Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Husk LOST i kveld vennen!

Jeppsann. Her står nesten 4 vekkerklokker å kimer onsdagskveldene klokka 21.35 her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Tenkte jeg skulle sitte pittelittegranne til før jeg pakker sammen.

Jatta jatta, men jeg ble i hvertfall ferdig med de oppgavene som må kopieres, så da får jeg gjort det i morgen i stedet for på fredag. Og det vil si; fortere finitå :tommelsmil:

Men nå er det natta :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chica

Takk for hjelp til inspirasjon. Både vegger og golv er lyseblå. Er hvit baderomsinnredning, og i tillegg til vaskemaskin og dusjkabinett er det lite plass til noe annet. Har tenkt på muligheten til å male flisene, iallfall på veggene, da jeg syns det er de som dominerer mest. Men vanskelig å komme bak dusjkabinettet, og ikke bare bare å flytte på det regner jeg med. Så vi venter vel noen år og så pusser opp badet for å være sikker på at det er 100% tett, og så sette inn dusjhjørne isteden. Liker ikke dusjkabinett, vanskelig å vaske bak og under :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Og nå er det morgen :)

Ha en flotters dag.!

Heeeeiii vennen :kose: Du har vel fullt opp med gjøremål for tiden du stakkars? Koselig at du stakk hodet innom :klem:

Liker ikke dusjkabinett' date=' vanskelig å vaske bak og under[/quote']

Huff ja, samme her. Den dagen vi skal bygge hus skal vi ha dusjhjørne i glassbyggerstein. Elegant å se på både den og den muskuløse mannekroppen til kjæresten som dusjer :sjarmor:

Eller, det er vel bare en bonus da. Men knall lekkert er det :wink:

Halloen Baby :vinke: Har du fri eller jobber du seint i dag?

Koselig at du popper innom asså :kose:

Også en kjempegod torsdagsklem tilbake til Anea :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da var jeg oppe igjen.Har ikke sovet lenge og ikke sovet godt for jeg våknet flere ganger i løpet av natta på grunn av hodepine :-?

Tror jeg utsetter turen inn til byen til i morgen.Tenkte jeg skulle gå til og fra, men formen tilsier ikke det.

Men jeg skal spise frokost og gå meg en liten tur etterpå, før jeg setter meg ned med studiene.

Da er jeg ferdig med tusleturen og kan i grunnen bare sitte der resten av kvelden :wink:

Dagens englekort, Archangel Azrael,Comfort; even the strongest person experiences upsetting situasjons, and there`s no shame in taking time to heal you`r heart. This is a good time for quiet reflection upon true feelings.

Write them down in a private journal, and then call upon me to bring you comfort to you`r heart and mind.

I can help you sleep better at night, and put your mind at ease.

Ha en fin dag alle flotte mennesker :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elegant å se på både den og den muskuløse mannekroppen til kjæresten som dusjer :sjarmor:

Alwa da, det var ikke spesielt hensynsfult av deg å gi meg dèt bildet på netthinnen på en torsdag formiddag på jobb syns jeg !

Ikke at jeg vet hvordan kjæresten din ser ut da, men jeg tenkte mest på synet av min nå :hjerter2: :hakeslepp::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ikke at jeg vet hvordan kjæresten din ser ut da

Tjææææ, for å si det sånn; jeg er meget kresen på mannfolk, så når jeg gjør sånn :sjarmor:

Da snakker vi hotstuff :sjarmor:

Men beklager snuppa, det var ikke meningen :kose: Men nå som jeg faktisk har begynt å tenke på det er det flere som sliter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som er blitt kresen på sine "eldre" dager ja...

Skjønner ikke det der, jeg brydde meg da ikke om utseendet før..

Men nå o-ho-i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg tror nok det er noe som kommer med åra ;) Men dette er den første kjæresten som jeg har sjekket opp da, sikkert fordi han var så snasen :roll:

Nei, nå må vi slutte. Blir helt pling i bollen her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du kan jo si det sånn at det siste jeg trengte nå var en Trøfflus med snoppen fremme og stringen i rumpa ja.Det blir fort overload av sånt :eeeh:

Lækkert jah :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...