Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #421 Del Skrevet 3. mars 2005 Oioi, masse besøk. Så koselig Fakse: helt ok. Du får komme innom å oppdatere litt her så jeg får høre hvordan det står til med deg Bustis: Det går greit med grovkjøkkenet, men jeg får ikke plass til alt jeg gjærne skulle hatt plass til. I løpet av studiet så lærer man hva som skal inngå på et grovkjøkken, hva som bør inngå og hva som kan inngå. Men så er det ikke plass til det som skal inngå en gang.Og når de setter vann og avløp på en side av veggen, og luftekanalen på den andre så får man ikke kombinert de hvitevarene som helst skulle stått sammen Men det ordner seg :-D (og det er sikkert gjort sånn meget bevisst fra skolens side ) Du er så flink du Nåja, jeg vet om noen som har brukt betydelig mer tid på KG den siste tiden enn studier Meteora: Tusen takk. God du er Baby: Heisann og hoppsann vennen. Har det fint. Formen er god, humøret flott og dagens trening unnagjort :D Liv: Koselig at du stakk innom og tusen takk for hilsen :bukke: I dag har jeg faktisk trent litt styrke igjen, og det var nå vel en god porsjon stund siden sist. Men det gikk greit, jeg er sliten men kroppen henger med. Deilig Gikk en lang tur før i dag og har spist middag nuh. Tenkte snart jeg skulle ta litt vare på meg selv en stund før jeg setter meg ned med det pokkers kjøkkenet igjen Jeg har kanskje en ide om hvordan jeg skal få gjort det med tørketrommelen, og hvis jeg tar sjansen på at huset har en kjeller så putter jeg fryseren nedi der og sparer masse plass. Og har ikke huset kjeller har jeg sikkert spart meg selv for en grei karakter også men, pfht En fortsatt fin ettermiddag og kveld til alle :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. mars 2005 #422 Del Skrevet 3. mars 2005 krysser fingre for kjærestebseøk i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #423 Del Skrevet 3. mars 2005 Det gjør virkelig jeg også Arwen. 2 mnd er lang tid selv om han er vel værdt all ventinga :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. mars 2005 #424 Del Skrevet 3. mars 2005 Det gjør virkelig jeg også Arwen. 2 mnd er lang tid selv om han er vel værdt all ventinga :-D 2 måneder er lenge ja. tror aldri jeg har vært fra B i 2 måneder faktsik jeg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #425 Del Skrevet 3. mars 2005 Det hadde nok vært helt anderledes om vi ikke hadde vært i et avstandsforhold fra begynnelsen av tror jeg. Men nå har det jo vært slik snart et år så vi er vel vant til det. Men det har aldri gått mer enn 2 mnd siden vi så hverandre sist da, så denne gangen har det vært ekstremt. Skal ta godt vare på gutten i påsken. Tror han trenger litt fri snart stakkars, han har hatt mye å henge fingrene i siden jul. Har ikke snakket med han på en uke heller nå da, for gutten er på øvelse.Har hatt så vondt av han de siste dagene for de ligger ute i telt, og med de tempraturene som har vært de siste nettene har det sikkert vært kaldt :-? Men han har da vært gjennom værre strabaser enn dette og trives jo med det så :-) Jeg får tine han opp hvis han kommer i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #426 Del Skrevet 3. mars 2005 Tøffing han karen din,men det er du også, tøffah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #427 Del Skrevet 3. mars 2005 Godingen Jeg tør påstå han er hakket tøffere, selv om jeg ikke er så redd edderkopper lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2005 #428 Del Skrevet 3. mars 2005 god kveld! Ja, du har funnet deg litt av en tøffing! Håper virkelig at du får mulighet til å treffe han i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #429 Del Skrevet 3. mars 2005 Ferdig med planløsninga, endelig Og jeg ble faktisk meget fornøyd med løsningene også, og det skulle man ikke tro for 3 timer siden Har også ordnet oppgaven som allerede er ferdig.Den sendes i morgen. Også har jeg stelt godt med føttene mine i kveld. De som går så langt hver dag trenger å bli bortskjemt en gang i blandt. Så etter en 20 min fotbad fila jeg bort hard hud og smurte dem inn med fotkrem. Klipte og filte negler (får jo kanskje besøk må vite ) så nå har jeg skikkelige babyføtter. Også tok jeg en liten runde manikyr på hendene også, med ny neglelakk med en anelse rosa. Så fin atte Nå skal jeg hoppe i seng. For hodepinen kommer snikende kjenner jeg. Like greit å sovne før den setter i gang for fullt. I morgen er det time hos nevrologen og jeg gruer meg. Ikke så mye for at han skal finne noe galt, selv om muligheten er der. Men han skal sikkert dra,kna,presse,trykke og klemme på leddene mine, og det er så vondt :-( Men får vel bare bite tenna sammen for gjennom det må jeg uansett. Har ikke tenkt så mye på den bortdovna foten i det siste, men har jo vært innom både svulster og muligheten for å bli lam i hodet mitt. Men man kan jo ikke tenke sånn, da skulle dagene blitt lange da Etterpå skal jeg innom en interiørforretning og finne nye puter til stua til mamma og pappa. Er ikke helt sikker på hvordan det går uten å skape en skikkelig kollisjon med fargene, men vi får se hva jeg finner På veien hjem tenkte jeg å dra innom en kompis som bor samme veien. Kan like godt gjøre det når jeg først har fått lånt bil. God klem tilbake Baby Nait nait Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. mars 2005 #430 Del Skrevet 3. mars 2005 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #431 Del Skrevet 4. mars 2005 Lykke til i dag ! