pensum i ny modul og planlagt neste oppgave så da setter jeg i gang med den i morgen.

Også har vi planta solsikkene som har blomsteret så fint i vinduskarmen nå en drøy mnd. Litt spent på hvor lenge de overlever utendørs siden snøskurene kommer og går enda.

Party on :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her går det unna ser jeg :o

Gratulerer med de 100, da ~Alwa~ :bursdag:

Her nytter det visst ikke å være borte en dag en gang :roll: , sååå mange innlegg siden sist!!

Klarte du å gå roooolig,eller :-? Ingen vits å stresse på deg hodepinen, den kommer visst ofte nok allikevel :-(

Jeg har heldigvis ikke hatt så mye vondt i hodet nå (jaja, jeg har det jo stort sett hver dag men ikke så mye å snakke om :roll: ), men i dag da det var strålende sol måtte jeg sitte endel i skyggen :evil: Men, det var visst greit for te-vennen med mørk taxi-bukse også, så da så :plystre:

Maaange :klem: fra meg til deg, vennen. Ta vare på deg selv,da :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Klarte du å gå roooolig,eller :-? Ingen vits å stresse på deg hodepinen, den kommer visst ofte nok allikevel :-(

Ja, men formen ble elendig likevel :grine: Og ikke bare hodepinen men hele kroppen gikk helt i vranglås, og da blir humøret deretter også. Så nå går jeg å legger meg for jeg orker ikke syte nå :sjenert:

Ikke godt å høre at hodepinene ikke vil slippe taket Maisen, men jeg vil fremdeles anbefale deg osteopati. Det skader jo ikke å forsøke :-)

Håper du får en mye bedre dag i morgen :klem:

Og tusen tusen takk til Fighter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei snuppa!

Gratulerer så mye med 100 sider! :hoppe: (og flott tale!)

Hvordan er formen for tiden? Håper du får slappet av nok og tatt vare på deg selv, det trenger du nå! :trøste:

Har dere fremdeles snø? :o Her ble det sommer igår her, med 23 grader (på min måler :wink:) og knall sol.

Ikke like pent her idag, men satser på at det blir bedre utover dagen. :kul:

Håper du får en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Ingen god dag desverre. Var ute å gikk tur i går kveld, og etter det er ikke kroppen kompis med meg vaffal :roll:

Lå å tenkte mye i senga i går natt og kunne se for meg meg selv ligge på operasjonsbordet med et stor hull i hodet mens en kirurg var på vei til å fjærne svulsten, også fikk jeg skikkelig panikk.

Jeg visste jo at jeg gruer meg til en eventuell operasjon, men herreguuuud :sur:

Tenk om noe går galt :-(

Så sånn jeg ser det spiller det ingen rulle hva de finner ut at de skal gjøre, for ikke har jeg lyst til å leve med den og ikke tør jeg operere den ut heller. Så fornøyd blir jeg jo ikke :ler:

Var til byen i dag og postet oppgaven, handlet meg 3 filmer (Finding neverland, Duplex og Girl next door) og 2 blad. Bonytt og Elle Interiør.

Enkelte ganger er det godt å være litt "uvøren" med pengene sine :sjarmor:

Nå skal jeg legge meg på senga og lese, også kjennes det ut som om jeg kanskje kommer til å sove litt. Resten av dagen får bli som den blir :wink:

Skal ta meg en dagbokrunde senere. Håper dere får en fortsatt fin fredag :dagensrose:

Her ble det sommer igår her, med 23 grader (på min måler  :wink:  ) og knall sol.

Hyyyysssssjjjiiiiiiiii :ler2: Det går et par snøskurer i ny og ned ja. Heldigvis er jeg glad i snø :roll:

Takk for koselige hilsner Sneip :klem:

Å Lurvetufs seffølgelig :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tenk om noe går galt  :-(
Nei, det går ikke galt Alwa. Legene er så flinke i dag. Dette går bra det....nå er det under tre uker igjen til du skal til nærmere undersøkelse. Det er klart det er en påkjenning å ha så mye vondt, men det går bra til slutt....det gjør det. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart, men jeg klarer ikke å se for meg enn at resultatet blir dåeligere en søster sitt! Jeg trr hun også gikk en stund før den forsvant. Jeg husker hun også hadde mye vondt i hodet (det har hun fortsatt), men det hjalp når hun fikk linser (skjeve hornhinner).

Så kanskje du skulle vært hos optikeren en tur? :briller: Jeg vet det er lett for meg å si kanskje (men jeg har dødsangst), men prøv å ikke tenk på det som kaaaanskje kan skje. Jeg tror ikke de hadde ventet så lenge hvis det hadde vært alvorlig?

Uansett, håper du får en flott helg. Kommer snuppen?

God :klem:

Dette ble litt rotete, men... Har akkurat våknet fra en sofablund. Sympatisover med sambis! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Hjelpes, her skjer det jammen saker og ting - 101 sider da :o - skal tro om min bok noensinne når disse høyder, er bare halvveis jeg da....

Endelig helg, :sjarmor:

Kan nesten ikke huske sist jeg følte det var så inderlig godt og nødvendig med litt late dager, fri, kanskje forhåpentligvis litt sol, varme, glede og latter...

Føler meg så tom for tiden, er både lei og trist og motivasjonsløs samtidig... Ikke at det er synd i meg da, men det er nå engang vanskelig å styre disse hersens følelsene da :roll: Tror nok at dette med at jeg står uten jobb i september er en stor grunn til tiltaksUlysten min nå for tiden... Får prøve å dulle-dalle-kose-tralle litt i helgen og få opp litt humør :wink:

Kos deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...