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #432 Del Skrevet 4. mars 2005 ~Alwa~ hvor er du blitt av? Er du snurt på meg :o Du er nærmest umulig å spore! Hvem skal jeg 'dog' med nå da?! I mellomtiden ønskes det beste for i dag, såvell som i morgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #433 Del Skrevet 4. mars 2005 Gikk det fint i dag? *krysser fingrene for at typen for kommet å hilst på* Ha en flott helg tuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #434 Del Skrevet 4. mars 2005 ~ Hellu Jeg er aldri langt unna vet du Kafka. Selv om det hender seg jeg tar meg en tur ut, dog ikke lenge av gangen Er da ikke snurt på deg, har jeg grunn til det? :o Tro meg, det skal myyye til Koselig at du stakk innom Også til Fighter,Pandora og Bustetroll også :-D Det gikk greit i dag. Ble desverre ikke mye klokere for nevrologen fant ikke ut stort mer enn fastlegen min, nedsatt følsomhet i den ene foten. Det kan hende jeg har fått et virus som kan ha satt seg i beinmargen og som derfor gjør at kroppen og foten oppfører seg som den gjør, men dette kunne ikke påvises ved blodprøve. Om det skyldes dette viruset er det ikke stort annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. Men for å utelukke muligheten for at det kan være noe annet blir jeg henvist til RIT i Tr.heim for full MR undersøkelse. Grunnen til dette er for å utelukke muligheten for at jeg kan ha svulster som ligger å trykker på noen nerver :-? Han var veldig snill mot leddene mine da, han klemte en del på ryggen og hoftene mine og siden jeg ga klart utrykk for at det gjorde vondt så holdt han seg med det :-) Også var jeg innom 3 forskjellige byggforretninger for å se etter fliskatalogen jeg fikk til lån fra en annen forretning her jeg bor, noe jeg desperat trengte til studiene mine uten å finne den. Også tusla jeg innom Fargeglede for å høre om de hadde fliser der. Jadda, det har vi sa han bak disken. Også forklarte jeg at jeg så etter en spesiell katalog, og før jeg rakk å si mere dro han frem katalogen å sa; det er denne du vil ha!!! Det var så kostelig å se utrykket i ansiktet hans da han så hvor glad jeg ble. Er sikker på hele ansiktet mitt lyste opp da jeg fikk øye på katalogen Og etter at jeg hadde takka sååååå mye for katalogen hørte jeg han smålo helt til jeg gikk ut døra Er det ikke noe som heter små barn, store gleder da? Kompisen min var i begravelse i dag, så han var desverre ikke hjemme. Får ta det en annen gang. Snart er det middag også er det vel bare å vente på å høre noe fra kjæresten. Men hvis han ikke får dra derfra i dag tror jeg ikke han får tid til å komme desverre, så jeg har ingen store forhåpninger egentlig. Da slipper jeg å bli så skuffa om jeg ikke får besøk. Men det hadde vært utrolig godt å se han igjen da :-D Jeg har kjøpt meg 2 bøker i dag. Zen: interiør,hage og mat av Ou Baholyodhin og Tricia Guilds Lyse rom. De er tjukke med masse informasjon,fine bilder og proppfulle av inspirasjon til halv pris Jeg fant to andre bøker jeg ønsker meg også; Den store boken om interiør og design av Terence Conran og Scandinavian design av Charlotte Fiell. Men jeg fant ut at det ble litt mye å lese på en gang og litt dyrt å kanskje Jeg fikk sendt oppgaven i dag. Så da var det bare å vente på svar, igjennnn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #435 Del Skrevet 4. mars 2005 Nå har jeg endelig fått snakket med snuppenluppen også, og det var så godt å høre stemmen hans Jeg ringte 2 ganger, bare for å høre stemmen hans på telefonsvareren :oops: (til mitt forsvar er det 1.gangen jeg har gjort noe sånt ) og den 2. gangen jeg ringte svarte han. Han har det bra, litt sliten selvfølgelig men hadde det fint. Han skulle forsøke å komme seg på toget så tidlig som mulig i morgen, så han må opp 03.30 :o Han gleda seg så fælt til å se meg, og nå får jeg se sussebassen min igjen *også ned på jorda igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. mars 2005 #436 Del Skrevet 4. mars 2005 jippi!!! så koselig at det ble kjærestebesøk på deg! Kos dere masse sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 4. mars 2005 #437 Del Skrevet 4. mars 2005 Kose deg masse med snuppen din i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #438 Del Skrevet 4. mars 2005 Tuuusen takk begge to Skal ratt se jeg koser gutten glugg ihjel, eller muligens omvendt for jeg er jo minstemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 4. mars 2005 #439 Del Skrevet 4. mars 2005 Koselig med besøk. Ha en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #440 Del Skrevet 4. mars 2005 Så koselig at du får kjærestebesøk ! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg